Internetdaten - deel 2

16-10-2014 18:55 3090 berichten
En hier weer verder met al onze verhalen over internetdaten!
Oh, ik heb trouwens ook wat te lang gewacht met de stofzuiger erbij pakken. Dwz tot mijn humeur nog zwarter zou worden van het niet doen dan van wel. En dat duurt in zo'n situatie soms even
Alle reacties Link kopieren
quote:lielie27 schreef op 28 december 2014 @ 20:13:

Ik heb even een vraag aan jullie..

Ik merk dat jullie al heel snel een nieuw iemand willen daten zodra de vorige date/relatie ten einde is....

Ik las bijvoorbeeld bij Imogen dat het met latter uit is, nadat hij haar een k*t actie flikte, en dat zij meteen op zoek is naar een nieuwe date..... correct me if i'm wrong.

Mag ik vragen waarom?? Vinden jullie dat wel fair tegenover jullie nieuwe date?? Werkt dat nou echt?

Ik ben ook ooit gebruikt als rebound (zonder dat ik het door had) om over iemands vorige date/relatie heen te komen en dat is zo verdomd pijnlijk....

Het besef dat je maar een uitvlucht was...... dat is gewoon echt niet tof.

Ben benieuwd.. en mijn excuus als ik er helemaal naast zit hoor..

Maar het viel mij op.Ik heb wel een cooling down periode van enkele weken moeten nemen.
Lelie: Het valt mij ook op dat sommigen hier erg snel de NEXT regel invoeren. Voor mij zou dat niets zijn. Als ik echt gek op iemand ben / was moet ik daten met vriendinnen of met een bak chocolade ijs. Ik denk ook niet dat het werkt, maar ik denk ook dat de meningen daarover verdeeld zijn.

Nog geen antwoord van date. "Ik wil appen" man heeft ook niks meer laten horen. ( Of nog niks) Als het hier bij blijft, ook goed. Hij woonde ver weg.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Ieder z'n ding Ik ben ook niet vlot. Sowieso niet echt met daten, omdat ik niet te veel eerste dates wil in korte tijd. De vermoeienis ;-p
quote:Re__ske schreef op 28 december 2014 @ 22:02:

Lelie: Het valt mij ook op dat sommigen hier erg snel de NEXT regel invoeren. Voor mij zou dat niets zijn. Als ik echt gek op iemand ben / was moet ik daten met vriendinnen of met een bak chocolade ijs. Ik denk ook niet dat het werkt, maar ik denk ook dat de meningen daarover verdeeld zijn.

Nog geen antwoord van date. "Ik wil appen" man heeft ook niks meer laten horen. ( Of nog niks) Als het hier bij blijft, ook goed. Hij woonde ver weg.

Ja degene die vaak ''NEXT'' roepen zijn vaak degene die gewoon ontzettend graag een relatie willen en daarom zoveel mogelijk daten, maar imo is dat zoooo geforceerd.

Voor mij werkt dat 'zoveel mogelijk daten, wie weet zit er dan eentje tussen' gewoon niet.

Maar dat vele daten via Tinder of een andere dating site is ieder z'n ding.

Maargoed, ik zelf ben nooit iemand geweest die erg graag een relatie wilde of eenzaam is zonder relatie. Sowieso dat vele daten via Tinder vind ik 10 keer niks eigenlijk.

Maar desalniettemin hoop ik dat voor andere uiteindelijk wel zal werken
@Imogen; jij en ik begrijpen elkaar! Enne, een baaldag is allowed

@lady dana; veel plezier morgen!

@sybreed; je hebt zeker een punt, maar mijn mensenkennis is vrij goed, meestal heb ik dat echt wel in de gaten. En ja, soms zal ik het wel eens verkeerd hebben gehad en er een laten schieten.

@bessie & bee; inderdaad een next. En @Bee, ik ben ook zo. Als de foto me niet aanstaat, ook al was de chat heel gezellig, dan gaat het over. Best erg eigenlijk, dat realiseer ik me wel. Maar ik ga ook niet verkondigen dat ik uiterlijk niet belangrijk vind.

@Lielie (et all); het ligt er aan. Zoals ik al eerder heb vermeld heb ik niet veel dates waar ik zwaar van onder de indruk ben. Dan date ik snel verder ja. Als je het verder daten kunt noemen na 1 date.

Als ik het wel een beetje te pakken heb gehad, heb ik meestal een paar weken nodig. Tegelijkertijd besef ik me ook dat je na een paar dates nog heel weinig kunt zeggen, en vaak heeft het weinig zin om daarover te blijven treuren. (Ik heb het niet over een daadwerkelijke relatie). Hoogstens weet je beter waar je wel en niet op zoek naar bent.

Je kunt maanden blijven treuren om iets wat uiteindelijk insignificant bleek maar hoe normaal is dat na laten we zeggen, 2 dates?

Maar weet je, voor iedereen werkt het anders. Ik denk niet dat het wat met 'te' graag willen oid te maken heeft. We doen het allemaal anders, en dat is oke. Om anderen te gaan veroordelen over wat voor hun werkt vind ik nonsens. Heeft een ander niets mee te maken. (En dat bedoel ik niet naar jou, maar irl in z'n algemeenheid.) Als iedereen zich wat minder met een ander bezighield en we elkaar niet zo zouden veroordelen om persoonlijke zaken zou alles er een stuk leuker uitzien.

*preacher modus off, hou ermee op voordat ik over slutshaming begin *
Niet meer samen afgesproken 2e kd? 😄

Ik ben 1e kd gaan wandelen met een 2 single vriendinnen, daarna wat gekookt en op de bank met chocola en thee een film gekeken. Wat een relaxte 1e kd!

2e kd had ik de kinderen en kwam mijn moeder eten. Ook heerlijk!

Verder een egopost want heb jullie 2cents nodig:

Date1 laatst was superleuk; we lijken op veel dingen op elkaar, voel me helemaal op mijn gemak, niet geheel mijn type, wel aantrekkingskracht. Maar woont op 1uur 45min autoafstand, heeft 2 ex--en waar hij kinderen bij heeft en naar nu blijkt (na 2e date) is laatste relate pas een maand of 3 uit. Date is wel oprecht en heel eerlijk er over. Date1 zegt al wel wat kriebels te hebben. Aan de ene kant voelt het heel fijn en aan de andere kant merk ik dat ik me makkelijk laat meeslepen en merk ik dat het sms iets te snel gaat voor mij.

Date2; had ik al even contact mee via datingsite. Hele leuke geanimeerde gesprekken mee met humor. Zo dat we toch ineens deze week afspraken voor een borrel. Helemaal mijn type zowel uiterlijk als innerlijk. Date klikte (toch onverwacht) heel goed. Hij is 8 jaar ouder dan ik, straalt rust uit, we hebben enorm gelachen, hij bracht me naar mijn auto (!) en vroeg of hij me mocht kussen (!) en dan vooral op een charmante manier, niet op de gladde manier haha. Hij is nu op vakantie maar we hebben elke dag wel even kort contact en we hebben beide uitgesproken dat we het leuk zouden vinden elkaar weer te zien.

Date2 gaat wel regelmatig even door mijn gedachten. Date1 ook maar dat komt omdat hij de hele dag door appt.

Wat nu?? Haha luxeprobleempje. Het voelt wat raar om 2 mannen tegelijk te daten. Ik vind het lastig. Date1 is echt wel een hele leuke vent waar ik verliefd op zou kunnen worden (dat duurt bij mij sowieso altijd even),maar het is heel duidelijk dat hij nog zijn relatie aan het verwerken is. Hij is overigens wel degene die vooral mij graag wil. Hij zegt ex echt niet meer te willen maar wel nog eea af te handelen te hebben met haar.

Date2 is ongecompliceerd, past denk ik supergoed, kids zelfde leeftijd, ben ik binnen no time verliefd op ben ik bang (vind ik eng 😄) woont dichterbij etc

Hoe zouden jullie dit 'aanpakken'?
@Koekske73.

Ik zit nu net te denken: "Zal Loeki Knol nog in de Top2000 staan?"

Wat heb ik aan algebra, nu ik voor de keuze sta. Jij vraagt van wie ik nou het meeste hou.
Koekske: Ik heb geen tijd om uitgebreid te reageren nu maar ik zou voor date 2 gaan. Gewoon omdat dat minder gecompliceerd klinkt. Kijk maar naar je eigen tekst: je schrijft iets als "Date 1 is een leuke man, maar..."dus ik denk dat je het zelf eigenlijk ook al wel voelt. Date 1 ZEGT ook klaar te zijn met ex, maar als het pas drie maanden geleden is en hij nog wel "e.e.a. af te handelen heeft "klinkt dat, vind ik, niet helemaal zo.

Nog steeds geen concrete date, terwijl hij normaal best snel reageert. Ik word al ongeduldig...
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Even snel ego post want ik moet zo weg... Date was superleuk, ontspannen, gezellig en ging eigenlijk vanzelf. Voelde heel goed! En dat is wederzijds! Even kijken wanneer we elkaar weer zien maar dat gaan we zeker doen!
@ Lielie, ik snap je wel, omdat next niet mijn eerste reactie is als het mislukt met iemand die ik leuk vond. Maar iedereen heeft zijn eigen manier om met dit soort zaken om te gaan. Liefde en relaties zijn altijd rommelig van zichzelf juist omdat het gaat tussen de meest persoonlijke band tussen mensen. Als je iemand afwijst, kwets je die persoon toch wel. Als je iemand leuk vindt en de ander jou niet, wordt het nooit een feest om te horen. Bovendien hebben mensen verschillende verwachtingen en instellingen in een relatie. Soms kom je op het goede moment de verkeerde tegen en op het verkeerde moment de goed. Het risico is voor de deelnemers. Om hier regels aan te stellen is vragen om problemen, dus ik ben niet snel om te veroordelen, wel om te zeggen dat ik het zelf geen goed idee vindt.

@ imo en Amy, Ik zeg wel af en toe dat ik vind dat iemand te snel oordeelt, maar ik bedoel niet dat ik vindt dat je iedereen maar een kans moet geven als hij/zij okay is. Ik heb een keer een heerlijke date gehad met een vrouw die absoluut verkeerd voelde als geliefde. Dan geef ik geen tweede kans.

Maar soms moet je het de kans geven om te groeien. Ik weet dat van mijn sokken geblazen worden bij mij nooit zo'n goed teken is. Ik was nooit van mijn sokken geblazen bij de leukste vrouwen, want ik voelde mij bij hen te veel op mijn gemak.
@ koekske, Het kan altijd dat je toch de verkeerde kiest, maar ik denk dat 2 de beste kaarten heeft tot nu toe. Complicaties zijn nou eenmaal altijd een probleem.

Ik neem trouwens aan dat jullie het niet erg vinden als ik in de datingdraad blijf hangen terwijl ik een jaar lang eigenlijk niet op zoek ben? Ik vind het namelijk wel gezellig.
Zo, zelfs tijdens de feestdagen draait het gewoon goed door.

Dacht dat iedereen nu bij vrienden en familie waren en geen tijd

voor daten etc. heeft?

@Amy,

Lastig als je die reiziger zo leuk vond, nu moeten andere mannen met

hem dus concurreren.

@sybreed,

Date via nmlk? Dacht dat het alleen was om... nieuwe mensen te leren kennen.

Moet ik ook maar eens op kijken dan :D

Bij moi gebeurt amper iets helaas.

Gisteren een tindermatch, staat met een vent op de 1e foto (ik heb mijn eisen

iets onmlaag geschroeft). Dus vroeg of ik nu al concurrentie had.

Zij antwoord: "Haha nee hoor, is me broer."

... me broer

"ME BROER"

"ME"

Sorry, maar dat in combinatie met dat ze dat als eerste foto heeft is mij

toch echt iets teveel van het onjuiste. Eisenlijst krijgt een opwaardering.

Heb ook nog een paar dagen heen en weer bericht met een creatieve dame

op okcupid. Alleen is dat volgens mij nu doodgebloed, al 3 dagen niets

gehoord.

Heb ook eens gekeken op match4moi, maar mijn categorie ladies daar lijken

allemaal al een perfect leven te hebben. Krijg niet echt het idee dat ze

een beetje opzoek zijn.

Toch maar weer eens inloggen bij paiq, die foto toernooien zijn altijd wel leuk.

Het blind chatten vind ik 3x niets.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
@ systeemkast, de date is met 7 mensen, deels mannen. Moet er niet aan denken om in bed ermee te belanden.

Inmiddels ga ik ook al naar Pinkpop met NMLK. Ja, dit gaat ondanks het gebrek aan liefde een leuk jaar worden.
@Systeemkast, ik begrijp je helemaal met 'me broer' hoor, maar ben je je er van bewust dat je 'zij antwoordt' met dt schrijft?

@koekske, wat een luxe! Date 2 klinkt beter, maar volg je gevoel!

@ngs, klinkt goed!

Mijn 2e date staat ook, komende zaterdag. Heb nog een aantal dagen om mijn twijfels terug in hun hok te duwen. Nu eerst lekker het jaar uitluiden in het buitenland! Jullie allemaal ook een fijne jaarwisseling vast!
Fijne tijd, Rasa!

En eh wow, ik hoop dat geen bericht goed bericht is bij Famke? 😅
Haha rasa,

Ze mag best niet slim zijn, maar wel op mijn manier dan

"Me" kon ik wel hebben als ze er als een fotomodel uitzag, of inging op het andere wat ik vroeg. Wat beide niet het geval was.

Wow, buitenland, klinkt goed.

Het is hier erg grijs, zonet, momenteel en straks.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
@Koekse; ik vind je verhaal over date 2 leuker... en hij klinkt een stuk ongecompliceerder.

Weer een hoop dates lees ik, leuk! Maar de hamvraag is natuurlijk waar Famke blijft...

@systeemkast; ik snap je wel hoor, met dat 'me'. Het geeft toch een bepaalde indruk af.
Heel even snel teken van leven, ben nog bij nicht en telfoon typt niet zo lekker. Date was heel leuk, mijn gevoel lijkt niet te kloppen maar er is wel een maar haha. Vanavond weer thuis en meer.
Leuk, wat van je te horen @ Famke, ben benieuwd naar je verslagje

Indd, @ Koekske, date 2 klinkt fijner! Daar zou ik voor gaan.

@ Systeemkast: dat 'me' snap ik ook

@ ngs: wat klinkt het leuk! Dit was tweede date, toch?! Fijn om ook te weten dat het wederzijds is.

@ Re_ske: afwachten is vermoeiend he.. dan maak je voor jezelf alweer een antwoord enzo :(

Als ik heb gedate met iemand, ook al is het maar twee dates, doe ik vaak even twee weken niks qua internetdating, staat mijn hoofd niet naar dan.

Hier weinig nieuws, naast dat ik wel weer contact heb gehad met date en nu ook afspraak hebben staan. Wordt een beetje gek van mijzelf, hoe mijn gevoelens steeds heen en weer gaan. Weet gewoon niet wat ik wil.. Voel mij een beetje als calimero hiernaast . Kheb het er veel met vrienden over, maarja die kunnen natuurlijk ook geen antwoord geven..
Ik snap je Bessie! Ik voel me ook calimero. En vriendinnen geven dezelfde adviezen als hier; 2e klinkt leuker maar volg je gevoel.... ik weet alleen even niet wat mijn gevoel zegt

Tegen jou zou ik willen zeggen, laat het op je af komen. Ik denk dat ik dat ook maar even tegen mezelf ga zeggen.

@sybreed..... tuurlijk blijf je hier rondhangen! Je bent meubilair in dit draadje toch? :-)
@Bessie, gosh ja, dat afterdate gebeuren is verdomd lastig! We hebben om de 3 dagen contact i guess.. We gaan dus door met t daten, maar er is geen datum.. Ja, er is gezoend!!

@lelie, ik vind NEXT erg lastig wanneer ik iemand leuk vind. Ik date soms wel eens kort achter elkaar.. bijvoorbeeld een week later, maar dat doe ik alleen wanneer de ene date helemaal niks was. Zoals nu bijv (leuke date dag gehad, maar t contact gaat moeilijk) tja, dan kan ik heel moeilijk contact hebben met andere en afspreken voelt dan echt een beetje als cheaten.. Als het uiteindelijk toch niks word heb ik idd vaak wel een paar weken nodig om bij te komen.. Daarom probeer ik ook geen hoop te hebben na 1, 2, soms zelfs 3 dates.. Heb het gevoel dat het vooral in het internetdaten heeel erg makkelijk NEXT is hoor. Gewoon niks meer van je laten horen, kan jou het schelen want je kent elkaar verder toch niet en komt elkaar nooit meer tegen. Zo denk ik niet hoor, maar het gebeurt erg veel.. Helaas.

@imo, inderdaad.. wanneer je echt een toffe date hebt gehad dan ga je vaak wel vergelijken.. ook al is dat niet fair tegenover anderen.. Mja. Lastig. Knuffel en kop op he!!

@Koekie, Hmm wauw, luxe positie haha! Nee, als ik je verhaal zo lees klinkt date 2 een stuk beter. Ik vind overigens 3 maanden uit elkaar zijn erg kort, altijd een beetje oppassen of je niet gewoon een rebound bent. Als ik het als buitenstaande zo lees komt date 2 in ieder geval beter over
'Never give up on a dream just because of the time it will take to accomplish it. The time will pass anyway.' Earl Nightingale —
@Ngs, leuk dat de date gepland staat! Al snel?

@Renske, wat leuk dat de weduwnaar positief heeft gereageerd. Nu afwachten wanneer de date is dus, spannend!

@Imogen, lekker druk lees ik . DE klik is altijd heel lastig te vinden, bijna onmogelijk voor mijn gevoel en inderdaad, daarom is veel 'gewoon gezellig'. Bij tijd en wijle kan ik er een soort van depressief van worden en denk ik dat ik DE klik nooit meer mee ga maken (en wederzijds dan graag). Heb je nog contact gehad met Latter over O&N?

@Lelie, ik snap wat je zegt en ik denk dat het bij iedereen anders werkt. Vanuit jouw ervaring trek je het snelle doorgaan misschien meer op jezelf? Voor mij geldt dat als het niet echt diep zat of een/tweemalige date was ik gewoon weer om me heen ga kijken. Hoe dieper gevoel zit, hoe langer het bij mij duurt. Maar nooit maanden hoor.

@Koekske, kiezen is altijd lastig, zeker als je ze niet door en door kent. Niemand weet wat jij voelt, maar in je post geef je voor mijn gevoel je antwoord al: date1 - te ver weg, uiterlijk je type niet direct, kort uit elkaar, kinderen bij verschillende vrouwen en hij heeft kriebels en jij (nog) niet. Date2 - humor, galant, schiet door je hoofd, dichterbij en je gebruikt uitroeptekens .

@Rasa/Systeemkast, haha taalbrigade. Klopt en ik zie er nog wel eentje. Maar een d of t of dt is wel iets anders dan 'me' moet ik Systeemkast nageven :-)

@Bessie, herkenbaar maar misschien hoef je het antwoord niet te weten? Vrienden kennen hem niet en jij bent de enige die iets voelt (of niet), maar dat willen weten is misschien minder nodig en de tijd leert het wel?

Hier eindelijk weer thuis. Zaterdag was echt heel gezellig, lief, leuk, lachen, lekker etc. Net als voorgaande keren helemaal niets op aan te merken en ondanks dat ik zie dat het mijn type niet is voel ik me aangetrokken tot hem. Het voelt vertrouwd, is gezellig en heerlijk samen. Het gevoel wat ik had is onterecht, want hij leeft gewoon niet met zijn telefoon. Hij gaf ook aan niet verder te daten en mij echt wil leren kennen. Kortom dat klinkt helemaal prima toch? Maar ja daar komt het.... maar..... ik mis iets, een kriebel, ik weet het niet. Ik weet niet of dat wel komt (en volgens mij - maar dat is een aanname - heeft hij dat ook en veroorzaakte dat die twijfel). Ik kan me namelijk voorstellen dat we het leuk hebben steeds, fijn vinden samen op elk vlak, maar dat dat het is. Ik mis iets van 'klik' in het dagelijks gedrag. Ik kan het niet zo goed omschrijven. Ik maak me er (nog) niet druk om, ik ga ervaren of het komt. Ik merk vanzelf of ik behoefte heb om hem te zien, ga missen of iets en vice versa. We hebben niets nieuws afgesproken en laat dat ook aan hem denk ik. Gekke is dat ik als ik terugkijk op de date en het contact moet glimlachen, het was meer dan goed en ik vond het heerlijk om samen te zijn, maar toch heb ik ergens het gevoel dat dit het is qua gevoel, dat we niet op het punt komen waarop we allebei meer willen. Dat zou ik jammer vinden, maar dat hebben we beiden niet in de hand. En op welk punt zou je moeten weten wat je voelt, na date nummer....?Kortom, ik geniet na van zaterdag(nacht), maar weet het ook even niet. Time will tell I guess.
Zooo ik ben er ook weer. behoorlijk wat gemist zie ik. Heeft iedereen tweede kerstdag alsnog overleefd? Schrok er wel van dat er zoveel mensen waren die het (mogelijk) alleen moesten vieren... Is er nog een viva borrel date geweest?

@Koekske: heeft date 1 bij laatste relatie ook een kind? Of was dat een korte scharrel? Want als dat een langdurige relatie is, en zijn relatie is pas 3 maanden uit... dan zou ik alarm bellen hebben. Ook als iemand al aangeeft kriebels te hebben als je elkaar pas zo weinig gezien hebt. Date 2 klinkt als stabieler materiaal. Ik zou dus eigenlijk gewoon met beiden blijven daten, maar wel even focussen op date 2. En date 1 even op iets lager pitje zetten tot je meer over date 2 weet...

@Imogen: lees nu dat het over is met Latter. Wat een droplul zeg! Ik zal je woede niet aanwakkeren nu, maar pas wel een beetje op jezelf hoor. Je gaf aan dat jullie nu O&N samen gaan vieren en dat jullie vrienden kunnen blijven. Maar ik las laatst een artikel (weet niet meer waar) waar wel iets treffends in stond. Volgens mij had Oprah Winfrey het geschreven haha. Maar er stond dus "het is een illusie om vrienden te blijven, want als je echt vrienden bent dan ga je niet op die manier met elkaar om". En dat is denk ik heel erg waar. Als jij en Latter goede vrienden zouden zijn, dan zou je niet op zo'n lullige manier met jou omgaan en tweede kerstdag afzeggen. Ik zou dus lekker zelfs iets plannen met mensen en latter afzeggen. En ook wat betreft daten: heb je niet wat meer tijd nodig om de situatie met latter te verwerken? Is daten daar zo geschikt voor nu terwijl je ook al je nieuwe baan en je kinderen enzo hebt die energie kosten? Pas op dat je jezelf niet sterker voordoet dan je bent en jezelf voor de gek houdt, maar sta het toe om verdrietig te zijn en leuke dingen met vrienden te ondernemen ipv meteen weer te "moeten"daten van jezelf. Lief zijn voor jezelf mag!!

@Ngs: leuke date gehad dus! Wanneer staat de tweede date gepland?

@Amy: ben jij er al uit? Ga je nog afspreken met die date? Of door naar de volgende? En heb je nog contact met buitenland man eigenlijk?

@Sybreed: NMLK activiteit gepland dus. Goed bezig! Ben benieuwd hoe je het vindt.

@All: hoe is het verder met iedereen? Nog dates gepland die ik even gemist heb na 5 pagina's doorscrollen?
@famke het klinkt allemaal wél heel erg leuk! Als je hem niet ziet, kijk je dan wel uit naar contact met hem? Of heb je het idee dat het mss wat wegzakt doordat jullie tussen de dates door zo weinig contact hebben?

Verheug je je er echt op om hem weer te zien?

Pfff moeilijk gebeuren eigenlijk hahaha. Maar prima instelling om elkaar beter te leren kennen en te kijken hoe het de komende tijd gaat.

Uitroeptekens.... dat had ik zelf nog niet eens gezien hahaha. Oh wacht nu ik het teruglees ja... ja date2 is echt charmant. Gewoon beetje van het 'oude stempel' We hebben ook een zelfde achtergrond qua familie/opvoeding. Ik merk dat ik blij word als ik aan hem denk. Maar dat kom ook omdat ik niet de hele dag appjes krijg, maar wel af en toe wat hoor. Precies goed eigenlijk.

@nadine ja die relatie die net uit is daarbij heeft hij ook een kindje. Ik heb er wel zo mijn twijfels bij maar ik merk vooral dat het vele contact dat hij zoekt en de snelheid waarmee hij wil, me overweldigd en niet helemaal goed voelt.

Het helpt wel om het hier op te schrijven en te lezen hoe het op jullie overkomt. Even mijn gedachten ordenen.

Een vriendin van mij komt zo eten dus eens kijken of zij er een helder licht over kan schijnen maar ik denk eigenlijk dat ik het wel weet....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven