Napraattopic 15

22-12-2014 19:35 3099 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Yavanna schreef op 27 december 2014 @ 22:02:

[...]

Zwanger worden.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 27 december 2014 @ 21:55:

Het loopt echt de spuigaten uit op het forum. Is er nog iemand die fatsoenlijk Nederlands kan schrijven. In de laatste 3 topics die ik heb geopend is het echt om te huilen.

Bloedirritant vind ik het. Ben blij dat het hier in de napraat allemaal gewoon leesbaar is.

Lang leve de taalnazi's.
quote:Nouschi schreef op 27 december 2014 @ 22:03:

[...]

Hoe heette ze nog maar weer? Ging naar Amerika met een zoontje van zus die was overleden. Ze was piloot. Iets met Yan ofzo maar dan langer?
quote:Yavanna schreef op 27 december 2014 @ 22:02:

[...]

Zwanger worden.
quote:MrsEinstein schreef op 27 december 2014 @ 22:03:

[...]

Bloedirritant vind ik het. Ben blij dat het hier in de napraat allemaal gewoon leesbaar is.

Lang leve de taalnazi's.Hear hear!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Steinbeck schreef op 27 december 2014 @ 22:04:

[...]

Iets met Yan ofzo maar dan langer?Yadan?
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 27 december 2014 @ 22:06:

[...]

Yadan?Ja, dat was het! Mafketel met haar wilde verhalen.
Ja Yadan idd!
Mevrouw Einstein met je mooie ava,

Ik prefereer taalPOLITIE. U snapt waarom.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
God wat een zwaar kinderachtig gedrag zeg op dat 'zwanger of niet'. Het schoolplein is er werr niks bij.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:feow schreef op 27 december 2014 @ 22:16:

Mevrouw Einstein met je mooie ava,

Ik prefereer taalPOLITIE. U snapt waarom.Wist je dat de ouders van Albert Joods waren? (Merk je dat ik de wiki heb gelezen)
quote:hatsetats schreef op 27 december 2014 @ 22:17:

God wat een zwaar kinderachtig gedrag zeg op dat 'zwanger of niet'. Het schoolplein is er werr niks bij.Dit is het vierde topic met exact dezelfde strekking in een paar uur tijd. Tel daarbij op het belabberde Nederlands en ik kon mezelf even niet meer inhouden.
Nog meer mensen die wat kilo's kwijt moeten na de feestdagen?
quote:Nouschi schreef op 27 december 2014 @ 22:20:

[...]

Dit is het vierde topic met exact dezelfde strekking in een paar uur tijd. Tel daarbij op het belabberde Nederlands en ik kon mezelf even niet meer inhouden.

+1

Ze kan er waarschijnlijk niets aan doen dat ze niet zo slim is, maar jeetje...
Life is short. Eat dessert first.
quote:Nouschi schreef op 27 december 2014 @ 22:20:

[...]

Dit is het vierde topic met exact dezelfde strekking in een paar uur tijd. Tel daarbij op het belabberde Nederlands en ik kon mezelf even niet meer inhouden.Niet lezen dan. Echt, al zijn het er 20 met dezelfde vraag rn n beroerde spelling. Je zal er maar mee zitten.
Ik heb al minstens zes keer TESTEN geroepen vandaag, ik hou ermee op. Wat een narigheid. Volgens mij hebben ze allemaal kerstkramp wegens te veel gegeten.
quote:doornroosje9 schreef op 27 december 2014 @ 22:21:

[...]

+1

Ze kan er waarschijnlijk niets aan doen dat ze niet zo slim is, maar jeetje...Maar jeetje, dan mag je toch gewoon met zijn allen de heksenjacht openen op zo'n grietje? Net als vroeger op school? Leuk zeg!
quote:Lady-Voldemort schreef op 27 december 2014 @ 22:24:

Ik heb al minstens zes keer TESTEN geroepen vandaag, ik hou ermee op. Wat een narigheid. Volgens mij hebben ze allemaal kerstkramp wegens te veel gegeten.Dat zal het zijn. Gaan we dat vanaf nu roepen.
Echt, ik had jullie hoger zitten.
quote:elfje12 schreef op 27 december 2014 @ 22:21:

Nog meer mensen die wat kilo's kwijt moeten na de feestdagen?Ik vrees van wel, maar weer eens naar de sportschool. Jij ook?
quote:hatsetats schreef op 27 december 2014 @ 22:25:

[...]

Maar jeetje, dan mag je toch gewoon met zijn allen de heksenjacht openen op zo'n grietje? Net als vroeger op school? Leuk zeg!Nou nou, dat valt wel mee toch?
quote:Lady-Voldemort schreef op 27 december 2014 @ 20:32:

[...]

Eindje!!!! Lekkere ouwe mosterdmuts van me!

Mosterd Muts, , Mylady mag alles tegen mij zeggen, als ze maar tegen mij praat
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Honeymoonquiz schreef op 27 december 2014 @ 22:28:

[...]

Nou nou, dat valt wel mee toch?

Vind je? Ik vind t n rostreek om iemand zo te behandelen. En dan ook nog eens met elkaar. Getverdemme.

Wanneer jullie kids / broertjes, zusjes, neefjes, nichtjes op school zo gepest worden omdat ze 'niet zo slim zijn maar jeetje' dan vinden jullie dat ook prima?
quote:hatsetats schreef op 27 december 2014 @ 22:25:

[...]

Maar jeetje, dan mag je toch gewoon met zijn allen de heksenjacht openen op zo'n grietje? Net als vroeger op school? Leuk zeg!Ze neemt je reactie in het topic niet in dank af trouwens.
Je bent zelf een theepot
quote:Lady-Voldemort schreef op 27 december 2014 @ 22:24:

Ik heb al minstens zes keer TESTEN geroepen vandaag, ik hou ermee op. Wat een narigheid. Volgens mij hebben ze allemaal kerstkramp wegens te veel gegeten.Het zal wel komen door het kerstverhaal. Geinspireerd door baby Jezus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven