Napraattopic 13
vrijdag 12 december 2014 om 20:29
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 12 december 2014 om 23:55
quote:Gatti schreef op 12 december 2014 @ 23:50:
Ben daar toen van alles tegengekomen maar helaas niet de liefde van mijn leven.
Leuk zeg, dan ken je 'm al behoorlijk lang.
Ja, het wordt al wat, hè?
Ik had er ook alles verwacht, maar niet de liefde van leven, bij lange aan niet. Daar liep echt voor vijf cent rond zeg.
Ben daar toen van alles tegengekomen maar helaas niet de liefde van mijn leven.
Leuk zeg, dan ken je 'm al behoorlijk lang.
Ja, het wordt al wat, hè?
Ik had er ook alles verwacht, maar niet de liefde van leven, bij lange aan niet. Daar liep echt voor vijf cent rond zeg.
You know how I know? Because I reeaally think so!
vrijdag 12 december 2014 om 23:56
zaterdag 13 december 2014 om 00:02
quote:fluim schreef op 12 december 2014 @ 23:57:
ik was toen in een tijd dat ik niemand dichtbij liet komen. wel veel praatjes met wie dan ook
maar ook al vond ik een jongen leuk, ik hield altijd afstand. meisjes mochten wel dichtbij komen hhaa.Je hebt dichtbij komen en dichtbij komen natuurlijk. In die tijd is er bij mij niemand dichtbij gekomen. Op uiteindelijk Stan na dan, maar ook bij hem heb ik nog maanden de kat uit de boom gekeken.
ik was toen in een tijd dat ik niemand dichtbij liet komen. wel veel praatjes met wie dan ook
maar ook al vond ik een jongen leuk, ik hield altijd afstand. meisjes mochten wel dichtbij komen hhaa.Je hebt dichtbij komen en dichtbij komen natuurlijk. In die tijd is er bij mij niemand dichtbij gekomen. Op uiteindelijk Stan na dan, maar ook bij hem heb ik nog maanden de kat uit de boom gekeken.
zaterdag 13 december 2014 om 00:03
Hier ook feesten (met drugs). Ik was heus geen lieverdje, wel altijd verstandig
Ik ben wel van een latere generatie dan iedereen hier dus vast niemand stiekem tegen gekomen!
Maar, ik ben nog nooit dronken geweest en drink ook nauwelijk, als ik al drink dan maar een paar drankjes. Ik vind drugs gewoon veel leuker dan drank. Helaas nu volwassen, met gezin en verantwoordelijke baan enzow... Nu gebruik ik geen drugs meer.
Al vind ik alcohol net zo goed harddrugs en ieder weekend bezopen in de kroeg staan vele malen erger dan een keer een pilletje gebruiken op een feest of thuis met vrienden.
Ik ben wel van een latere generatie dan iedereen hier dus vast niemand stiekem tegen gekomen!
Maar, ik ben nog nooit dronken geweest en drink ook nauwelijk, als ik al drink dan maar een paar drankjes. Ik vind drugs gewoon veel leuker dan drank. Helaas nu volwassen, met gezin en verantwoordelijke baan enzow... Nu gebruik ik geen drugs meer.
Al vind ik alcohol net zo goed harddrugs en ieder weekend bezopen in de kroeg staan vele malen erger dan een keer een pilletje gebruiken op een feest of thuis met vrienden.
zaterdag 13 december 2014 om 00:04
Trip down memory lane.
Heerlijke tijd, hoewel ik hoop dat mijn dochter 'm niet mee gaat maken.
Ik was echt een vreselijke puber. Heb 't mijn ouders behoorlijk lastig gemaakt.
Leuk was dit even. Ik ga nu slapen, ik kan nu echt heel slecht tegen te weinig slaap in tegenstelling tot vroeger.
Leuk was dit even. Ik ga nu slapen, ik kan nu echt heel slecht tegen te weinig slaap in tegenstelling tot vroeger.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
zaterdag 13 december 2014 om 00:07
quote:Gatti schreef op 13 december 2014 @ 00:04:
Trip down memory lane.
Leuk was dit even. Ik ga nu slapen, ik kan nu echt heel slecht tegen te weinig slaap in tegenstelling tot vroeger.Ik kan er ook niet meer tegen. Beetje zoals die reclame, van een hoop piek de bank, naar een piek in de boom.
Trip down memory lane.
Leuk was dit even. Ik ga nu slapen, ik kan nu echt heel slecht tegen te weinig slaap in tegenstelling tot vroeger.Ik kan er ook niet meer tegen. Beetje zoals die reclame, van een hoop piek de bank, naar een piek in de boom.
zaterdag 13 december 2014 om 00:09
quote:fluim schreef op 13 december 2014 @ 00:05:
maar stan he, je kent de stanley's toch wel?
ik moet daar af en toe aan denken bij jouw naam
Nee, ken ik niet, denk ik?
Stanley is ook een geintje tussen Stan en mij, naast dat het de naam van de 'partner' is van mijn alterego.
maar stan he, je kent de stanley's toch wel?
ik moet daar af en toe aan denken bij jouw naam
Nee, ken ik niet, denk ik?
Stanley is ook een geintje tussen Stan en mij, naast dat het de naam van de 'partner' is van mijn alterego.
zaterdag 13 december 2014 om 00:10
quote:fluim schreef op 13 december 2014 @ 00:06:
wat zeg je dit leuk: "Ik vind drugs gewoon veel leuker dan drank."
Leuk he
En echt de waarheid. Nu vind ik dat ik het niet meer kan maken om wat te gebruiken, want ik ben dan zeker 2 dagen verrot en moet gewoon een kind verzorgen en daar verantwoordelijkheid voor dragen. Anders had ik nu echt nog wel eens wat gebruikt hoor.
wat zeg je dit leuk: "Ik vind drugs gewoon veel leuker dan drank."
Leuk he
En echt de waarheid. Nu vind ik dat ik het niet meer kan maken om wat te gebruiken, want ik ben dan zeker 2 dagen verrot en moet gewoon een kind verzorgen en daar verantwoordelijkheid voor dragen. Anders had ik nu echt nog wel eens wat gebruikt hoor.
zaterdag 13 december 2014 om 00:10