Napraattopic 14
dinsdag 16 december 2014 om 20:56
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 17 december 2014 om 13:38
quote:doornroosje9 schreef op 17 december 2014 @ 13:34:
[...]
Dat lijkt me echt een hel, voortdurend in angst zitten voor zo'n dingen. Ik vraag me af hoe hij met grotere problemen omgaat. Dan stort je toch helemaal in? Of zou de angst alleen met dieren te maken hebben?
Ik dacht dat het een vrouw was maar het is dus een man.
Ik geloof dat hij voor zijn eigen bestwil beter opgenomen kan worden en echt volop in therapie gaan hiervoor.
Elke dag met dit leven is natuurlijk niks.
[...]
Dat lijkt me echt een hel, voortdurend in angst zitten voor zo'n dingen. Ik vraag me af hoe hij met grotere problemen omgaat. Dan stort je toch helemaal in? Of zou de angst alleen met dieren te maken hebben?
Ik geloof dat hij voor zijn eigen bestwil beter opgenomen kan worden en echt volop in therapie gaan hiervoor.
Elke dag met dit leven is natuurlijk niks.
woensdag 17 december 2014 om 13:48
quote:oldwood schreef op 17 december 2014 @ 13:38:
[...]
Elke dag met dit leven is natuurlijk niks.Het is idd een man en een opname zou zeker niet slecht zijn.
[...]
Elke dag met dit leven is natuurlijk niks.Het is idd een man en een opname zou zeker niet slecht zijn.
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 17 december 2014 om 13:48
woensdag 17 december 2014 om 13:51
Ik vind dat dat topic wel een beetje verwordt tot galspuwerij van allerlei mensen die je hier nooit ziet maar die blijkbaar wel vinden dat wij van alles fout doen.
Maar als al die mensen die zoooo graag hier serieus willen napraten dat nou ook echt zouden doen, dan zou de balans tussen serieuze napraat en kletsen vanzelf veranderen
Maar dat doen ze niet, ze zien zichzelf blijkbaar liever als buitengeslotenen door het "kliekje" dat wij hier vormen.
Maar als al die mensen die zoooo graag hier serieus willen napraten dat nou ook echt zouden doen, dan zou de balans tussen serieuze napraat en kletsen vanzelf veranderen
Maar dat doen ze niet, ze zien zichzelf blijkbaar liever als buitengeslotenen door het "kliekje" dat wij hier vormen.
woensdag 17 december 2014 om 13:54
quote:Steinbeck schreef op 17 december 2014 @ 13:51:
Ik vind dat dat topic wel een beetje verwordt tot galspuwerij van allerlei mensen die je hier nooit ziet maar die blijkbaar wel vinden dat wij van alles fout doen.
Nou dit dus.
Vandaar dat ik gisteren al schreef "geniet nog maar even zolang het kan".
Want ik ben bang dat Napraat nu om zeep wordt geholpen.
Nou dit dus.
Vandaar dat ik gisteren al schreef "geniet nog maar even zolang het kan".
Want ik ben bang dat Napraat nu om zeep wordt geholpen.
bellatrixvandetta wijzigde dit bericht op 17-12-2014 13:56
Reden: Aanvulling
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
Huts!
woensdag 17 december 2014 om 13:54
woensdag 17 december 2014 om 14:01
quote:fluim schreef op 17 december 2014 @ 13:49:
ik lees wel graag de achterklap, dat moet ik weer wel bekkenen.
maar het schrijven hier, de lust begint langzaamaan te verdwijnen. wat dat betreft misschien toch nuttig geweest, dat andere topic.Daar is weinig van te merken
ik lees wel graag de achterklap, dat moet ik weer wel bekkenen.
maar het schrijven hier, de lust begint langzaamaan te verdwijnen. wat dat betreft misschien toch nuttig geweest, dat andere topic.Daar is weinig van te merken
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
woensdag 17 december 2014 om 14:11
woensdag 17 december 2014 om 14:11
woensdag 17 december 2014 om 14:13
quote:MrsStanleyWalker schreef op 17 december 2014 @ 14:11:
[...]
Doe eens een linkje. Ik zit op de technische dienst te wachten. Verveel me.http://forum.viva.nl/foru ... raat/list_messages/249689
Blijkbaar mag je alleen in Napraat posten als je een werkloze hanggleuf hebt bent.
[...]
Doe eens een linkje. Ik zit op de technische dienst te wachten. Verveel me.http://forum.viva.nl/foru ... raat/list_messages/249689
Blijkbaar mag je alleen in Napraat posten als je een werkloze hanggleuf hebt bent.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
woensdag 17 december 2014 om 14:16
woensdag 17 december 2014 om 14:18
woensdag 17 december 2014 om 14:18
quote:impala schreef op 17 december 2014 @ 14:11:
[...]
Jullie hebben wel een selectief gevoel voor humor.
Ik vind het een geweldige variant op de zurevisgleuf, en die wordt gekoesterd als geuzennaam.
Ja dat lees ik nu ook dat het zo bedoeld werd.
Het viel bij mij even verkeerd maar heb al gepost in het andere topic
[...]
Jullie hebben wel een selectief gevoel voor humor.
Ik vind het een geweldige variant op de zurevisgleuf, en die wordt gekoesterd als geuzennaam.
Ja dat lees ik nu ook dat het zo bedoeld werd.
Het viel bij mij even verkeerd maar heb al gepost in het andere topic
Huts!