Napraattopic 14
dinsdag 16 december 2014 om 20:56
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 18 december 2014 om 14:05
quote:fluim schreef op 18 december 2014 @ 14:04:
kijk nog eens heel goed!
ik had ooit een lelijke tas weggegooit uit het pakket, bleek dat daar 3 waardenbonnen in zaten van 25 gulden.Tassen weggooien is sowieso een gevaarlijke hobby. Ik heb tot twee keer aan toe een ouwe tas weggegooid met mijn ID-kaart erin .
kijk nog eens heel goed!
ik had ooit een lelijke tas weggegooit uit het pakket, bleek dat daar 3 waardenbonnen in zaten van 25 gulden.Tassen weggooien is sowieso een gevaarlijke hobby. Ik heb tot twee keer aan toe een ouwe tas weggegooid met mijn ID-kaart erin .
donderdag 18 december 2014 om 14:08
quote:fluim schreef op 18 december 2014 @ 14:04:
kijk nog eens heel goed!
ik had ooit een lelijke tas weggegooit uit het pakket, bleek dat daar 3 waardenbonnen in zaten van 25 gulden.
Nee, dit is het echt.
En een motiverend boekje, door de directeur geschreven over hoe goed onze organisatie wel niet is.
kijk nog eens heel goed!
ik had ooit een lelijke tas weggegooit uit het pakket, bleek dat daar 3 waardenbonnen in zaten van 25 gulden.
Nee, dit is het echt.
En een motiverend boekje, door de directeur geschreven over hoe goed onze organisatie wel niet is.
donderdag 18 december 2014 om 14:13
donderdag 18 december 2014 om 14:13
quote:fluim schreef op 18 december 2014 @ 14:11:
dat de mods berichten zo kunnen negeren, dat snap ik niet. zeg dan tenminste: gelezen en zoek het zelf maar uit
Dat zeggen ze toch...
In dit geval is zelfs een half woord overbodig.
Een reactie lokt ook weer een hele stortvloed aan reacties uit. Daar hebben ze ff geen zin in denk ik.
Ik geef ze geen ongelijk.
dat de mods berichten zo kunnen negeren, dat snap ik niet. zeg dan tenminste: gelezen en zoek het zelf maar uit
Dat zeggen ze toch...
In dit geval is zelfs een half woord overbodig.
Een reactie lokt ook weer een hele stortvloed aan reacties uit. Daar hebben ze ff geen zin in denk ik.
Ik geef ze geen ongelijk.
.
donderdag 18 december 2014 om 14:17
donderdag 18 december 2014 om 14:17
donderdag 18 december 2014 om 14:21