Napraattopic 12

07-12-2014 09:18 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken http://forum.viva.nl/forum/overig/banto ... s/235701//

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

NB Graag aandacht voor deze toevoeging van de Community Manager gedateerd 02-12-2014

ModeratorViva in "Moderator Mededelingen"

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:StoraHuntur schreef op 10 december 2014 @ 21:15:

Ik voel echt een enorme kletsboer opkomen, maar ik hou me in.

Die kakker is nep.Yep, kakker kan doorgespoeld.
Ik heb een poosje boven een crazy cat lady gewoond. In een warm buitenland en daar hadden we een bankstel om ons overdekte balkon. Zat je daar een poosje zag je er ongeveer zo uit;

quote:StoraHuntur schreef op 10 december 2014 @ 21:20:

Ik heb een poosje boven een crazy cat lady gewoond. In een warm buitenland en daar hadden we een bankstel om ons overdekte balkon. Zat je daar een poosje zag je er ongeveer zo uit;

[afbeelding]Inderdaad een gezellig patroontje.
quote:Istar_ schreef op 10 december 2014 @ 21:17:

[...]

Duh. ELke kakker gaat naar het gymnasium.Pcies. Al hebben ze een CITO-score van 503, ze gáán naar het gymnasium. En dat maken ze af ook, al doen ze er twaalf jaar over en moeten ze 24 uur per dag op bijles.
Onweersbui?
quote:Lady-Voldemort schreef op 10 december 2014 @ 21:21:

[...]

Pcies. Al hebben ze een CITO-score van 503, ze gáán naar het gymnasium. En dat maken ze af ook, al doen ze er twaalf jaar over en moeten ze 24 uur per dag op bijles.En bij voorkeur nog categoraal natuurlijk.
quote:Thordis2.0 schreef op 10 december 2014 @ 21:22:

Onweersbui?Winnie2000
quote:Lady-Voldemort schreef op 10 december 2014 @ 21:21:

[...]

Pcies. Al hebben ze een CITO-score van 503, ze gáán naar het gymnasium. En dat maken ze af ook, al doen ze er twaalf jaar over en moeten ze 24 uur per dag op bijles.Daar is toch die speciale school voor waar ze allemaal naar toe gaan. Die stoomt e dan klaar voor het examen. Blankenstein of zoiets?
quote:paulaner schreef op 10 december 2014 @ 21:00:

[...]

Dank u, kan ik ook meedoen met een kerstmuts. Hoe gaat het?
Leuk setje zijn we, Duizendbloemen!
quote:Phoolan schreef op 10 december 2014 @ 21:24:

[...]

Hoe gaat het?Redelijk goed wel, nog wel moe zo gedurende de dag, en de bloedsuiker wil nog niet echt beneden de 10, maar is wel min of meer stabiel, ben gelukkig ook weer thuis, dus slaap een stuk beter.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
quote:Phoolan schreef op 10 december 2014 @ 21:25:

Leuk setje zijn we, Duizendbloemen!Ik vin jou een prachtbal Phoolan
quote:duizendbloemen schreef op 10 december 2014 @ 21:28:

[...]

Ik vin jou een prachtbal Phoolan likewise
quote:paulaner schreef op 10 december 2014 @ 21:28:

[...]

Redelijk goed wel, nog wel moe zo gedurende de dag, en de bloedsuiker wil nog niet echt beneden de 10, maar is wel min of meer stabiel, ben gelukkig ook weer thuis, dus slaap een stuk beter. Gelukkig, rustig aan maar!
Paulaner,

Hoop dat het snel beter met je gaat.
quote:Lady-Voldemort schreef op 10 december 2014 @ 21:12:

[...]

We kletsen nu even niet zo veel omdat Nouschi de kletspolitie ons in de nek loopt te hijgen, maar dat drijft wel weer over hoor .

Ze heeft het pretverpesterstokje van harry overgenomen

quote:paulaner schreef op 10 december 2014 @ 21:28:

[...]

Redelijk goed wel, nog wel moe zo gedurende de dag, en de bloedsuiker wil nog niet echt beneden de 10, maar is wel min of meer stabiel, ben gelukkig ook weer thuis, dus slaap een stuk beter. Doe je nog wel een beetje rustig aan?!
quote:Bieb2.0 schreef op 10 december 2014 @ 21:23:

[...]

Winnie2000

Wilnie..

quote:ketller schreef op 10 december 2014 @ 21:36:

[...]

Wilnie..

quote:ketller schreef op 10 december 2014 @ 21:36:

[...]

Wilnie..

quote:ketller schreef op 10 december 2014 @ 21:35:

[...]

Doe je nog wel een beetje rustig aan?!Ha, jazeker, zo rustig zelfs, dat het mijn vrouw nu al irriteert.
quote:Rasa* schreef op 10 december 2014 @ 21:09:

[...]

Ik denk dat ie zichzelf al een hele kerel vindt. Kunnen we hem niet koppelen aan Pielemuis ofzo? Ik heb er niet zoveel trek in dat hier allemaal van die jochies van in de 20 komen meeschrijven.Die stagiaire die les geeft aan straatkinderen van de HAVO niks voor hem, of ben ik al mosterd?
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:paulaner schreef op 10 december 2014 @ 21:42:

[...]

Ha, jazeker, zo rustig zelfs, dat het mijn vrouw nu al irriteert.

Mmm ik hoop dat ze het wel een beetje begrijpt(?)

Je moet echt bijkomen hiervan hoor!

quote:MrsStanleyWalker schreef op 10 december 2014 @ 21:46:

[...]

Die stagiaire die les geeft aan straatkinderen van de HAVO niks voor hem, of ben ik al mosterd?Is het erg dat ik even heel gemeen gegrinnikt heb toen ik dat topic las?
quote:ketller schreef op 10 december 2014 @ 21:46:

[...]

Mmm ik hoop dat ze het wel een beetje begrijpt(?)

Je moet echt bijkomen hiervan hoor!

Doet ze wel, ik plaag nogal, en nu is ze met de kerst inrichting bezig, dus is ze nu heel lief.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven