Napraattopic 13

12-12-2014 20:29 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
ik ben pas net op page 2 van de euro

dus kan nog geen conclusies trekken wat dat betreft.
quote:Lady-Voldemort schreef op 13 december 2014 @ 19:27:

[...]

Die kids waren er waarschijnlijk al voordat deze situatie zich voordeed. En ze kan ze moeilijk terug in haar doos proppen he.Elninjoo, verzin een list!
quote:Lady-Voldemort schreef op 13 december 2014 @ 19:26:

[...]

Die euro's zijn haar aangeboden hoor. En ik heb het echt liever zo dan dat er weer een hulpverlenert opstaat die alles voor haar gaat regelen en aanbiedt om tientallen euro's over te maken en daar een hele hoop fuzz over gaat maken en allerlei complimenten krijgt en dan aan het eind van het liedje helemaal niks overmaakt omdat er een kink in de kabel kwam (hoe conveniënt) en lekker wel met de goede sier achterblijft.

Is dat hier gebeurd?

*mistaltijdalles*
Zeg maar Spijker.
hoezo staat nog steeds die lange lap uitleg hier bovenaan dit topic?!?!
taxi staat voor. doeiii
quote:Lady-Voldemort schreef op 13 december 2014 @ 19:27:

[...]

Die kids waren er waarschijnlijk al voordat deze situatie zich voordeed. En ze kan ze moeilijk terug in haar doos proppen he.Niet?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu

[...]

Die euro's zijn haar aangeboden hoor. En ik heb het echt liever zo dan dat er weer een hulpverlenert opstaat die alles voor haar gaat regelen en aanbiedt om tientallen euro's over te maken en daar een hele hoop fuzz over gaat maken en allerlei complimenten krijgt en dan aan het eind van het liedje helemaal niks overmaakt omdat er een kink in de kabel kwam (hoe conveniënt) en lekker wel met de goede sier achterblijft.Daar ben ik het mee eens. Maar ik vind ook dat, alle professionele hulp vooral buiten het forum gelaten moet worden. Waarom mag je geen diagnose stellen, maar je wel als hulpverlener opwerpen. Als het je beroep toevallig is, vind ik dat je je helemaal afzijdig zou moeten houden, want dan zou je moeten begrijpen dat het niet kan om iemand juiste hulp te bieden via een forum. Doorverwijzen, in de goede richting helpen, allemaal prima, maar ik vind dat het dan ook wel klaar is.
Oliebol ze Fluim...
quote:Miss.Innuendo schreef op 13 december 2014 @ 19:27:

[...]

Waarom denk jij dat niemand dat denkt? Omdat iedereen zo serieus antwoordt
Visite is er! DOEI
quote:Amaqanda schreef op 13 december 2014 @ 19:30:

[...]

Daar ben ik het mee eens. Maar ik vind ook dat, alle professionele hulp vooral buiten het forum gelaten moet worden. Waarom mag je geen diagnose stellen, maar je wel als hulpverlener opwerpen. Als het je beroep toevallig is, vind ik dat je je helemaal afzijdig zou moeten houden, want dan zou je moeten begrijpen dat het niet kan om iemand juiste hulp te bieden via een forum. Doorverwijzen, in de goede richting helpen, allemaal prima, maar ik vind dat het dan ook wel klaar is.Dat vind ik ook.
Ik ga het forumcafé zo ook verruilen voor het echte café. Dat virtuele bier hier bevalt me niet.

[...]

Die euro's zijn haar aangeboden hoor. En ik heb het echt liever zo dan dat er weer een hulpverlenert opstaat die alles voor haar gaat regelen en aanbiedt om tientallen euro's over te maken en daar een hele hoop fuzz over gaat maken en allerlei complimenten krijgt en dan aan het eind van het liedje helemaal niks overmaakt omdat er een kink in de kabel kwam (hoe conveniënt) en lekker wel met de goede sier achterblijft.Ik bespeur enig cynisme?

[...]

Die euro's zijn haar aangeboden hoor. En ik heb het echt liever zo dan dat er weer een hulpverlenert opstaat die alles voor haar gaat regelen en aanbiedt om tientallen euro's over te maken en daar een hele hoop fuzz over gaat maken en allerlei complimenten krijgt en dan aan het eind van het liedje helemaal niks overmaakt omdat er een kink in de kabel kwam (hoe conveniënt) en lekker wel met de goede sier achterblijft.Inderdaad.
quote:Rasa* schreef op 13 december 2014 @ 19:32:

Ik ga het forumcafé zo ook verruilen voor het echte café. Dat virtuele bier hier bevalt me niet.

[img]http://bierlab.nl/media/catalog/product ... e-33cl.jpg[/img]Hm cascade, lekkere hop.
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
Doei Fluim en schaapie!
quote:Rasa* schreef op 13 december 2014 @ 19:28:

[...]

Elninjoo, verzin een list!Achterlaten in het bos...
Doewie. Was leuk en gezelliie. Moeten we vaker doen.

Kusje *Mwà, mwà*
quote:harry13 schreef op 13 december 2014 @ 19:36:

[...]

Hm cascade, lekkere hop.O ja, jij hield er ook van hè?
Ja. Goed bier is lekker.
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
quote:ThunderassMan schreef op 13 december 2014 @ 19:38:

Doewie. Was leuk en gezelliie. Moeten we vaker doen.

Kusje *Mwà, mwà* Doei lief Tammigje
Rasa, Fluim en Ama, fijne avond!
Life is short. Eat dessert first.
Doeiiii forumvriendjes en dinnetjes!!
quote:Rasa* schreef op 13 december 2014 @ 19:43:

Doeiiii forumvriendjes en dinnetjes!! Miss you already
Stora, net een zin toegevoegd die langer was dan de zin die al in het bericht stond. GEEN balk.
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven