Napraattopic 13

12-12-2014 20:29 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Zusenzoo schreef op 12 december 2014 @ 22:10:

[...]

Nou!

Beetje te sociaal vaardig....En een beetje te open.
ik ben pro verdringen
quote:fluim schreef op 12 december 2014 @ 22:11:

ik ben pro verdringenKan je het beter verzuipen.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 12 december 2014 @ 22:09:

[...]

Tja, ambulances die af en aan rijden door GHB, ketamine, slechte pillen, het kan echt veel erger.

Jij stond te werken bij de energiehallen hahaha.

Ja, die lui heb je ook inderdaad, hoop dat mijn kinderen daar ver vanaf blijven.

Maar ja, ik heb ook alles gedaan en dat vertel ik ze toch mooi niet. Lekker hypocriet
Nou, als ik denk aan de jaren 80. Toen lagen ze ook te reupelen op het parkeerdak. Om over het drugsgebruik in de punkscene maar niet te spreken.
Ye ken.
Stan heeft ooit een op een tienerdiscoavond snotneusjes van twaalf al snuivend uit de toiletten getrokken, condoomautomaten die helemaal leeggehaald werden op zo'n avond en kinderen die al dronken kwamen aanfietsen. En dan hebben we het over een tienerdiscoavond van half acht tot elf voor 12-16-jarigen. Die avonden waren nog bijna moeilijker te handhaven dan 18+. Echt bizar.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Jeetje 134e... wat napraten jullie hard.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 12 december 2014 @ 22:14:

Stan heeft ooit een op een tienerdiscoavond snotneusjes van twaalf al snuivend uit de toiletten getrokken, condoomautomaten die helemaal leeggehaald werden op zo'n avond en kinderen die al dronken kwamen aanfietsen. En dan hebben we het over een tienerdiscoavond van half acht tot elf voor 12-16-jarigen. Die avonden waren nog bijna moeilijker te handhaven dan 18+. Echt bizar.

Mooi, kind mag dus ook niet naar tienerdisco's. beter nog, hij mag nergens meer heen zonder mijn toezicht

Ik zou het echt heel erg vinden als mijn kind dat soort dingen zou doen.
quote:cochise schreef op 12 december 2014 @ 22:08:

[...]

Dit: http://www.emdr.nl/emdr-videoclip.htmDank! Heb dat filmpje 2 minuten volgehouden, maar toen wist ik nog niks. Nog even die website rondgekeken, maar nee, nog steeds geen idee wat het is. Behalve dan 'een therapie om trauma's te verwerken'. Laat maar, ik heb hier geen geduld voor, geloof ik. Ik hou het wel bij mindfulness
quote:MrsStanleyWalker schreef op 12 december 2014 @ 22:14:

Stan heeft ooit een op een tienerdiscoavond snotneusjes van twaalf al snuivend uit de toiletten getrokken, condoomautomaten die helemaal leeggehaald werden op zo'n avond en kinderen die al dronken kwamen aanfietsen. En dan hebben we het over een tienerdiscoavond van half acht tot elf voor 12-16-jarigen. Die avonden waren nog bijna moeilijker te handhaven dan 18+. Echt bizar.Maar ze gebruikten wél condooms
quote:GrannyWeatherwax schreef op 12 december 2014 @ 22:13:

Nou, als ik denk aan de jaren 80. Toen lagen ze ook te reupelen op het parkeerdak. Om over het drugsgebruik in de punkscene maar niet te spreken.Gek, in de jaren 80 heb ik er nooit iets van meegekregen ook al zat ik in de hardcore punkscene in A'dam, pas in de jaren 90 in de dance-scene en toen was ik allang geen puber meer.
quote:Zusenzoo schreef op 12 december 2014 @ 22:12:

[...]

Jij stond te werken bij de energiehallen hahaha.

Ja, die lui heb je ook inderdaad, hoop dat mijn kinderen daar ver vanaf blijven.

Maar ja, ik heb ook alles gedaan en dat vertel ik ze toch mooi niet. Lekker hypocriet Nee, provinciestad. Energiehallen ben ik ooit eens geweest, maar was niet voor herhaling vatbaar. Dixies. Blergh, nog een trauma van.
Fris feestjes zeker.

Gelukkig vinden ze dat hier totaal oninteressant.

Maar wat Granny zegt, we weten meer dan de helft niet en dat is ook ok.

Denk ik.

Basis is goed.
quote:Rasa* schreef op 12 december 2014 @ 22:16:

[...]

Dank! Heb dat filmpje 2 minuten volgehouden, maar toen wist ik nog niks. Nog even die website rondgekeken, maar nee, nog steeds geen idee wat het is. Behalve dan 'een therapie om trauma's te verwerken'. Laat maar, ik heb hier geen geduld voor, geloof ik. Ik hou het wel bij mindfulness Geschreven dan? Wat is EMDR?
Energiehallen had je in de jaren 90 heel veel hardcore feesten, met dito drug gebruik.
Ach, ik had ook genoeg gezond verstand. Ik deed van alles, de bierkratten stonden bij ons ook naast de tent opgestapeld, maar ik deed nooit echt gevaarlijke dingen, harddrugs meed ik ( christiane f wordt hier verplichte kost in huis) en ik dronk, maar ik wilde nooit echt de controle kwijt. Seks deed ik alleen met een vast vriendje en nadat ik aan de pil ging. Dus ja, ik blowde wel eens en ik dronk, en ik werd op mijn 15e ontmaagd, maar ik nam nooit enorme risico's en ik had genoeg gezond verstand om me te redden. Dat lukt bij mijn kinderen ook wel. Om mij heen zag ik heel veel verschil, van mensen die cocaïne snoven tot criminaliteit, maar ik wist heel goed wat ik wel en niet wilde, en dat werkte prima. Dus ik maak mij over mijn kinderen niet al teveel zorgen.
cochise, hoe zag je eruit in die jaren en heb je een foto van je achterkant van toen!
quote:fluim schreef op 12 december 2014 @ 22:20:

cochise, hoe zag je eruit in die jaren en heb je een foto van je achterkant van toen! WTF?
quote:Zusenzoo schreef op 12 december 2014 @ 22:17:

Fris feestjes zeker.

Gelukkig vinden ze dat hier totaal oninteressant.

Maar wat Granny zegt, we weten meer dan de helft niet en dat is ook ok.

Denk ik.

Basis is goed.De frisfeestjes waren juist een verademing vonden wij. Alleen hadden ze allemaal dezelfde kleding aan en dat schepte soms verwarring. "Die kale gozer met die witte polo, nee die andere." Maar dat verliep altijd eigenlijk vrij ordelijk.
energiehallen, laatste keer dat ik daar was was in 94

was leuk
Ik had in mijn omgeving geen mensen die harddrugs gebruikten of overmatig dronken. Wij zaten gewoon een hele avond met een fles cola te risken.

Echt stappen heb ik ook nooit gedaan.

Pas toen ik eind 20 was. En zelfs toen nooit dronken of harddrugs. Ik hou graag de controle en ben altijd als de dood geweest voor een psychose nav harddrugs.
nou achterkant, dat je onherkenbaar bent zeg maar
Dat heb ik niet Fluim.
dat is jammer cochise.
Voorkant mag ook hoor
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven