[...]forum
vrijdag 26 december 2014 om 23:46
zaterdag 27 december 2014 om 00:39
zaterdag 27 december 2014 om 00:44
quote:cochise schreef op 27 december 2014 @ 00:31:
Raldi, ik snap de bezwaren wel, ik ging ervan uit dat je kolere/kloteforum bedoelde maar het kan anders opgevat worden, dat blijkt. Al je uitroeptekens maken je "toon" agressief.Bedankt voor je begrip. M'n uitroeptekens gebruik ik meestal om een stelling kracht bij te zetten. Het was echt niet mijn bedoeling om agressief over te komen. Al kreeg ik wel de indruk dat anderen die wel naar mij hebben.
Raldi, ik snap de bezwaren wel, ik ging ervan uit dat je kolere/kloteforum bedoelde maar het kan anders opgevat worden, dat blijkt. Al je uitroeptekens maken je "toon" agressief.Bedankt voor je begrip. M'n uitroeptekens gebruik ik meestal om een stelling kracht bij te zetten. Het was echt niet mijn bedoeling om agressief over te komen. Al kreeg ik wel de indruk dat anderen die wel naar mij hebben.
zaterdag 27 december 2014 om 00:47
zaterdag 27 december 2014 om 00:48
quote:Raldy schreef op 27 december 2014 @ 00:44:
[...]
Bedankt voor je begrip. M'n uitroeptekens gebruik ik meestal om een stelling kracht bij te zetten. Het was echt niet mijn bedoeling om agressief over te komen. Al kreeg ik wel de indruk dat anderen die wel naar mij hebben.
Je zet jezelf hier zo voor schut met hoe je jezelf nu neerzet.
Daaruit blijkt maar weer dat je daar ook helemaal niet over nagedacht hebt.
[...]
Bedankt voor je begrip. M'n uitroeptekens gebruik ik meestal om een stelling kracht bij te zetten. Het was echt niet mijn bedoeling om agressief over te komen. Al kreeg ik wel de indruk dat anderen die wel naar mij hebben.
Je zet jezelf hier zo voor schut met hoe je jezelf nu neerzet.
Daaruit blijkt maar weer dat je daar ook helemaal niet over nagedacht hebt.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zaterdag 27 december 2014 om 00:49
quote:Raldy schreef op 27 december 2014 @ 00:48:
[...]
Echt duidelijk ben je niet. Mag ik nog weten waar die 59% van je wijzigingen is gebleven?Dat was de quote van jouw vraag.
[...]
Echt duidelijk ben je niet. Mag ik nog weten waar die 59% van je wijzigingen is gebleven?Dat was de quote van jouw vraag.
enn wijzigde dit bericht op 27-12-2014 00:52
Reden: Zie je nu doe ik het weer. Eerst antwoorden en daarna de vraag waarop ik antwoord geef erbij plakken. Don't flatter yourself want zo bijster interessant vind ik je niet.
Reden: Zie je nu doe ik het weer. Eerst antwoorden en daarna de vraag waarop ik antwoord geef erbij plakken. Don't flatter yourself want zo bijster interessant vind ik je niet.
% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 27 december 2014 om 00:51
quote:Raldy schreef op 27 december 2014 @ 00:50:
[...]
Wat zijn Tokkies? Wat bedoel je daarmee?http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Tokkies
[...]
Wat zijn Tokkies? Wat bedoel je daarmee?http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Tokkies
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zaterdag 27 december 2014 om 00:52
zaterdag 27 december 2014 om 00:56
quote:Miss.Innuendo schreef op 27 december 2014 @ 00:51:
[...]
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_TokkiesIk heb het bovenstaande net gelezen. Ik herken me daar niet in. Mag ik je vragen waarom je dat op mij baseert en mag ik daar dan ook een eerlijk antwoord op?
[...]
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_TokkiesIk heb het bovenstaande net gelezen. Ik herken me daar niet in. Mag ik je vragen waarom je dat op mij baseert en mag ik daar dan ook een eerlijk antwoord op?
zaterdag 27 december 2014 om 01:06
Waarom blijf jij vragen om het vragen? Je stelt vragen die nergens op slaan en je leest de antwoorden niet eens. Dus waarom zou ik jou nog antwoord geven? Ik ga denk ik maar een even wat anders doen? Misschien nog even een toilet schoonmaken? Of anders leuke muziek luisteren? Maar wellicht heb ik ook nog wel zin om nog wat verder op het forum te lezen? Ga je nu al mijn vragen weer met wedervragen beantwoorden ? Vast wel toch? Net zo lang tot jouw laatste vraag er staat toch? Net zo lang totdat niemand meer wat zegt toch? Zodat jij volgens jou zelf de laatste vraag hebt toch? Nou ik heb nieuws voor jou? Ja echt. Ik ben echt de laatste post hier want daarna ga ik niet meer op je reageren? Ik heb je simpelweg niet meer gelezen?
Dus stel alle vragen die je wilt?
Dag? Dag? Slaap zacht?
Dus stel alle vragen die je wilt?
Dag? Dag? Slaap zacht?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 27 december 2014 om 01:08
quote:Raldy schreef op 27 december 2014 @ 01:05:
[quote]Tickel schreef op 27 december 2014 @ 01:03:
Waarom gaat men er vanuit dat Raldy het woord kanker bedoelde?[/quot
Tsjaa... dat vraag ik me ook af.Omdat Raldy genoeg gelegenheid heeft gehad om te zeggen wat hij dan wél bedoelde met dat K..... woord. Maar dat heeft ie dus ook niet gedaan. De mod past niet voor niks de topic-titel aan
[quote]Tickel schreef op 27 december 2014 @ 01:03:
Waarom gaat men er vanuit dat Raldy het woord kanker bedoelde?[/quot
Tsjaa... dat vraag ik me ook af.Omdat Raldy genoeg gelegenheid heeft gehad om te zeggen wat hij dan wél bedoelde met dat K..... woord. Maar dat heeft ie dus ook niet gedaan. De mod past niet voor niks de topic-titel aan
zaterdag 27 december 2014 om 01:14
quote:Marjo41 schreef op 27 december 2014 @ 01:08:
[...]
Omdat Raldy genoeg gelegenheid heeft gehad om te zeggen wat hij dan wél bedoelde met dat K..... woord. Maar dat heeft ie dus ook niet gedaan. De mod past niet voor niks de topic-titel aan
Waarom moet dat? Als ik ergens K@%#*& zie staan ga ik niet uit van kanker. Hooguit kolere, klote of kut.
Waarom gelijk van het ergste uitgaan?
[...]
Omdat Raldy genoeg gelegenheid heeft gehad om te zeggen wat hij dan wél bedoelde met dat K..... woord. Maar dat heeft ie dus ook niet gedaan. De mod past niet voor niks de topic-titel aan
Waarom moet dat? Als ik ergens K@%#*& zie staan ga ik niet uit van kanker. Hooguit kolere, klote of kut.
Waarom gelijk van het ergste uitgaan?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zaterdag 27 december 2014 om 01:14
quote:Marjo41 schreef op 27 december 2014 @ 01:08:
[...]
Omdat Raldy genoeg gelegenheid heeft gehad om te zeggen wat hij dan wél bedoelde met dat K..... woord. Maar dat heeft ie dus ook niet gedaan. De mod past niet voor niks de topic-titel aanMarjo, het was echt niet mijn bedoeling om het woord kanker te gebruiken. M'n vader is daar aan overleden en vanuit m'n werk ken ik nog meer mensen die er aan zijn overleden. Ik wilde het woord KLOTEN gebruiken omdat ik zo maar van een forum werd geschrapt zonder uitleg van reden. Dat vind ik niet netjes en zal daar zeker om uitleg gaan vragen. Bedankt voor je duidelijke vraag.
[...]
Omdat Raldy genoeg gelegenheid heeft gehad om te zeggen wat hij dan wél bedoelde met dat K..... woord. Maar dat heeft ie dus ook niet gedaan. De mod past niet voor niks de topic-titel aanMarjo, het was echt niet mijn bedoeling om het woord kanker te gebruiken. M'n vader is daar aan overleden en vanuit m'n werk ken ik nog meer mensen die er aan zijn overleden. Ik wilde het woord KLOTEN gebruiken omdat ik zo maar van een forum werd geschrapt zonder uitleg van reden. Dat vind ik niet netjes en zal daar zeker om uitleg gaan vragen. Bedankt voor je duidelijke vraag.