Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!

Veel plezier weer!

Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Nou Plous, we zijn van alle markten thuis zoals je ziet!

Bieb, jij ligt er prima bij zo. Leuk van hond en kat erbij! Gaat dat goed met je eigen poekels?
Mja..hond kan wel hier. Hond is een goedzakje. Monster is dat alleen niet en die heeft een paar jaar geleden al besloten dat hij hond stom vindt.

Bieb vindt het wel oké.

Dus ik denk dat ik voornamelijk daar ben met hond en hun kat. Sowieso makkelijk en fijn met uitlaten, ze wonen aan de rand van het bos en hond kan los op het erf lopen (heeft zender om)
Gezellig Bieb

Oh Splint, je schakelt zo lekker mee in al die niveaus

Ik ben dit hele weekend (alleen) thuis.

Even bijtanken en huis schoonmaken en katten aandacht geven. Ik ben steeds anderhalfuur thuis en ga dan al weer naar bed. Arme meiden.

Even vraag he? Met de kerst ga ik mijn 'nieuwe' schoonmoeder ontmoeten en blijf daar dan ook eten. Neem ik dan iets mee? Of niet? Ik weet het niet zo goed. Als PM mee zou gaan naar mijn ouders, zou ik het niet gek vinden als hij niks mee zou nemen. Maar een vriendin opperde dat het wel is zoals het heurt, een flesje wijn oid mee.

Wat vinden jullie?
Ja zou zeker wat meenemen. Niet te overdreven. Maar goede bonbons voor na het eten of een lekker flesje Port.
Spannend hoor, nieuwe schoonouders
Ja, ik kan wel ff goede bonbons halen inderdaad.

Dat is altijd goed. Ik weet dat ze gek is op pure chocola en rode wijn (goede smaak )
Spannend hoor Pilou, nieuwe schoonouders ontmoeten. Met chocola zit je vaak wel goed. Vergeet niet ook je nieuwe schoonpa voor je in te nemen. Chocola voor mams en iets anders voor pa? Zit je gelijk goed met een kerstcadeau.

Ik durf het bijna niet te zeggen maareh... ik heb vakantie. 2 hele weken van zalig niks doen.

Vandaag nog drukke werkdag gehad. Wel weer een paar mensen erg blij gemaakt. Mijn laatste positieve beslissing heb ik maar gemaild, kerstcadeautje. Anders krijgt hij de beslissing dinsdag pas. Z'n vrouw is zwanger, vandaar.

Weet een van jullie hoe je een plaatje kleiner kan krijgen? Ik heb nu deze maar ik heb 2 plaatjes die wat kersteriger zijn. Maar volgens Viva zijn ze te groot.
Schoonpa leeft niet meer, dus daar hoef ik niks voor te halen

Oh, kerstvakantie! Lekker hoor Dee
Spannend Plous, kennismaken met schoonmams. Kan PM goed met haar overweg? Dat scheelt vaak al. En ik denk inderdaad dat een doosje lekkere bonbons prima is. Soort van neutraal en toch passend, als ze van pure chocola houdt.

Ik heb vandaag ook bonbons gekregen van een kandidaat. Helemaal onverwacht, zo lief!

Dee, je nieuwe jurk is mooi! En niet te groot toch? Of is dit al een andere dan waar je het net over had?

Lekker, vakantie! Ik moet nog 2,5 dag.

Ik heb net gehoord dat onze buurtjes uit elkaar zijn. Jammer zeg, ik vind het echt rot voor ze. Ze zijn gelijk met ons hier komen wonen (het werd toen nieuw opgeleverd), we kwamen niet echt vaak bij elkaar over de vloer, maar hadden wel leuk contact. Sneu hoor.
Ik ben echt een watje: zit me hier gewoon rot te voelen over de buren.

Heb net een tijd met de één zitten appen en daarna bij de ander aangebeld en een tijd mee staan praten. Potverdorie, zo zonde.
Ja, hij kan wel goed met zijn moeder overweg. Ik ben ook niet zenuwachtig ofzo hoor. Het is de zoveelste al

Wat rot van de buurtjes :(
quote:Pil0u schreef op 19 december 2014 @ 23:46:

Ja, hij kan wel goed met zijn moeder overweg. Ik ben ook niet zenuwachtig ofzo hoor. Het is de zoveelste al

ja, zo kun je het ook zien.
Zo, koffie, broodjes in de oven...

Straks ff het huis ff van boven naar beneden uitsoppen en ff het centrum in hier
ff dus
Koffie ook in de oven?

Wat ga je doen in het centrum?

Mijn lijstje voor vandaag: supermarkt, Makro, rapportje schrijven, kerstmuziek uitzoeken, rekening maken voor de tandarts, broek zoeken voor man (eentje zit zo goed, daar wil hij er nog een van).

Morgen naar Toomler.

Bieb al aan het werk? Voel je je wat beter?
Bonbons kopen

Nog een ovenkoffietje dan.

Ik Sjors zo erg vandaag...
Oh ja, bonsbons.

En ik sjors eigenlijk altijd wel. Zo fijn dat ie ook op het werk is!
Ik heb nu slootwater op mijn werk.

Dus nu waardeer ik Sjors meer dan ooit.

Misschien ga ik eerst nog lunchen.... Ik ben een lamme tak vandaag.

Heb je trouwens al een kerstboom staan Splint?
Gelukkig dat het dan weekend is Plou. Dan is een lamme tak zo slecht nog niet.

Kerstboom? Uh, jaha, neehee, dat moest inderdaad ook nog dit weekend. Eigenlijk zou ik heel graag een echte willen, leuk voor Sammiboy, maar die hebben we niet. En met het oog op naalden en vloerbedekking is dat misschien maar beter ook. Maar ook de nepperT heeft hij vorig jaar al omver gegooid, dus dat kan ook.

Jij?
Ik heb een houten kerstboom met lampjes van E gekregen

En ik heb 3 kerststerren staan. En ik heb van de week een kerstkrans gekregen van een uitzendkracht. Dus tis nog redelijk kerstig hier. Maar alles gekregen dus
Ahhh, dat is de ware kerstgedachte toch?
Zo, de boom staat. Stomme klus, dat uitvouwen van de takken.

Sammi heeft met grote ogen gekeken, heeft er aan gesnuffeld, maar verder was het niet echt interessant.

Hoe is het bij jullie met vuurwerk? Hier valt het eigenlijk wel mee. Af en toe een stevige knal, maar vorig jaar was het veel meer. En waren ze er ook al veel eerder mee begonnen. Misschien helpt het dat het in België niet meer zomaar verkrijgbaar is. Of misschien zijn de pubertjes van vorig jaar inmiddels groot.
Met vlagen. Laatst een ordinaire schreeuwpartij hier tegen over, over dat een vader met zijn 3 kinderen vuurwerk aan het afsteken was.

Toch wel een pauperwijk

Het is nog wel te doen moet ik zeggen.

wat voor kleur ballen heb je?
Oh leuk, ordinair

Ik heb 1 gele, 1 oranje, 1 lichtrode, 1 donkerrode, 1 paarse, 1 lichtblauwe en 1 helblauwe.
Oh! Moooooi!

Ik hou van kleurtjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven