Napraattopic 16
zondag 28 december 2014 om 15:36
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 28 december 2014 om 23:56
quote:consuelabananahammok schreef op 28 december 2014 @ 23:43:
Bente is geband.
Dat heeft ze mij zelf verteld. Ze heeft er een mail over gehad en ik zie geen enkele reden om aan te nemen dat het niet waar is.
Als ik Bente was zou ik mij niet eens meer willen vertonen hier. Niet om haar problemen maar omdat er aan haar geloofwaardigheid getwijfeld wordt.
Echt chapeau.+1
Bente is geband.
Dat heeft ze mij zelf verteld. Ze heeft er een mail over gehad en ik zie geen enkele reden om aan te nemen dat het niet waar is.
Als ik Bente was zou ik mij niet eens meer willen vertonen hier. Niet om haar problemen maar omdat er aan haar geloofwaardigheid getwijfeld wordt.
Echt chapeau.+1
zondag 28 december 2014 om 23:57
Ja dat riep ik dus ook, in zijn algemeen... zo van Waarom zo lang wachten met het melden van een ban, dan ondermijnen ze bij viva het doel van het ban topic. Ook zie ik in het mod topic dat juun er overheen klept en niet ingaat op de vraag of ze inderdaad een ban heeft. Wat je dan krijgt is gespeculeer en kan iedereen wel roepen dat Pietje of Marietje geband is. Het had een kleine moeite geweest om direct in het bantopic te melden als de mods ook de tijd hadden om Bente in dit geval een mailtje te sturen.
zondag 28 december 2014 om 23:59
quote:Miss.Innuendo schreef op 28 december 2014 @ 23:53:
Nou wil ik eigenlijk de discussie niet voortzetten, maar Consuela, ik vraag me toch iets af.
Waarom zeg jij dat er aan Bente d'r geloofwaardigheid getwijfeld wordt?
Omdat noushi zegt dat ze misschien liegt.
En in haar topics werd ze ook wel vaker niet geloofd over pijnlijke zaken.
Nou wil ik eigenlijk de discussie niet voortzetten, maar Consuela, ik vraag me toch iets af.
Waarom zeg jij dat er aan Bente d'r geloofwaardigheid getwijfeld wordt?
En in haar topics werd ze ook wel vaker niet geloofd over pijnlijke zaken.
zondag 28 december 2014 om 23:59
quote:SuzanneSuus schreef op 28 december 2014 @ 23:55:
[...]
De mail is wat anders. Die info kwam maar niet boven water.
Waarom moest die boven water? Zijn Consuela en ik ook zo ongeloofwaardig?
Succes met de mening/aannames van velen klakkeloos aannemen.
[...]
De mail is wat anders. Die info kwam maar niet boven water.
Waarom moest die boven water? Zijn Consuela en ik ook zo ongeloofwaardig?
Succes met de mening/aannames van velen klakkeloos aannemen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
maandag 29 december 2014 om 00:00
quote:consuelabananahammok schreef op 28 december 2014 @ 23:59:
[...]
En in haar topics werd ze ook wel vaker niet geloofd over pijnlijke zaken.Het was een vraag. Een mogelijkheid.
[...]
En in haar topics werd ze ook wel vaker niet geloofd over pijnlijke zaken.Het was een vraag. Een mogelijkheid.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 29 december 2014 om 00:01
quote:consuelabananahammok schreef op 28 december 2014 @ 23:59:
[...]
En in haar topics werd ze ook wel vaker niet geloofd over pijnlijke zaken.Volgens mij was dat niet zozeer niet geloven maar meer twijfelen aan of haar waarheid ook dé waarheid was omdat ze bepaalde dingen anders interpreteerde dan hoe mensen het bedoelden en ik las dat er mensen waren die zich afvroegen of ze niet ook voor haar directe omgeving aan het invullen was door die bril. Das wat anders dan roepen dat ze keihard bewust liegt.
[...]
En in haar topics werd ze ook wel vaker niet geloofd over pijnlijke zaken.Volgens mij was dat niet zozeer niet geloven maar meer twijfelen aan of haar waarheid ook dé waarheid was omdat ze bepaalde dingen anders interpreteerde dan hoe mensen het bedoelden en ik las dat er mensen waren die zich afvroegen of ze niet ook voor haar directe omgeving aan het invullen was door die bril. Das wat anders dan roepen dat ze keihard bewust liegt.
maandag 29 december 2014 om 00:02
quote:Heksie schreef op 28 december 2014 @ 23:59:
Ik lees in de op dat ik niet mag hinten op eerdere nicks. Ik heb eerder mijn oudere nicks geschreven. Word ik nu geband ?
Nee, als je zelf vertelt wat je oude nick was niet
Het gaat erom dat anderen je oude nick niet mogen prijsgeven als ze die toevallig weten.
Ik lees in de op dat ik niet mag hinten op eerdere nicks. Ik heb eerder mijn oudere nicks geschreven. Word ik nu geband ?
Nee, als je zelf vertelt wat je oude nick was niet
Het gaat erom dat anderen je oude nick niet mogen prijsgeven als ze die toevallig weten.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
maandag 29 december 2014 om 00:02
quote:Istar_ schreef op 29 december 2014 @ 00:00:
[...]
Daarom En ik ga weer heel veel mensen helpen dmv mijn plasma, heeft het iig nog een goed doel
Het was kort maar krachtig. Ik zal jullie nooit vergeten
Terug komen om gelijk een ban te krijgen. Het is niet eerlijk
[...]
Daarom En ik ga weer heel veel mensen helpen dmv mijn plasma, heeft het iig nog een goed doel
Het was kort maar krachtig. Ik zal jullie nooit vergeten
Terug komen om gelijk een ban te krijgen. Het is niet eerlijk
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet
maandag 29 december 2014 om 00:03
quote:fluim schreef op 28 december 2014 @ 23:59:
tjongejonge zeg, als er hier twee mensen schrijven dat ze gebanned is dan is het nog niet geloofwaardig genoeg en wordt er 25 keer gezegt hoe het ook kan hebben gezeten met als je topic is verwijderd en wat je dan te zien krijgtDaarom pleit ik voor een goed bijgehouden bantopic dat voorkomt dit gezeik over en weer. Zo raar was die verklaring niet van mensen hier dat het ook een foutje kon zijn.
tjongejonge zeg, als er hier twee mensen schrijven dat ze gebanned is dan is het nog niet geloofwaardig genoeg en wordt er 25 keer gezegt hoe het ook kan hebben gezeten met als je topic is verwijderd en wat je dan te zien krijgtDaarom pleit ik voor een goed bijgehouden bantopic dat voorkomt dit gezeik over en weer. Zo raar was die verklaring niet van mensen hier dat het ook een foutje kon zijn.
maandag 29 december 2014 om 00:03
quote:fluim schreef op 28 december 2014 @ 23:59:
tjongejonge zeg, als er hier twee mensen schrijven dat ze gebanned is dan is het nog niet geloofwaardig genoeg en wordt er 25 keer gezegt hoe het ook kan hebben gezeten met als je topic is verwijderd en wat je dan te zien krijgtDe mening van velen telt veel zwaarder.
tjongejonge zeg, als er hier twee mensen schrijven dat ze gebanned is dan is het nog niet geloofwaardig genoeg en wordt er 25 keer gezegt hoe het ook kan hebben gezeten met als je topic is verwijderd en wat je dan te zien krijgtDe mening van velen telt veel zwaarder.
You know how I know? Because I reeaally think so!