Napraattopic 15

22-12-2014 19:35 3099 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:feow schreef op 28 december 2014 @ 14:42:

[...]

Nee ze poste dat ze normaal op zondag altijd laxeerpillen neemt en dat nu niet wilde doen.

Ja bente is best manipulatief want meteen erachteraan schrijft ze over het ziek voelen en schuldig voelen dat ze het niet doet.

De enige reden waarom ze niet op pad ging om die pillen te halen was omdat ze zich ziek voelt..
quote:Istar_ schreef op 28 december 2014 @ 14:40:

[...]

Het ene is aanstellerij en het ander niet

Ja... Dat is bij sommige idd wel de gedachte lijkt het.

Schop onder je kont en gaan.
quote:diamond-gloss schreef op 28 december 2014 @ 14:45:

[...]

Ja bente is best manipulatief want meteen erachteraan schrijft ze over het ziek voelen en schuldig voelen dat ze het niet doet.

De enige reden waarom ze niet op pad ging om die pillen te halen was omdat ze zich ziek voelt..Nee hoor. Jij bent óf manipulatief óf je hebt slecht gelezen, want ze schreef helemaal niet dat ze op waren.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 28 december 2014 @ 14:41:

[...]

Maar Bente wordt steeds omlaag getrapt omdat het psychisch is. Ik vind het walgelijk hie sommigen hier over haar en haar ziekte zitten te mauwen.

+ 1

Mensen praten liever mee over lichamelijke ziekten. Dat is veel romantischer, zolang je de kots en de poep en het infuus en de zuurstof niet onder ogen krijgt, is het fijn meeleven. Maar bij Bente lezen we direct dat er iets niet klopt, daar valt niks moois van te maken.
quote:diamond-gloss schreef op 28 december 2014 @ 14:45:

[...]

De enige reden waarom ze niet op pad ging om die pillen te halen was omdat ze zich ziek voelt..

Ja, daar gaan we weer. Bente is manipulatief...

Nee, Bente is ziek.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:feow schreef op 28 december 2014 @ 14:47:

[...]

Nee hoor. Jij bent óf manipulatief óf je hebt slecht gelezen, want ze schreef helemaal niet dat ze op waren.+1
quote:korenwolf schreef op 28 december 2014 @ 14:47:

[...]

+ 1

Mensen praten liever mee over lichamelijke ziekten. Dat is veel romantischer, zolang je de kots en de poep en het infuus en de zuurstof niet onder ogen krijgt, is het fijn meeleven. Maar bij Bente lezen we direct dat er iets niet klopt, daar valt niks moois van te maken.+ 1
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:MrsStanleyWalker schreef op 28 december 2014 @ 14:48:

[...]

Ja, daar gaan we weer. Bente is manipulatief...

Nee, Bente is ziek.Ja precies heel erg ziek en door die ziekte ook manipulatief.!

[...]

+ 1

Mensen praten liever mee over lichamelijke ziekten. Dat is veel romantischer, zolang je de kots en de poep en het infuus en de zuurstof niet onder ogen krijgt, is het fijn meeleven. Maar bij Bente lezen we direct dat er iets niet klopt, daar valt niks moois van te maken.Ja. Kanker is zooooooo romantisch! En vooral de soorten waar je dood aan gaat, hartstikke romantisch. Mooi ook, prachtziekte.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 28 december 2014 @ 14:49:

[...]

Ja. Kanker is zooooooo romantisch! En vooral de soorten waar je dood aan gaat, hartstikke romantisch. Mooi ook, prachtziekte.Ja, knuffelt ook zo lekker hè zo'n kale kop, heerlijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

[...]

+ 1

Mensen praten liever mee over lichamelijke ziekten. Dat is veel romantischer, zolang je de kots en de poep en het infuus en de zuurstof niet onder ogen krijgt, is het fijn meeleven. Maar bij Bente lezen we direct dat er iets niet klopt, daar valt niks moois van te maken.Vandaar dat de hele psychepijler vol staat met topics over juist ja psychiatrische ziektes maar dat mag dus blijkbaar niet en daar krijgt ook niemand enige steun?
quote:Nouschi schreef op 28 december 2014 @ 14:51:

[...]

Ja, knuffelt ook zo lekker hè zo'n kale kop, heerlijk.Ja tussen de chemo kots door, zo'n uitgemergeld lijf in je armen. De romantiek druipt er vanaf. Hoor jij de vioolmuziek aan aanzwellen?
quote:hatsetats schreef op 28 december 2014 @ 14:49:

[...]

Ja. Kanker is zooooooo romantisch! En vooral de soorten waar je dood aan gaat, hartstikke romantisch. Mooi ook, prachtziekte.Ik heb het niet over als je er naast staat. Ik heb het over de veilige afstand van een forum. Net zoiets als beertjes neerleggen voor wildvreemden.
quote:diamond-gloss schreef op 28 december 2014 @ 14:51:

[...]

Vandaar dat de hele psychepijler vol staat met topics over juist ja psychiatrische ziektes maar dat mag dus blijkbaar niet en daar krijgt ook niemand enige steun?

Wel eens gelezen hoe daar vaak in topics "ingebroken" wordt? Hoe mensen afgeserveerd worden? Meegemaakt hoe mensen RL reageren?

Ik heb nog nooit in een topic waarin iemand schrijft iets ernstigs lichamelijks te mankeren mensen zien schrijven dat ze zich niet zo aan moeten stellen en een schop onder hun hol nodig hebben.
Ik kan me met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat hier ook maar iemand vindt dat een voorbereiding tot euthanasie uit verdomd bittere noodzaak, gelijk trekt met de topics van B.

Ik had het mis kennelijk.
quote:feow schreef op 28 december 2014 @ 14:38:

[...]

Wil iemand Meds even afleiden?

Ik rook.

te laat

(noteert in boekje)
Mijn grammatica raakt er zelfs van in de war. Sorry Nous.
quote:yasmijn schreef op 28 december 2014 @ 14:55:

Ik kan me met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat hier ook maar iemand vindt dat een voorbereiding tot euthanasie uit verdomd bittere noodzaak, gelijk trekt met de topics van B.

Ik had het mis kennelijk. Het ging over doodswensen.
quote:korenwolf schreef op 28 december 2014 @ 14:53:

[...]

Ik heb het niet over als je er naast staat. Ik heb het over de veilige afstand van een forum. Net zoiets als beertjes neerleggen voor wildvreemden.Iedereen die weet wat kanker doet heeft geen 'veilige afstand'. Iedereen die weet wat het is om iemand te verliezen legt niet 'zomaar' een beertje neer. En iedereen die weet wat een ziekte als anorexia doet weet dat je met wat knuffels op een forum niet geneest. En iedereen met een beetje boerenverstand weet dat je met een BMI van 13 niet lang leeft.
Oh het gaat weer over Bente. Haha baal achteraf enorm dat ik mijn nieuwere nick heb laten anonimiseren om dat gedoe. Lees nu dat het dus weer precies hetzelfde gaat als toen ik hier even zo gruwelijk boos werd van heel het gedoe dat ik de benen nam. Heb toevallig dat nieuwe topic even 1 pagina doorgelezen voor het offline ging maar jemig wat een berg opgeklopte slagroom weer. Oh wat een inspirerende post en meer van zulke bladiebla. Iedereen zich nog steeds in tig bochten wringend om dat onwillende kind uit haar schulp te trekken wat volkomen verspilde energie is. En alles wat het beter kán maken wil ze niet, kan ze niet, en heeft ze een verhaaltje voor. Ik zag het ook hoor als de stroom aandacht weer aan het opdrogen was dan hoppa deed ze weer een 'dappere' uitspraak. Die draait gewoon rond als een hondje wat achter haar staart aan zit. Ik werd hier ook in kamp Anti Bente gezet en mensen wisten het zo goed hoe ik het bedoelde. Ja mijn woorden waren hard maar ik vind dat zoetsappige geknuffel om niks net zo schadelijk als een keer ferme woorden tegen haar spreken. De waarheid is dat niemand weet wat helpt dat weet de dokter maar daar wil ze niet heen en als ze er heen gaat praat ze niet. Dus we kunnen allemaal wel blijven roepen wat we denken dat helpt maar ik denk dat het gewoon een gebed zonder einde is. En nu ga ik een nieuwe nick nemen (als dat tenminste gaat want wat ik ook intik het bestaat al volgens de site hier) en weer gezellig meeforummen over de leuke dingen des levens.
quote:Istar_ schreef op 28 december 2014 @ 14:54:

[...]

Wel eens gelezen hoe daar vaak in topics "ingebroken" wordt? Hoe mensen afgeserveerd worden? Meegemaakt hoe mensen RL reageren?

Ik heb nog nooit in een topic waarin iemand schrijft iets ernstigs lichamelijks te mankeren mensen zien schrijven dat ze zich niet zo aan moeten stellen en een schop onder hun hol nodig hebben.Nee? Begin eens over fybromyalgie. Of is dat niet ernstig genoeg?
Punt is op dit forum word met regelmaat gesproken over nare, heftige en dodelijke ziektes.

Over de emoties, over doodgaan, over zo niet meer willen leven,over de klote gedachtes die je erdoor krijgt, over het helemaal niet meer zien zitten, over vechtlust en over vechtmoe zijn.

Ik zie niet waarom Bente met haar psychische ziekte dat niet mag, en het aandere wel kan.

Allemaal even rot en moeilijk, wie het 1 niet wil lezen klikt het niet aan, wie op het ander wel mee wil schrijven doet dat wel.

Dat is de vrijheid die iedereen heeft op het forum, te kiezen wat je wel of niet wil lezen.
quote:Istar_ schreef op 28 december 2014 @ 14:54:

[...]

Ik heb nog nooit in een topic waarin iemand schrijft iets ernstigs lichamelijks te mankeren mensen zien schrijven dat ze zich niet zo aan moeten stellen en een schop onder hun hol nodig hebben.Als ik iemand lees die lichamelijk wat ernstigs lijkt te mankeren maar desondanks alle hulp afslaat geef ik diegene ook een trap onder zijn of haar hol. "help ik ben gevallen mijn been staat in een hoek van 45 graden nu, maar ik wil niet naar de dokter en ook niet naar het ziekenhuis hoor dat durf ik niet/wil ik niet" nou dan ga ik echt dezelfde woorden gebruiken als tegen B.
quote:hatsetats schreef op 28 december 2014 @ 14:57:

[...]

Iedereen die weet wat kanker doet heeft geen 'veilige afstand'. Iedereen die weet wat het is om iemand te verliezen legt niet 'zomaar' een beertje neer. En iedereen die weet wat een ziekte als anorexia doet weet dat je met wat knuffels op een forum niet geneest. En iedereen met een beetje boerenverstand weet dat je met een BMI van 13 niet lang leeft.Lager dan 14 is dodelijk.
quote:Christine23 schreef op 28 december 2014 @ 14:57:

Oh het gaat weer over Bente. Haha baal achteraf enorm dat ik mijn nieuwere nick heb laten anonimiseren om dat gedoe. Lees nu dat het dus weer precies hetzelfde gaat als toen ik hier even zo gruwelijk boos werd van heel het gedoe dat ik de benen nam. Heb toevallig dat nieuwe topic even 1 pagina doorgelezen voor het offline ging maar jemig wat een berg opgeklopte slagroom weer. Oh wat een inspirerende post en meer van zulke bladiebla. Iedereen zich nog steeds in tig bochten wringend om dat onwillende kind uit haar schulp te trekken wat volkomen verspilde energie is. En alles wat het beter kán maken wil ze niet, kan ze niet, en heeft ze een verhaaltje voor. Ik zag het ook hoor als de stroom aandacht weer aan het opdrogen was dan hoppa deed ze weer een 'dappere' uitspraak. Die draait gewoon rond als een hondje wat achter haar staart aan zit. Ik werd hier ook in kamp Anti Bente gezet en mensen wisten het zo goed hoe ik het bedoelde. Ja mijn woorden waren hard maar ik vind dat zoetsappige geknuffel om niks net zo schadelijk als een keer ferme woorden tegen haar spreken. De waarheid is dat niemand weet wat helpt dat weet de dokter maar daar wil ze niet heen en als ze er heen gaat praat ze niet. Dus we kunnen allemaal wel blijven roepen wat we denken dat helpt maar ik denk dat het gewoon een gebed zonder einde is. En nu ga ik een nieuwe nick nemen (als dat tenminste gaat want wat ik ook intik het bestaat al volgens de site hier) en weer gezellig meeforummen over de leuke dingen des levens.Wat je zegt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven