Ik zit in de shit!

13-12-2014 11:52 85 berichten
Letterlijk, wel te verstaan! Mijn wc is verstopt en ik wacht op hulp. We hebben uiteraard eerst zelf van alles geprobeerd, zoals de ouderwetse trekveer (yak!) en de nodige chemicaliën. Toen hebben we ons vaste "mannetje voor alles" gebeld. Die stuurde twee man sterk op ons af, en die hebben de boel met hoge druk geprobeerd door te spuiten (resultaat: douche nu ook onder de shit) en mijn tuin afgegraven (om er achter te komen dat dit echt alleen de afvoer van regenwater betrof ). En nu wacht ik op de man met de camera. Wat een ellende, en wat duurt wachten lang in een goor huis!
Alle reacties Link kopieren
O bah
Yep!
Ik las de titel en dacht eugh das vast niet letterlijk bedoeld... Maar helaas!

Sterkte!
Argh, en dat op zaterdagmiddag. Een pannetje wasverzachter op het vuur zal hier niet tegenop gewassen zijn.

Sterkte! Met een welriekende
quote:bollinger schreef op 13 december 2014 @ 11:57:

Argh, en dat op zaterdagmiddag. Een pannetje wasverzachter op het vuur zal hier niet tegenop gewassen zijn.

Sterkte! Met een welriekende Dankjewel! Een welriekend bloemetje kunnen we wel gebruiken!
quote:vpktje schreef op 13 december 2014 @ 11:56:

Ik las de titel en dacht eugh das vast niet letterlijk bedoeld... Maar helaas!

Sterkte!Wel dus Dankjewel!
Oi oi!

Sterkte ermee
Ik zag de titel en dacht dat er een radeloze forummer met relatietroubles op de verkeerde pijler terechtgekomen was, maar t is echte shit. Succes, Nummerzoveel!
Ach jeetje. Das niet fijn! Ik hoop voor jou dat het gauw verholpen is.
Jullie ook bedankt! Wat morele steun is heel fijn in deze donkerbruine tijden!
Getver, wat een ellende. Het is nu ook geen weer om lekker buiten te gaan zitten met een boek in afwachting van het volgende mannetje. Sterkte.
verba volant, scripta manent.
Geen tips, maar sterkte.
quote:MarianneDavids schreef op 13 december 2014 @ 12:00:

Getver, wat een ellende. Het is nu ook geen weer om lekker buiten te gaan zitten met een boek in afwachting van het volgende mannetje. Sterkte.Nope, zit binnen. In een koud huis te kleumen bij de haard (de voordeur heeft de hele ochtend open gestaan omdat de mannen op en neer liepen).
Ik weet niet of je al aan de stank gewend bent, maar vicks vaporub in de neusgaten schijnt te helpen?
quote:parbleumondieu schreef op 13 december 2014 @ 12:04:

Ik weet niet of je al aan de stank gewend bent, maar vicks vaporub in de neusgaten schijnt te helpen?Dankjewel voor de tip. Heb het niet in huis, en moet wachten op de tweede lading mannen dus kan niet naar de winkel. Maar ik ga eens zoeken, we hebben vast nog wel ergens een blikje balsem gosok ofzo!
quote:NummerZoveel schreef op 13 december 2014 @ 12:00:

Wat morele steun is heel fijn in deze donkerbruine tijden!
Ik zal nu maar even geen plaatjes gaan plakken.

Sterkte! Ik hoop dat het snel opgelost is.
Life is short. Eat dessert first.
quote:parbleumondieu schreef op 13 december 2014 @ 12:04:

Ik weet niet of je al aan de stank gewend bent, maar vicks vaporub in de neusgaten schijnt te helpen?Goeie tip! En anders een sjaal dragen waarop je parfum spuit.
quote:doornroosje9 schreef op 13 december 2014 @ 12:06:

Ik zal nu maar even geen plaatjes gaan plakken.

Sterkte! Ik hoop dat het snel opgelost is.

Dankje! Nee, plaatjes niet nodig, ik raak het beeld niet kwijt

Overigens hoorde ik net van mijn "mannetje" dat er gisteravond een hele straat "de lul" was, omdat er een man kwam om de put bij een boer uit te zuigen, maar in plaats van zuigen had hij er druk op gezet! Kwam overal naar boven, als ik het goed begrepen heb. Dan mag ik nog niet klagen, met 1 wc en (afgesloten) douche...
quote:bollinger schreef op 13 december 2014 @ 12:09:

[...]

Goeie tip! En anders een sjaal dragen waarop je parfum spuit.Zit nu met Balsem gosok in mijn neus, maar onthoud je tip voor als het uitgewerkt is (is niet echt lekker, maar beter dan die putlucht!)
Dit is een vrij goede beschrijving van de hel, geloof ik. Ik zou een exorcist bellen
quote:NummerZoveel schreef op 13 december 2014 @ 12:09:

[...]

Dankje! Nee, plaatjes niet nodig, ik raak het beeld niet kwijt

Overigens hoorde ik net van mijn "mannetje" dat er gisteravond een hele straat "de lul" was, omdat er een man kwam om de put bij een boer uit te zuigen, maar in plaats van zuigen had hij er druk op gezet! Kwam overal naar boven, als ik het goed begrepen heb. Dan mag ik nog niet klagen, met 1 wc en (afgesloten) douche...Sorry, maar
Life is short. Eat dessert first.
Oh oh gatverdamme! Sterkte ermee!
Time spent with a cat is never wasted
Ik zat alweer klaar met mijn geldbuidel bij het zien van de topictitel .

Succes d'rmee. Je had je je vrije zaterdag vast anders voorgesteld .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven