Napraattopic 16
zondag 28 december 2014 om 15:36
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 28 december 2014 om 23:10
quote:yasmijn schreef op 28 december 2014 @ 23:05:
[...]
Zo bedoel ik dat helemaal niet. Ik (en ik niet alleen) vond de info die jij deelde van vanmiddag gewoon even niet prettig. En dat mag ik vinden
Nu zeg ik alleen: niet meer die zaken van vanmiddag en jij concludeert dat je beter weg kan blijven. Beetje vreemd.
Oh ging het daarover, pfff ik wordt oud.
Maar goed dat mag wat mij betreft ook wegblijven maar het is napraat alles mag.
Ook verzoekjes liever niet.
[...]
Zo bedoel ik dat helemaal niet. Ik (en ik niet alleen) vond de info die jij deelde van vanmiddag gewoon even niet prettig. En dat mag ik vinden
Nu zeg ik alleen: niet meer die zaken van vanmiddag en jij concludeert dat je beter weg kan blijven. Beetje vreemd.
zondag 28 december 2014 om 23:13
quote:yasmijn schreef op 28 december 2014 @ 23:08:
[...]
Ik woonde er niet, maar vrienden wel en die middag zaten we daar op een verjaarsborrel met een aantal mensen in de tuin.
Biertje, warm, parasols, zon, gezellig. Totdat letterlijk de hel losbrak en het letterlijk stikdonker werd.
Maar laat ik daar niet weer over beginnen
Heb er al boekwerken over geschreven
Hier ook vrienden die er woonden en de verhalen zijn echt vreselijk. Ik ben blij dat ze er nog gewoon zijn.
Maar als ik dan zo'n topic lees word ik erg chagrijnig (my bad..).
[...]
Ik woonde er niet, maar vrienden wel en die middag zaten we daar op een verjaarsborrel met een aantal mensen in de tuin.
Biertje, warm, parasols, zon, gezellig. Totdat letterlijk de hel losbrak en het letterlijk stikdonker werd.
Hier ook vrienden die er woonden en de verhalen zijn echt vreselijk. Ik ben blij dat ze er nog gewoon zijn.
Maar als ik dan zo'n topic lees word ik erg chagrijnig (my bad..).
zondag 28 december 2014 om 23:14
quote:yasmijn schreef op 28 december 2014 @ 23:08:
[...]
Ik zat ook lekker te borrelen aan de andere kant van het land. Tot mijn broertje belde: "niks aan de hand hoor, met mij is alles goed. Ik was niet thuis en trouwens, het was niet zo vlakbij."
Maar wel z'n huis kwijt & alles.
[...]
Ik zat ook lekker te borrelen aan de andere kant van het land. Tot mijn broertje belde: "niks aan de hand hoor, met mij is alles goed. Ik was niet thuis en trouwens, het was niet zo vlakbij."
zondag 28 december 2014 om 23:16
quote:StoraHuntur schreef op 28 december 2014 @ 21:37:
Heksie ik weet niet wie jij bent/was [img]http://yoursmiles.org/msmile/sad/m1516.gif[/img]Ik ben een jaar of zo weggeweest. Je nick zeg me niets. Of je bent nieuw of je hebt een nieuwe nick.
Heksie ik weet niet wie jij bent/was [img]http://yoursmiles.org/msmile/sad/m1516.gif[/img]Ik ben een jaar of zo weggeweest. Je nick zeg me niets. Of je bent nieuw of je hebt een nieuwe nick.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet
quote:consuelabananahammok schreef op 28 december 2014 @ 23:10:
[...]
Ik zie aan je spelling dat je oud wordt
Nee, maar zonder dollen, alles mag hier dan wel tot op zekere hoogte, maar dat van van vanmiddag vond ik bijzonder onprettig. En dan mag ik dat zeggen en dat heb ik vanmiddag ook al gezegd. Dat ik er tussenuit ging omdat ik het een naar onderwerp vinden het niet meer trok, om daar over te praten. Of anderen daar over door willen gaan, so be it.
En ik ben er ook tussenuit gegaan. En toen ik terugkwam was dat onderwerp weer over.
Dus dan zie je de forummer weer die dat aanzwengelde en dan ga ik in standje: niet weer.
Dat is alles.
[...]
Nee, maar zonder dollen, alles mag hier dan wel tot op zekere hoogte, maar dat van van vanmiddag vond ik bijzonder onprettig. En dan mag ik dat zeggen en dat heb ik vanmiddag ook al gezegd. Dat ik er tussenuit ging omdat ik het een naar onderwerp vinden het niet meer trok, om daar over te praten. Of anderen daar over door willen gaan, so be it.
En ik ben er ook tussenuit gegaan. En toen ik terugkwam was dat onderwerp weer over.
Dus dan zie je de forummer weer die dat aanzwengelde en dan ga ik in standje: niet weer.
Dat is alles.
quote:doornroosje9 schreef op 28 december 2014 @ 23:10:
Bah, wat een ellende weer...
http://forum.viva.nl/foru ... oord/list_messages/250519Huiselijk geweld is triest!
Bah, wat een ellende weer...
http://forum.viva.nl/foru ... oord/list_messages/250519Huiselijk geweld is triest!
Je bent zelf een theepot
zondag 28 december 2014 om 23:20
quote:korenwolf schreef op 28 december 2014 @ 23:14:
[...]
Het was gruwelijk. In één woord.
Ik heb nog steeds dingen op mijn netvlies die er nooit meer afgaan.
Heb er ook best last van gehad. Wij namen die vrienden mee naar ons huis, die konden niet terug. We hebben over een ritje van normaal 10 mins 2,5 uur gedaan. En wat we onderweg zagen, niet te geloven.
De eerste dagen na de ramp kon ik niet stilzitten, ik bleef maar rondjes rennen om de de tafel. Kreeg van huisarts een pilletje. Die was teruggekomen van zijn vakantieadres om mee te helpen hechten in alle noodhospitaaltjes in de parken.
Het was chaos, één en al chaos.
[...]
Heb er ook best last van gehad. Wij namen die vrienden mee naar ons huis, die konden niet terug. We hebben over een ritje van normaal 10 mins 2,5 uur gedaan. En wat we onderweg zagen, niet te geloven.
De eerste dagen na de ramp kon ik niet stilzitten, ik bleef maar rondjes rennen om de de tafel. Kreeg van huisarts een pilletje. Die was teruggekomen van zijn vakantieadres om mee te helpen hechten in alle noodhospitaaltjes in de parken.
Het was chaos, één en al chaos.
zondag 28 december 2014 om 23:21
zondag 28 december 2014 om 23:22
quote:yasmijn schreef op 28 december 2014 @ 23:20:
[...]
Het was chaos, één en al chaos.Vreselijk .
[...]
Het was chaos, één en al chaos.Vreselijk .
zondag 28 december 2014 om 23:24
quote:SuzanneSuus schreef op 28 december 2014 @ 23:22:
Consuela
Waarom ga je er vanuit dat Bente geband is, ook weer in het modtopic?
Heb je hier gelezen wat er waarschijnlijk aan de hand was? Die verklaring is door velen gegeven en lijkt logischer dan een banOmdat Bente dat zelf heeft gezegd. Waarom vind jij de verklaringen van velen logischer lijken?
Consuela
Waarom ga je er vanuit dat Bente geband is, ook weer in het modtopic?
Heb je hier gelezen wat er waarschijnlijk aan de hand was? Die verklaring is door velen gegeven en lijkt logischer dan een banOmdat Bente dat zelf heeft gezegd. Waarom vind jij de verklaringen van velen logischer lijken?
You know how I know? Because I reeaally think so!
zondag 28 december 2014 om 23:24
zondag 28 december 2014 om 23:26
quote:yasmijn schreef op 28 december 2014 @ 23:16:
[...]
Dat is alles.Nou die spelling heeft weinig met mijn leeftijd te maken, ik lul gewoon teveel om mijn eigen spelling accuraat te houden
[...]
Dat is alles.Nou die spelling heeft weinig met mijn leeftijd te maken, ik lul gewoon teveel om mijn eigen spelling accuraat te houden
zondag 28 december 2014 om 23:26
quote:korenwolf schreef op 28 december 2014 @ 23:14:
[...]
Maar wel z'n huis kwijt & alles.Studeerde je broertje hier?
[...]
Maar wel z'n huis kwijt & alles.Studeerde je broertje hier?
zondag 28 december 2014 om 23:27
quote:yasmijn schreef op 28 december 2014 @ 23:25:
Het kan natuurlijk zo zijn dat B dat zelf heeft aangenomen omdat je die melding krijgt als je een verwijderd topic aanklikt.
Dan krijg je te zien: gebruiker heeft geen toegang.
Kan makkelijk opgevat worden als: ik heb een ban.Ik vatte het vroegah ook zo op. Die mededeling is ook best verwarrend hoor.
Het kan natuurlijk zo zijn dat B dat zelf heeft aangenomen omdat je die melding krijgt als je een verwijderd topic aanklikt.
Dan krijg je te zien: gebruiker heeft geen toegang.
Kan makkelijk opgevat worden als: ik heb een ban.Ik vatte het vroegah ook zo op. Die mededeling is ook best verwarrend hoor.
zondag 28 december 2014 om 23:28
quote:GalaxyGuardian schreef op 28 december 2014 @ 23:27:
Mijn vriend dacht ook dat hij geband was toen een satirisch topic van hem offline was gehaald en hij dus die rare melding Geen toegang tot dit forum kreeg. Ik boos lopen doen in het mod topic waarom hij een ban had, bleek alleen zijn topic offline gehaald te zijn.
Mijn vriend dacht ook dat hij geband was toen een satirisch topic van hem offline was gehaald en hij dus die rare melding Geen toegang tot dit forum kreeg. Ik boos lopen doen in het mod topic waarom hij een ban had, bleek alleen zijn topic offline gehaald te zijn.