Napraattopic 13
vrijdag 12 december 2014 om 20:29
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 13 december 2014 om 22:16
quote:Istar_ schreef op 13 december 2014 @ 22:12:
[...]
Dat is toch gewoon om een trio te scoren?Ik organiseer een gangbang, als jij nou iemand meeneemt zijn we al met z'n drieën.
[...]
Dat is toch gewoon om een trio te scoren?Ik organiseer een gangbang, als jij nou iemand meeneemt zijn we al met z'n drieën.
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
zaterdag 13 december 2014 om 22:21
quote:StoraHuntur schreef op 13 december 2014 @ 22:19:
Nee, was het maar op de seks pijler, dat zou je het nog kunnen begrijpen. Het zijn stellen die een ander stel zoeken om een dagje mee naar de kerstmarkt te gaan, naar Madurodam of een terrasje pakken. Of het is allemaal code taal en ik word oud.Codetaal.
Nee, was het maar op de seks pijler, dat zou je het nog kunnen begrijpen. Het zijn stellen die een ander stel zoeken om een dagje mee naar de kerstmarkt te gaan, naar Madurodam of een terrasje pakken. Of het is allemaal code taal en ik word oud.Codetaal.
zaterdag 13 december 2014 om 22:22
quote:StoraHuntur schreef op 13 december 2014 @ 22:19:
Nee, was het maar op de seks pijler, dat zou je het nog kunnen begrijpen. Het zijn stellen die een ander stel zoeken om een dagje mee naar de kerstmarkt te gaan, naar Madurodam of een terrasje pakken. Of het is allemaal code taal en ik word oud.Waar?
Nee, was het maar op de seks pijler, dat zou je het nog kunnen begrijpen. Het zijn stellen die een ander stel zoeken om een dagje mee naar de kerstmarkt te gaan, naar Madurodam of een terrasje pakken. Of het is allemaal code taal en ik word oud.Waar?
Je bent zelf een theepot
zaterdag 13 december 2014 om 22:23
quote:Istar_ schreef op 13 december 2014 @ 22:16:
[...]
Ik kan wel een paar mannen regelen hoor, als jij je wil laten bangen Nou word ik inderdaad bang. Dat meervoud ziet ik niet zo zitten.
[...]
Ik kan wel een paar mannen regelen hoor, als jij je wil laten bangen Nou word ik inderdaad bang. Dat meervoud ziet ik niet zo zitten.
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
zaterdag 13 december 2014 om 22:23
quote:Doreia schreef op 13 december 2014 @ 22:00:
[...]
Is er nu beslag gelegd op inkomen? Dan leven jullie nu van de beslagvrije voet. In de wsnp gaan alle beslagen eraf en gaan jullie leven van de vtlb (vrij te laten bedrag) die is hoger omdat er ook ruimte wordt gelaten voor sparen. En dan is het daarna ook nog eens de vraag of jullie een saneringskrediet krijgen (= gemeente schiet bedrag voor dat jullie mogen afbetalen) of een schuldregeling( = 36 maanden lang al het inkomen boven vtlb afdragen aan de boedel) Soms kan het ruimer worden daardoor.
Momenteel is er wel beslag ja, en wat het laatste betreft, daar reken ik gezien de mazzel die wij hebben de afgelopen jaren, maar even niet op.
Resultaten uit het verleden zijn bij ons helaas blijkbaar wel een garantie voor de toekomst.
Tijd voor wat gezelligs, het is immers weekend.
[...]
Is er nu beslag gelegd op inkomen? Dan leven jullie nu van de beslagvrije voet. In de wsnp gaan alle beslagen eraf en gaan jullie leven van de vtlb (vrij te laten bedrag) die is hoger omdat er ook ruimte wordt gelaten voor sparen. En dan is het daarna ook nog eens de vraag of jullie een saneringskrediet krijgen (= gemeente schiet bedrag voor dat jullie mogen afbetalen) of een schuldregeling( = 36 maanden lang al het inkomen boven vtlb afdragen aan de boedel) Soms kan het ruimer worden daardoor.
Momenteel is er wel beslag ja, en wat het laatste betreft, daar reken ik gezien de mazzel die wij hebben de afgelopen jaren, maar even niet op.
Resultaten uit het verleden zijn bij ons helaas blijkbaar wel een garantie voor de toekomst.
Tijd voor wat gezelligs, het is immers weekend.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
zaterdag 13 december 2014 om 22:24
zaterdag 13 december 2014 om 22:25
quote:Istar_ schreef op 13 december 2014 @ 22:22:
Waarom zie ik trouwens nog steeds pijlers die ik verborgen heb staan?
Omdat die verberg-functie niet werkt.
Ik zie Zwanger en Kinderen ook, terwijl ik die hiervoor geblokkeerd had.
Waarom zie ik trouwens nog steeds pijlers die ik verborgen heb staan?
Omdat die verberg-functie niet werkt.
Ik zie Zwanger en Kinderen ook, terwijl ik die hiervoor geblokkeerd had.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu