Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Nog 4 weekjes Pebbles. Wat gaat het snel!!!

Succes met de laatste loodje. Ook in deze hitte.

Het valt me echt vies tegen en als het nog zo tot september blijft dan moet ik tijdelijk maar verhuizen naar de Zuidpool
Alle reacties Link kopieren
wat een hitte mensen! echt respect voor de hoogzwangeren....

heb alles gelezen maar niet zoveel puf om te reageren.

dametje trouwens al twee dagen niet gezien?

afgelopen weekend was een vriendin hier logeren, erg gezellig maar lange avonden en geen middagslaapjes dus.

mevrouw in de blokker kwam me zomaar even vertellen dat ze vond dat ik zo'n mooie buik heb. zo leuk om te horen.

ka geniet van je rust!

pebbles dat wordt aftellen!

arme liubi, hopelijk koelt het snel een beetje af.

ik ga even prive kijken voor foto's.

hier waren zwager en schooonzus erg aan het peilen naar namen (zijn jullie al uit de namen? / gaan jullie tweede namen geven? / gaan jullie vernoemen?) best lastig om niets los te laten.

voor de zwangeren onder ons, hebben jullie rond de 20 weken ook zo'n enorm gespannen borsten gehad? echt savonds doen ze zo'n pijn.

volgende week alweer op de helft. schiet best op. vrijdag naar vlos en volgende week woensdag echo.
waar zijn lady en kreta eigenlijk? heb ze volgens mij al heel lang niet gezien...
Pluis, prive staat een stukje over de namen. Zijn er nog niet uit hoor. Het kan nog bijna alle kanten op.

Hier gaat het goed. Gisteren echt een topdag gehad. nagenoeg geen pijn, helemaal fit en heel veel gedaan en veel visite gehad. Zulke dagen zou ik wel elke dag willen hebben.

Vandaag is de klusman begonnen met het vernieuwen van ons dak. Hij heeft de hele dag in de gloeiende zon staan beulen. Echt respect, zou het hem niet nadoen.

Buik begon denk ik net als Pebbles rond de 16 weken met groeien. Zelf vind ik mijn buik nu al erg groot, maar de verloskundige had het over een net buikje en ook van anderen hoor ik dat ze nu(bij 21 weken) iets beginnen te zien. Oftwel het valt je zelf allemaal veel eerder op dan anderen lijkt wel.

Zo, nog even tv kijken en dan.... slapen.

doei doei

oh ja wat ik helemaal vergeten ben.. Van de week zijn de reorganisatie plannen van het werk bekend gemaakt. Mijn functie gaat verdwijnen en ik moet officieel kan solliciteren op een andere functie. Klinkt vervelend, maar dat is het eigenlijk niet want ik heb goede hoop op een betere en leukere baan op dezelfde afdeling. eigenlijk een soort upgrading van mijn werk. Het gaat allemaal wel lang duren, want de eerste twee weken van oktober kan je je interesse kenbaar maken en de gesprekken vinden plaats eind november. Haha of ik even tijdens het puffen mijn positieve en minder positieve kanten kan benoemen.
haha vlinder Crosspost.

Lady en Kreta inderdaad al een poosje niet gezien.

lastig he om eventuele namen niet te verklappen.
Heb een berichtje gestuurd naar Kreta met de vraag of het goed met haar gaat. Hopelijk reageert ze en zo niet dan kunnen we haar misschien verwijderen uit het lijstje.
hey plukkie,

heb je naam-gedachten-spinsels gelezen lastig die tweede naam, heb nog een suggestie gedaan maar kan er niet echt veel mee.

slim om kreta te mailen, misschien is ze op vacans? ik weet het niet. of even onderin het schema zetten als ze niet reageerd? lastig.

wel handig dat je nu niet meer hoeft na te denken over meisjesnamen.

slaap lekker!
Ik zie echt tegen morgen op. Dan wordt het hier 31 graden.

pffffffff

klaag klaag
Hai,

Ik leef nog steeds, maar ook nog steeds druk, druk, druk. Nu ben ik vrij tot Woensdag, en dan weer 5 dagen werken... Omdat het nu vakantie tijd is ben ik geloof ik nu meer aan het werk dan thuis.

