Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
*vindt Summerdance leuk en grappig*
Peas on earth!
*bloost bij het compliment*

Maar het gevoel is hetzelfde prinses, in de maanden dat ik Uwe koninklijke hoogheid met regelmaat van de klok zie reageren op topics moet ik lachen om U.

En nu moet ik rennen, om daarna weer terug te rennen omdat we dan EINDELIJK zullen weten wat vrouwen willen

(lekker vooruitzicht)

(enne prinses...u kent een vriendinnetje van mij, u heeft er laatst een eetdeet mee gehad)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ohhhhh

*vindt het gemeen dat Summerdance wegrent na het droppen van een bommetje*

*heeft meerdere eetdeets gehad in de afgelopen periode.... maar wil nu weten wat, waar, wie*

Euhm... een Viva-gerelateerde eet-deet?
Peas on earth!
Ohhmpffffffgrrrrrrrrrr

*gefrustreerd*

Peas on earth!
*wacht vol ongeduld op de terugkeer van SD*
Peas on earth!
*overweegt AL haar kennissen te mailen met de vraag of zij ene ZomerDanser kennen*
Peas on earth!
*of zal ik iedereen even bellen*
Peas on earth!
*of smsen*
Peas on earth!
*heeft in de afgelopen weken toevallig best een hoop eetdeets gehad en vindt dat best balen, want dat maakt de keuze moeilijker*
Peas on earth!
*vermoed dat er een VivaLink is, en wil dan graag weten hoewatwaarwie*
Peas on earth!
*vindt dat dat sporten van SD nu wel eens klaar is*
Peas on earth!
*hup, douchen, omkleden, naar huis, en even op Singles kijken*
Peas on earth!
*kan niet goed omgaan met onzekerheden*
Peas on earth!
*gaat een kopje rustgevende kruidenthee zetten...*
Peas on earth!
Hallo iedereen,

Ik kan mijn eerste posting niet meer terugvinden met de reacties van jullie want wat een gezelligheid hieroh!! Enorm veel berichten bijgekomen sinds uhhh een paar dagen.

Ik ga even bijlezen!!
Haahahahaha moet enorm lachen om schrijfstijlen..Zie glimlach op mijn snoet..En super dat er ook een man (meervoudig??) als ik het goed gelezen en begrepen heb??
Haa Soulsearch, leuk dat je er weer bent

(fijn ook omdat je mij dan kunt afleiden van mijn rusteloze ellende kunt verlossen afleiden

De mannen hier zijn:

- Donkeyshot

- Xander

- Geleerd/geleefd euhm... ben even de naam kwijt, maar iemand die zojuist enkele uren geleden De Vrouw wilde begrijpen.
Peas on earth!
Hmmm ben ik echt de enige hier die moet werken met dit warme weer? Zozo, ik moet echt veel pagina's teruglezen. Iemand die me even kan bijpraten?

Prinsesje, die hagelstenen heeft een vriendinnetje van mij ook op haar auto gehad. Haar autootje is wel total loss verklaard, dus ik weet dat het idd kan... Echt heel zielig voor het autootje.

En over die vriendin van Vleer die zwanger is: als de biologische vader het kind heeft erkend, dan kan zij hem aanspreken voor alimentatie. Erkenning kan al gebeuren voor de geboorte, dus dat zou nu al kunnen. Moeten ze even langs het gemeentehuis. Nadeel voor hem is dat hij misschien aangesproken wordt voor alimentatie. Voordeel is voor hem dat hij altijd kan zeggen en bewijzen dat hij de vader is. Daarbij komt dat, mocht het kind ouder worden, het kind altijd op papier heeft staan wie de vader is.

Summerdance, jij bent dus ook fanatiek sportster! 't Is wat met dit weer he! Heb net ook hard gelopen, nou dat was me het rondje wel zeg!
Heej Sunnetje

(*onderdrukt enige teleurstelling dat het niet SD was die berichtje plaatste en Erwt uit kwellende onzekerheid geholpen heeft *)

Ja, kan inderdaad van autootje, andere vriendin had het ook... ik wacht even het bericht van de schade-expert af...

Ik verwacht dat de vader het kindje niet zal willen erkennen, aangezien hij er niets, maar dan ook niets mee te maken wil hebben.... hij wil dus volgens mij juist niet bewijzen dat hij de vader is, en ik vermoed dat hij al helemaal geen alimentatie wil betalen....

Hoest verder Sunnetje?
Peas on earth!
Haha, Prinses, zit je in de stress meid?

Xander, heb je het gezellig tussen de oostblokdames? ;)

Soulsearch, hoe is het met jou?

Geleerd, welkom hier, wel vind ik dat je op zn minst het lijstje van de openingspost even in kunt vullen hoor! Wel leuk dat er nog een man mee komt schrijven trouwens.
Hehe... ik ben nieuwsgierig wie onze gemeenschappelijke kennis is

Het lijkt erop dat Geleerd slechts eenmalig kwam binnenwapperen, maar geloof dat ie dat in andere topics ook deed....

Sunnetje, hoe lang moet jij eigenlijk nog studeren?
Peas on earth!
Joehoe....Prinsessekind......Im back!

Had je het zo moeilijk meis

*gniffelt in haar vuistje*

Het was idd een Viva-eet-deet

Komt tie....

Het is.....het is....

*tromgeroffel op de achtergrond*

Bellaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Haai Sun, inderdaad een fanatiek sportster, minimaal 4x in de week, moet wat doen om dit lijf een beetje in shape te houden
Nee joh prinses, Geleerd wacht even op Donkey (waar is tie trouwens??)

Wij kunnen hem namelijk niet echt van dienst zijn over de ondoorgrondelijkheden van de vrouw
*zucht... eindelijk verlost van die vreselijke onzekerheid *

(moet nu even heeelll diep graven, want haalt forumnamen en echte namen door elkaar....)

En ohja, mijn zeer welgemeende en berouwvolle excuses.... natuurlijk ben je niet afgehaakt Geleerd... ik kan me voorstellen dat je op het waardevolle advies van Een Man wacht...
Peas on earth!
Euhmmm hoe ga ik dat nou eens tactisch naam niet openbaar gevend uitleggen....

Haar naam is hetzelfde als een pakje sigaretten wat alleen dames roken (rookten want volgens mij bestaat het hele merk niet eens meer), en komt van het topic leven met een narcistische man.

snappie???

Gemeend....hebben we je afgeschrikt?

*zichzelf voor blonde hoofdje slaand, oeps...heb ik nou een man weggejaagd????*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven