Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
maandag 28 juli 2008 om 18:02
maandag 28 juli 2008 om 18:10
Hmmmm .... toch krijgt je TV een of ander signaal binnen anders zou je alleen maar grijze sneeuw zien. Het zou kunnen dat hij een signaal binnenkrijgt van een video of dvd recorder maar niet van de kabel. Oei, dan moet je toch op zoek naar de zg. coax kabel (grijs of witte kabel die begint in de muur en die het TV signaal doorgeeft). Is die wel aangesloten ? En zo ja: op welk apparaat ? (kan rechtstreeks op TV maar bijv. ook eerst naar video recorder en vanaf dat apparaat door naar TV met een 2e coax kabeltje).
Misschien toch Xander een sms-je sturen anders ?
Misschien toch Xander een sms-je sturen anders ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
maandag 28 juli 2008 om 18:14
*ziet Xander van de weg rijden omdat hij onder het rijden een smsje leest met 'hoe krijg ik de I*&@#*(@# tv aan? Kus Erwt'
Whahahahah ik weet nog net wél wat een coaxkabel is hoor DS (voel me meteen een stuk minder schuldig voor wat betreft de Hells Angels ). Ik geef het voor nu even op... ga maar even iets zinnigs doen, zoals opruimen..... dan kun jij ook weer gewoon relaxen DS . Dank voor't meedenken!
Whahahahah ik weet nog net wél wat een coaxkabel is hoor DS (voel me meteen een stuk minder schuldig voor wat betreft de Hells Angels ). Ik geef het voor nu even op... ga maar even iets zinnigs doen, zoals opruimen..... dan kun jij ook weer gewoon relaxen DS . Dank voor't meedenken!
Peas on earth!
maandag 28 juli 2008 om 18:45
Ik kom me ook maar eens aanmeldden, lees al stiekum een paar weekjes mee.
Na mijn verdrietjes van de verbroken relatie weer een beetje op het datingpad (wat tot op heden NET nergens naar toe gaat hoor) en het klinkt al een gezellig clupje hier.
Zal ook nog even het verplichte nummetje invullen.
- Leeftijd- 35
- Hoe lang al single- net weer 3 maandjes
- Langste relatie -10 jaar
- Kortste relatie-euhmm....1 dag?
- Regio- Zuid Holland
- Aan het daten- Yep
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) 7 (soms denk ik, ja ik wil, en dan weer nee toch niet)
- Sterrenbeeld -Tweeling
- Kinderen of kinderwens -geen kids
- Hobby's (speciaal voor Q)- heb je een uurtje???
Na mijn verdrietjes van de verbroken relatie weer een beetje op het datingpad (wat tot op heden NET nergens naar toe gaat hoor) en het klinkt al een gezellig clupje hier.
Zal ook nog even het verplichte nummetje invullen.
- Leeftijd- 35
- Hoe lang al single- net weer 3 maandjes
- Langste relatie -10 jaar
- Kortste relatie-euhmm....1 dag?
- Regio- Zuid Holland
- Aan het daten- Yep
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) 7 (soms denk ik, ja ik wil, en dan weer nee toch niet)
- Sterrenbeeld -Tweeling
- Kinderen of kinderwens -geen kids
- Hobby's (speciaal voor Q)- heb je een uurtje???
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 28 juli 2008 om 18:51
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 28 juli 2008 @ 17:25:
Ohhhh ik kan dit niet uitstaannnnnnnn.....
eigenlijk is het ergste nog wel dat ik NU al weet dat als Xander over vier dagen (!!) thuiskomt, dat hij dan waarschijnlijk gewoon op één simpel knopje drukt, de tv aangaat, en hij schuddebuikend van het lachen over de grond rolt....Mooie boel is dat !! Ik heb me hier nog maar net aangemeld als mede-man; gaat meneer Xander er doodleuk tussenuit. Ik ben nog helemaal niet ingewerkt en nu zit ik hier tussen al die vrouwen !
Ohhhh ik kan dit niet uitstaannnnnnnn.....
eigenlijk is het ergste nog wel dat ik NU al weet dat als Xander over vier dagen (!!) thuiskomt, dat hij dan waarschijnlijk gewoon op één simpel knopje drukt, de tv aangaat, en hij schuddebuikend van het lachen over de grond rolt....Mooie boel is dat !! Ik heb me hier nog maar net aangemeld als mede-man; gaat meneer Xander er doodleuk tussenuit. Ik ben nog helemaal niet ingewerkt en nu zit ik hier tussen al die vrouwen !
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
maandag 28 juli 2008 om 19:02
maandag 28 juli 2008 om 19:07
Ik zeg saladePrinses,tis echt een salade weertje
Hihi, het lijstje met afkortingen had ik al gevonden.
En wat betreft de AB van de TV...is er in huis niet nog een teeveetje?
Slaapkamer ofzo?
Net5 is toch een belangrijke zender hoor als je weer even vrijgezel bent
Hihi, het lijstje met afkortingen had ik al gevonden.
En wat betreft de AB van de TV...is er in huis niet nog een teeveetje?
Slaapkamer ofzo?
Net5 is toch een belangrijke zender hoor als je weer even vrijgezel bent
maandag 28 juli 2008 om 19:09
Whahaha... das waar... deze dagen zou ik eigenlijk weer volop Net5 moeten gaan kijken
Boven staat mijn oude tvtje.... misschien ga ik daar zo dadelijk wel mijn pizza (enkel en alleen omdat ik te lui ben om een salade in elkaar te knutselen) eten
*ziet nu voor zich dat Xander vrijdag de afwas-meuk van de vier dagen daarvoor op de computerkamer aantreft *
Boven staat mijn oude tvtje.... misschien ga ik daar zo dadelijk wel mijn pizza (enkel en alleen omdat ik te lui ben om een salade in elkaar te knutselen) eten
*ziet nu voor zich dat Xander vrijdag de afwas-meuk van de vier dagen daarvoor op de computerkamer aantreft *
Peas on earth!
maandag 28 juli 2008 om 19:35
Ik denk dat u in de war is Prinses...
Nog niet eerder meegeschreven,simpelweg omdat ik nooit heellang single was
Maar het streven is er....flirten mag, zoenen mag maar heb samen met vriendinnetje pact gesloten dat we toch echt eens een tijdje vrijgezel blijven.
(en dat roepen we tot er weer een heerlijk exemplaar voorbij komt en dan zijn al onze beloftes weer vergeten;-))
Hier ook een pizza in de over hoor, veuls te warm om te koken.
Hmm....ik weet niet of Xan DAAR nou echt heel gelukkig van gaat worden, aan de andere kant je kan ook gewoon zeggen
Schat, ik kon niet anders, ik wilde je niet storen op je vakantie maar ik MOEST net5 kijken en DAAROM staat de afwas er nog.
Dus eigenlijk heb ik het voor jou gedaan...dan je allerliefste glimlach.....kat in het bakkie toch???
Nog niet eerder meegeschreven,simpelweg omdat ik nooit heellang single was
Maar het streven is er....flirten mag, zoenen mag maar heb samen met vriendinnetje pact gesloten dat we toch echt eens een tijdje vrijgezel blijven.
(en dat roepen we tot er weer een heerlijk exemplaar voorbij komt en dan zijn al onze beloftes weer vergeten;-))
Hier ook een pizza in de over hoor, veuls te warm om te koken.
Hmm....ik weet niet of Xan DAAR nou echt heel gelukkig van gaat worden, aan de andere kant je kan ook gewoon zeggen
Schat, ik kon niet anders, ik wilde je niet storen op je vakantie maar ik MOEST net5 kijken en DAAROM staat de afwas er nog.
Dus eigenlijk heb ik het voor jou gedaan...dan je allerliefste glimlach.....kat in het bakkie toch???
maandag 28 juli 2008 om 20:14
Net had ik een vriendinnetje uit t westen aan de foon.. Volgens mij had ik hier wel verteld dat ze zwanger is van haar ex.. Maar haar Ex (waar ze ongeveer 4maandjes mee ging) wil niets meer met haar , de zwangerschap en t kindje te maken hebben. Ze isnu 14 weken zwanger..
Best lullig .. als t nou een vent was van 20 ofzo maar nee een vent van 32 !!!!
Is t gek dat ik t een lul de behanger vind die zijn verantwoordelijkheden niet neemt ??
Best lullig .. als t nou een vent was van 20 ofzo maar nee een vent van 32 !!!!
Is t gek dat ik t een lul de behanger vind die zijn verantwoordelijkheden niet neemt ??
maandag 28 juli 2008 om 20:18
quote:Vleermuis28 schreef op 28 juli 2008 @ 19:55:
1 druk op de knop en daar is net5*nananana*
quote:DS .. ben ff je welkomstlijstje kwijt .. leeftijd ? Waar kom je vandaan ?Hehehe... het is wel héél toevallig dat met de komst van DS Vleer's varkentjes vervangen worden voor een zeer charmante foto
1 druk op de knop en daar is net5*nananana*
quote:DS .. ben ff je welkomstlijstje kwijt .. leeftijd ? Waar kom je vandaan ?Hehehe... het is wel héél toevallig dat met de komst van DS Vleer's varkentjes vervangen worden voor een zeer charmante foto
Peas on earth!
maandag 28 juli 2008 om 20:20
Ik vind dat altijd lastige dingen hoor.... met ongeplande zwangerschappen uit hele korte relaties.... Aan de ene kant vind ik dat een man zijn verantwoordelijkheid moet nemen, aan de andere kant kan ik ook begrijpen dat hij niet op een kind zit te wachten (excusez moi voor deze kortdoordebochtzin) en dat de ander dus ook niet kan eisen dat hij WEL een betrokken vader wordt.... De vrouw kiest ervoor om de zwangerschap al dan niet te voldragen, daar heeft de man niets over te zeggen.... lastig hoor...
Peas on earth!