Maar gelukkig nog 2 weken werken, dan 1 week vrij, dan nog 1 weekend en dan heerlijjk vankantie en verlof!!!

Ik heb inmiddels de 30 weken gehad. En een aantal groei echo's achter de rug, ziet er opzich goed uit, alleen bij 1 twijvelden ze over de groei best spannend allemaal maar waarschijnlijk was het een meetfout (hope so). Woensdag weer controle en dan afwachten hoe het dan is.

Mijn buik groeit in iedergeval wel goed, en kleine meis beweegt goed dus dat is ook belangrijk.

Nou ja, een beetje ego. Ik hoop dat ik nu weer wat eerder tijd heb om te reageren, maar voorlopig dus eerst nog druk aan het werk...

Meiden doe rustig aan allemaal in deze warmte.
He Vlinder,

ik ben er nog hoor, deze hitte is echt niet te doen hoogzwanger. Maar ja. Na morgen wordt het weer iets beter geloof ik.
Dametje en andere hoogzwangeren, gelukkig voor jullie een regenachtige dag!!

Ik heb nu mijn trouwschoenen aan om ze in te lopen zodat ik hopelijk geen last krijg van blaren op de dag zelf, ik heb wel alle blaarpleisters van Compeed gekocht voor het geval dat.

We hebben voor de ceremoniemeesters en 2 getuigen als cadeautjes gekocht een zwartstenen tuinbeeld van 2 omarmde mensen. Voor de andere 2 getuigen (vrienden), 3 broers (onze chauffeur en fotografen) hebben we een goede fles drank gekocht.

We hebben besloten de cadeau's nu alvast te geven en niet te wachten tot tijdens of na de bruiloft om de verassing te vergroten. Bij iedereen doen we een persoonlijk kaartje erbij. We hebben nu al 3 cadeaus gegeven en ze zijn er zo blij mee...ik voel me net de kerstman en wordt er erg vrolijk van. Misschien vind ik cadeau's geven nog leuker dan krijgen haha...

Morgen komt de trouwambtenaar van de gemeente bij ons, geen idee wat er dan besproken wordt, weten jullie dit?
Regen?? Waar??
Regen ja?

Ik wilde zo toch echt richting strand gaan hihi.
Mibb, wat fijn dat het zo goed met je gaat. En iedereen dikke buiken. Zo zo!

Zus, hoe gaat het met jou?
Liubi, goed te horen dat jij ook een buikje had met 7 a 8 weken en dat die weer weg ging, ik voel er weinig voor om het nu al noodgedwongen aan iedereen te moeten vertellen omdat het zichtbaar is.

Wat een warmte bij jou zeg, vraag me af waar jij in Duitsland woont dan (hoef je geen antwoord op te geven hoor), want daar zijn zaterdag en gister (volgens buienradar.nl) behoorlijke donderbuien over getrokken!

Pebbles, gelukkig maar dat je bij 36 weken een overduidelijke buikt hebt, anders is het straks toch een behoorlijke verrassing als jij ineens met een tweede kindje rondloopt

Vlinder op de helft alweer?! Mèèèènnnnnn wat gaat dat snel! Gek idee dat ik ook de helft had kunnen zijn, ik heb er nu nog niet eens 20% op zitten, haha.

Kreta is volgens mij al maanden niet meer geweest, als er geen reactie op het berichtje komt dan haal ik haar uit het schema ok?

Plukkie, eind november/begin december kun je wel weer een paar positieve kanten van jezelf benoemen... Je kunt erg goed puffen, baren en een kind opvoeden! Ik vind het indrukwekkend en zou je zo aannemen Goed trouwens dat je zoiets onzekers toch van de positieve kant kunt bekijken!

Lady_bug, schiet ook al lekker op zeg! Vervelend van die echo's, krijg je woensdag ook een nieuwe echo om te kijken of het echt een meetfout was? Lijkt me erg onzeker!

Dametje, je mag blij zijn dat je nu niet aan het bevallen bent, lijkt me niks met dit weer. Trek je het nog een klein beetje?

Ka, wij hebben ook een gesprek met de trouwambtenaar gehad een paar weken van te voren. Die wil dan dingen weten als weten hoe jullie elkaar hebben leren kennen, wat je zo leuk aan elkaar vindt, waarom jullie willen trouwens, vertel eens iets over de ander, hoe zie je de plechtigheid voor je, wil je dat hij vooral het verhaal doet of wil je zelf ook nog wat tegen elkaar zeggen of heb je misschien zelfs een hele andere opzet in gedachte en mag hij/zij alleen maar het officiële gedeelte doen, hoe verloopt de plechtigheid, wie is waar, willen jullie elkaar zien van te voren, komen jullie tegelijk aan of niet, hoe zal de binnenkomst zijn. Nou ja, kortom, het is jullie dag, hoe willen jullie het hebben en wat voor verhaal moet hij/zij vertellen tijdens de plechtigheid. Misschien handig om het daar vanavond nog even samen over te hebben als jullie dat nog niet hebben gedaan?

Aruba, tnx! Hoe gaat het met jou? Hou je de verplichte stop nog een beetje vol?

Snok en jij? Hoe gaat het met de medicijnen, last van?

Bloem, jij bent ook al even stil volgens mij, hoe gaat het?

Zus, nog een beetje droog gehouden op het strand? Wanneer ging je ook al weer naar Summer? Doe haar de groeten van hier!

Vanochtend heb ik de verzekering gebeld, ik las allemaal enge verhalen op internet over kraamzorg aanvragen voor je 8 weken zwanger bent, pffff.... Nou de verzekering heeft geen haast hoor, voor 21 weken moet ik me hebben aangemeld. Dan regelen zij alles voor me. Ik heb ook namen gekregen van verschillende bureau's die in de regio werken waar ik nu woon maar ook in de regio waar ik ga wonen! Dat leek me wel handig, want de kans bestaat dat we tijdens de zwangerschap zullen verhuizen.

Verder hier alles ok, moe, maar komt ook van de warmte he... En afgelopen weekend hebben we een vakantie geboekt, lekker 1,5 week weg. We blijven wel in NL, vind ik wel zo prettig, mocht ik nog erg ziek worden ofzo.
@Mibb, ik woon in het midden van Duitsland. Tussen Hannover en Berlijn.

Buien heb ik hier niet gezien hoor. Hopelijk komen ze nog!
@liubi, volgens deze website morgen middag regen bij jou! Duitse buiernradar

Ik hoop dat je snel een beetje verkoeling hebt. Kun je anders niet even lekker gaan zwemmen ofzo?
Nou ik heb geen druppel gezien hier.

Was het maar waar.
Oh ik zie morgen hihi.

Hopelijk!!!
Mibb heel erg bedankt voor je uitleg..ga er straks gelijk met de bruidegom over praten. Wanneer ga je op vakantie?
ff egopostje Net uit ziekenhuis....

Dames heb groen licht.....Ga het nog niet benutten denk ik zo maar wel heel positief geluid van gyn die echt heeel optimistisch is...Ik ga denk ik zelf toch even eind augustus nog afwachten of ik goed ingesteld ben

Maar dit voelt al heel goed!!

En nee Mibb totaal geen last van medicijnen....
Mibb je mag me overigens on hold houden hoor....Denk dat wij pas NA uitslag eind augustus van instellen medicynen er weer eens voor gaan..dus dan eerstvolgende menstuatie afwachten...zal wel september dus worden dat we weer "starten"
Snok, wat fijn voor je dat je nu groen licht hebt gekregen. Goed nieuws!
Wat goeeeeed!
Snok, wat fijn

Geen weeen maar misselijk en koorts

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven