Hoe zit dat?

13-12-2014 12:30 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand?
quote:SonjaS schreef op 13 december 2014 @ 13:00:

[...] Kan gebeuren. Je bent verliefd en mega geil. Ik hoop voor je dat je dit ook eens mee hebt gemaakt.

Ja hoor. Maar dan heb ik geen last van acute hersenverweking.

Ik zou een test doen over een week of 2. Voor de zekerheid, omdat de map echt niet altijd werkt.
quote:valentina82 schreef op 13 december 2014 @ 13:19:

Je hoopt dat wij het ook eens meemaken?? Of was dat speciaal voor Sandt bedoelt?

Weet even niet wat ik nu moet zeggen.Excuus voor de onduidelijkheid. Het was specifiek aan iemand gericht. Heel kinderachtig. Dat weet ik.
quote:misschicken schreef op 13 december 2014 @ 13:22:

Maar gelukkig ben je heel verstandig van nature

Dus geilheid is belangrijker dan je gezondheid, en een mogelijke zwangerschap MAP je even weg. Kom dan hier niet zaniken of wij weten hoe het zit met je menstruatie, want dan kan je inderdaad niet het antwoord verwachten waar je op kennelijk op hoopt.Ik verwacht niets, ik vraag me enkel eea af. Dan kan lijkt me. Als jij t gezanik vindt reageer dan ook niet.
Dat maak ik dan weer zelf uit. Het is een openbaar forum.
Prima misschicken, daar heb je gelijk in. Dank voor je constructieve bijdrage! Heel fijn. Ik snap t ook wel, het is fijn om mensen af te zeiken op n openbaar forum. Heerlijke bezigheid als je geen moer om handen hebt.
Moet jij niet wat gaan doen aan je geilheid? Of is die ineens over?
quote:misschicken schreef op 13 december 2014 @ 14:09:

Moet jij niet wat gaan doen aan je geilheid? Of is die ineens over?Wat leuk bedacht! Nee joh, die is niet over. Maak je geen zorgen. Dank voor de interesse! Lief van je.
http://forum.viva.nl/foru ... opic/list_messages/220669

Misschien deze weer eens van stal halen!
Wat irri al die reacties..maar dat kan je hier altijd wel verwachten. Ik word altijd zo jaloers van al die mega verstandige mensen hier.....van die mensen die nooooit iets doen waar ze later spijt van hebben. Zucht....heerlijk lijkt me dat!

Oke nu to the point:

Als jij een heeel regelmatige cyclus hebt..dan is de kans wel aanzienlijk kleiner dat je VLAK voor je menstruatie nog zwanger kan worden. Maar ja, kans is er natuurlijk wel. Ik zou me niet te druk maken...je hebt ook nog een map geslikt...dus je bent vast niet zwanger.
quote:lovelola schreef op 14 december 2014 @ 10:58:

Wat irri al die reacties..maar dat kan je hier altijd wel verwachten. Ik word altijd zo jaloers van al die mega verstandige mensen hier.....van die mensen die nooooit iets doen waar ze later spijt van hebben. Zucht....heerlijk lijkt me dat!

Oke nu to the point:

Als jij een heeel regelmatige cyclus hebt..dan is de kans wel aanzienlijk kleiner dat je VLAK voor je menstruatie nog zwanger kan worden. Maar ja, kans is er natuurlijk wel. Ik zou me niet te druk maken...je hebt ook nog een map geslikt...dus je bent vast niet zwanger.

*zucht*

Zo irri die mensen die vinden dat het wel mee valt. Ze heeft geen seks gehad vlak voor haar menstruatie, want er is nog geen menstruatie! Dus de kans bestaat dat ze een lange cyclus had en seks had op dé dag! En ik heb echt heel veel dingen in mijn leven gedaan waar ik spijt van heb gehad. Maar niet zo iets als het misschien verwekken van een kind.
Applaus voor jou!

Als zij niet vond dat ze onverstandig was geweest had ze er ook geen topic over geopend.

Haar vraag was niet: vinden jullie dat ik onverstandig ben geweest? Dus waarom al die reacties.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven