Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Dat ervaar ik dan weer als een voordeel van single zijn: je komt er gemakkelijker toe om eens dit soort gekke dingen te gaan doen. Ik heb me gewoon opgegeven voor een training deltavliegen in het Schwarzwald dit voorjaar, het is echt heel leuk !

En dit najaar ga ik naar Andorra voor een training van een week in off-road motorrijden (met lichte terreinmotoren de geitepaadjes verkennen enzo).
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Deze PopdeE is qua handigheid en elegantie eerder een Erwt dan een Prinses helaas en voorziet zelfs van grote hoogte te kunnen neerstorten met zo'n (wel hééle stoere gave) vlieger

Is trouwens wel waar inderdaad: als je geen relatie hebt, doe je dit soort dingen waarschijnlijk veel eerder dan wanneer je wel een relatie hebt.

*denkt ook dat Xander vast niet samen met Prinses aan zo'n grote vlieger wil hangen *
Peas on earth!
Nadeel van sporten als deltavliegen en off-road motorrijden is wel dat je er vrijwel geen vrouwen tegenkomt. Het is puur mannen speelgoed blijkbaar. Dat is dan wel weer jammer.

Wat zijn eigenlijk aktiviteiten waar juist veel vrouwen aan deelnemen ? Misschien moet ik daar dan maar eens bij aanhaken ?

Peas on earth!
Bloemschikken vinden vrouwen ook leuk:

Peas on earth!
Ziet er heel gezellig uit Prinses ! Waar kan ik me aanmelden ?

(met die dame links met dat kopje thee in haar hand wil ik best een paar bloemen komen schikken hoor)
Ik denk dat je er iets te licht over denkt DS

Aanmelding bij de breiclub is niet zo simpeltjes. Er wordt van aspirant-leden verwacht dat zij een briefkaart verzenden naar Breiclub De Laatste Steek (adres is te vinden in de advertentiepagina van de Burda), waarin zij hun motivatie vermelden om deel te nemen. Daarnaast is het van belang te vermelden op welk niveau het aspirant-lid breit.

Tijdens de kennismakingsbijeenkomst moet je vanzelfsprekend alle patronen van eerder gebreide voorwerpen meenemen, inclusief:

- 1 zelfgebreide trui (met zelf te kiezen motief)

- 1 paar zelfgebreide sokken

- 1 sjaal

- 1 vrij te kiezen voorwerp.
Peas on earth!
Bloemschikclub idem dito, dan echter de briefkaart gaarne verzenden naar Bloemschikclub De Laatste Strohalm. , en mee te nemen voorwerpen:

- plantenboeken

- 1 kerststukje

- 1 paasstukje

- 1 moederdagstukje

- 1 vrij te kiezen stukje
Peas on earth!
Pfffff ..... nou laat dat breien maar zitten dan; ik ga wel bloemschikken. Als je me ff helpt die stukjes in elkaar te flanzen komt dat helemaal goed !

Zal ik een zelfgeplukt boeketje veldbloemen meenemen voor de cursusleidster ? Of vinden jullie dat overdreven ?

* gaat alvast op Marktplaats op zoek naar plantenboeken *
*schudt haar hoofd en denkt: die DS onderschat het allemaal... een bosje veldbloemen...tssskkk..... *
Peas on earth!
Bloemschikken moet met van dat groene spul, hoeheethetookalweer, oase ofzo. Dat heb je nodig. Verder: kitscherige kerstballetjes, kerstmannetjes, gele paasmeuk, op van die prikkertjes. Dat alles moet dan vakkundig op van die oase geprikt worden, waarbij je rekening moet houden met de keuze van je planten/bloemen.

Zoiets wordt het dan:

Peas on earth!
*denkt dat de mevrouw in't zwart met kopje koffie de dochter is van een van deze besjes, die even op visite is in't bejaardentehuis*
Peas on earth!
Zeg nou zelf:

versus veldboeket:

Peas on earth!
mócht Xander meelezen: doe mij in godsnaam liever zo'n veldboeket dan dat enge gebloemschikte gevaarte
Peas on earth!
Hahaha!

Maar wat is er voor mij te doen dan als singlevrouw waar ik mannen kan ontmoeten? Zo'n vliegercursus is wel tof, maar ben ik net niet stoer genoeg voor, geef mij zo'n dingetje a la Prinses (en ik schrijf weer iets op mijn lijstje om mee te nemen op vakantie!)

Ik had een fruitviegjes val, ik heb de helft van de familie fruitvliegjes al verdronken! Een bakje met azijn en idd een paar drupjes afwasmiddel. Dat afwasmiddel breekt de oppervlaktespanning van de azijn en dan verzuipen mijn nieuwe huisdieren. Alleen heeft de levende helft geloof ik door dat ze erin verzuipen, want na een poosje werkt de val niet meer.

(Met dank aan: www.omaweetraad.nl)
Ohjaaaa omaweetraad is echt heel goed

Hehe... fruitvliegjes blijken dus intelligenter dan gedacht, want ze snappen dus ook echt dat ze dat niet meer moeten doen . Vliegen ze nu ook met rouwbandjes om?

En nogmaals: jaaaaa! Vliegeren is zooo leuk!

Wanneer ga je precies Pop? Dat heb ik even gemist? En met wie, wat hoe, waarheen?
Peas on earth!
quote:pop1980 schreef op 28 juli 2008 @ 14:13:

Hahaha!

Maar wat is er voor mij te doen dan als singlevrouw waar ik mannen kan ontmoeten? Zo'n vliegercursus is wel tof, maar ben ik net niet stoer genoeg voor, geef mij zo'n dingetje a la Prinses (en ik schrijf weer iets op mijn lijstje om mee te nemen op vakantie!)

@ Pop: misschien is dit iets voor je ? Hier ga je vast wel mannen vinden !!

http://www.motorcycle-experience.com
Misschien moeten jullie allebei even aangeven wat voor soort categorie man/vrouw jullie zoeken

Dat voorkomt een overdosis Hells Angels of overjarige breisters
Peas on earth!
Hell's Angels rijden op van die vette plof Harleys (en zelf zijn ze meestal ook niet al te mager). Die zie je heus niet op zo'n off-road motor.

Ik zoek eigenlijk een vrouw in de categorie lief (maar niet te), aaibaar, speels, beetje avontuurlijk, niet bang voor gekke invallen.

Grote borsten hoeft niet, maar een mooie taille wordt zeker op prijs gesteld ... En als ze me ook nog helemaal van de wereld kan zoenen laat ik haar nooit meer gaan !!
*gaat eens even nadenken bij welke vereniging/hobby/club DS zich dan het beste kan aanmelden en komt hierop terug*
Peas on earth!
*heeft zo'n vaag vermoeden dat ze nu onbewust DS beledigd heeft door vandewegmotoren te linken aan Hells Angels*
Peas on earth!
quote:liefmeisje2 schreef op 27 juli 2008 @ 23:52:

Pff moet hier erg veel moeite doen om ex niet te smsen...

Zo maar tanden poetsen en naar bed, en dan maar hopen dat ik meteen in slaapval en niet in de verleiding kan komen om sms te sturen.

Mijn oplossing hiervoor is nog een spelletje snaken op mijn mobiel; zo heb ik hem toch nog vast tot ik in slaap val.... en het werkt slaapverwekkend.

Heb een zeer rustig weekend gehad; voor het eerst sinds ik single ben dat ik amper op stap ben geweest en al mijn vrienden het druk met zichzelf hadden; best confronterend zo op de bank op zaterdagavond...... Er is een leuke jongen die ik al een tijdje ken die maar door mijn hoofd blijft spoken en waar ik zelfs van droom... Mijn theorie is dat ik gewoon enorm iemand mis om mee te kletsen en te knuffelen en de enige 'beschikbare' jongen die hiervoor in aanmerking komt ben ik nu enorm aant ophemelen in gedachten (heb hem alweer maanden niet meer gezien). Maar wie weet....vnvd zal ik hem wel tegenkomen denk ik (feestavond int dorp).
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Grijs Monster hier heeft sinds haar dieretandartsbehandeling trouwens belachelijk witte ultrashine tanden
Peas on earth!
*heeft wat moeite om DS' wensen allemaal in één vereniging te kunnen combineren*
Peas on earth!
DS is op zoek naar mij .. als ik dat zo lees

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven