Napraattopic 13
vrijdag 12 december 2014 om 20:29
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 15 december 2014 om 21:14
quote:linjmh schreef op 15 december 2014 @ 21:08:
Ja en hoeveel karatetrainers zouden er zijn bij politie? Stel dat r echt is is t dan niet super herkenbaar?
Raaaaaar verhaalEn dan eentje die een relatie heeft en van wie de broer drie jaar terug is overreden en overleden door vrachtwagen.
Ja en hoeveel karatetrainers zouden er zijn bij politie? Stel dat r echt is is t dan niet super herkenbaar?
Raaaaaar verhaalEn dan eentje die een relatie heeft en van wie de broer drie jaar terug is overreden en overleden door vrachtwagen.
Amaqanda: "Zien wij er uit als een zwangerschapstest?"
maandag 15 december 2014 om 21:16
quote:Steinbeck schreef op 15 december 2014 @ 21:11:
Dat onderwerp en de manier waarop TO schrijft en dan in combinatie met die nick? Nee, dat klopt niet. Eerder iemand die wil provoceren vermoed ik.
Dank voor je steun bij de Modjes lieverd
Ik ben benieuwd of ik straf krijg.
Maar ik kon 't even niet hebben.
Dat onderwerp en de manier waarop TO schrijft en dan in combinatie met die nick? Nee, dat klopt niet. Eerder iemand die wil provoceren vermoed ik.
Dank voor je steun bij de Modjes lieverd
Ik ben benieuwd of ik straf krijg.
Maar ik kon 't even niet hebben.
Huts!
maandag 15 december 2014 om 21:23
maandag 15 december 2014 om 21:25
quote:BellatrixVanDetta schreef op 15 december 2014 @ 21:23:
Dag lieve meiden!
Ja het gaat zeker de goede kant op met mijn "moed uit een doosje".
Ik reis de wereld nog lang niet rond, maar een zaterdagmiddag in de Ikea en een koopavond in het centrum red ik al héél aardig!
En volgende week komt mijn logeerDane weer langs!
Wat fijn om te horen! zaterdagmiddag in Ikea vind ik heel moedig hoor, dat is echt de hel.
Leuk dat je hond weer komt.
Enne.....als je er ooit zin in hebt / zover bent, hier in Nijmegen ben je altijd welkom.
Dag lieve meiden!
Ik reis de wereld nog lang niet rond, maar een zaterdagmiddag in de Ikea en een koopavond in het centrum red ik al héél aardig!
Wat fijn om te horen! zaterdagmiddag in Ikea vind ik heel moedig hoor, dat is echt de hel.
Enne.....als je er ooit zin in hebt / zover bent, hier in Nijmegen ben je altijd welkom.
maandag 15 december 2014 om 21:26
quote:BellatrixVanDetta schreef op 15 december 2014 @ 21:23:
Dag lieve meiden!
Ik vroeg me al een paar dagen af waar je was.
Fijn dat de 'moed uit een doosje' helpt.
Een zaterdagmiddag in de Ikea??? Dat moeten dan wel superpillen zijn?
Dag lieve meiden!
Ik vroeg me al een paar dagen af waar je was.
Fijn dat de 'moed uit een doosje' helpt.
Een zaterdagmiddag in de Ikea??? Dat moeten dan wel superpillen zijn?
Life is short. Eat dessert first.
maandag 15 december 2014 om 21:28
quote:Annapalona schreef op 15 december 2014 @ 20:54:
[...]
Daar moet je juist niet om huilen hoor.. vreselijk!Ja daar huil ik wel om! Normaal vind ik er geen hol aan hoor, aan dat heel Sky Radio niet, maar nu wil ik Kerst! Gelukkig mag ik morgen weer werken, daar staat ie de hele dag te jengelen. Lekker pakketten gooien en meegillen met Whitney en George, wat kan het leven nou nog meer te bieden hebben .
[...]
Daar moet je juist niet om huilen hoor.. vreselijk!Ja daar huil ik wel om! Normaal vind ik er geen hol aan hoor, aan dat heel Sky Radio niet, maar nu wil ik Kerst! Gelukkig mag ik morgen weer werken, daar staat ie de hele dag te jengelen. Lekker pakketten gooien en meegillen met Whitney en George, wat kan het leven nou nog meer te bieden hebben .
maandag 15 december 2014 om 21:29
maandag 15 december 2014 om 21:29
quote:Steinbeck schreef op 15 december 2014 @ 21:25:
[...]
Dat moet in de zomer zeker haalbaar zijn.
Dan trakteer ik je op jullie prachtige terrassen aan het water!
[...]
Dat moet in de zomer zeker haalbaar zijn.
Dan trakteer ik je op jullie prachtige terrassen aan het water!
Huts!