Napraattopic 16
zondag 28 december 2014 om 15:36
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 29 december 2014 om 10:45
Stopt Kane ermee? Grrr dan moet ik doorwerken zodat ik weer voldoende posts heb om plaatjesplak rechten te krijgen op deze nick. Ik wilde allemaal mooie animated gifjes gaan posten met feestslingers en aanverwanten. Ah well....
Ik ben een beetje aan het balen, wilde vandaag vanalles gaan doen maar vriend appte me toen ik naar de dokter was dat zijn brommert niet wilde starten en hij met de trein te laat zou komen op werk. Dus heb ik hem mijn auto meegegeven. Morgen weer een dag dat snap ik maar beter krijgt hij vanavond die brommer aan de praat haha.
Trouwens ik zag net een Arke reclame en zou zweren dat de voice over mijn grote held William Shatner is.
Ik ben een beetje aan het balen, wilde vandaag vanalles gaan doen maar vriend appte me toen ik naar de dokter was dat zijn brommert niet wilde starten en hij met de trein te laat zou komen op werk. Dus heb ik hem mijn auto meegegeven. Morgen weer een dag dat snap ik maar beter krijgt hij vanavond die brommer aan de praat haha.
Trouwens ik zag net een Arke reclame en zou zweren dat de voice over mijn grote held William Shatner is.
maandag 29 december 2014 om 10:46
Iets met de melding door forummers over de ban van B en omdat het niet in het bantopic stond opperden anderen andere verklaringen en werd er het woord liegen gebruikt, wat weer op diverse manieren werd geïnterpreteerd en dat werd weer een beetje persoonlijk opgevat en toch weer niet zo gemeend en en en zoiets of zo, zeg maar gewoon pfffffffffffffffffffffffff.
maandag 29 december 2014 om 10:46
maandag 29 december 2014 om 10:49
quote:GalaxyGuardian schreef op 29 december 2014 @ 10:33:
[...]
En als de jongens schietspellen op de xbox doen gooi ik op een gegeven moment ook het geluid uit. Dat monotone tadadadada pafpafpafpafpaf tadadadadaa pafpafpiefpafpief kan ik dan ook niet meer aan.Ik heb zo'n kerel die hier ook zit te gamen. Met een koptelefoon op, want ik word gestoord van dat constante geknal en geschiet.
[...]
En als de jongens schietspellen op de xbox doen gooi ik op een gegeven moment ook het geluid uit. Dat monotone tadadadada pafpafpafpafpaf tadadadadaa pafpafpiefpafpief kan ik dan ook niet meer aan.Ik heb zo'n kerel die hier ook zit te gamen. Met een koptelefoon op, want ik word gestoord van dat constante geknal en geschiet.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
maandag 29 december 2014 om 10:49
Ik hou het wel bij mijn eigen grote held
Vannacht heel raar gedroomd. Staatsloterij gewonnen, partner ontdekte de kinky feestjes en opperde een open relatie, dat wilde ik niet, toen kwam de scheiding (want hey, wat maakt het uit, geld genoeg) en plots was ik even een tijdelijke speeltster tijdens filmopnames (want de echte actrice ziek) en daar waren ze zo van gecharmeerd dat ik mocht blijven en tijdens de presentatie kneep Mr. Spielberg in mijn billen en heb ik hem voor de camera's gevloerd. Is het nodig om te zeggen dat hij not amused was?
Vannacht heel raar gedroomd. Staatsloterij gewonnen, partner ontdekte de kinky feestjes en opperde een open relatie, dat wilde ik niet, toen kwam de scheiding (want hey, wat maakt het uit, geld genoeg) en plots was ik even een tijdelijke speeltster tijdens filmopnames (want de echte actrice ziek) en daar waren ze zo van gecharmeerd dat ik mocht blijven en tijdens de presentatie kneep Mr. Spielberg in mijn billen en heb ik hem voor de camera's gevloerd. Is het nodig om te zeggen dat hij not amused was?
maandag 29 december 2014 om 10:50
maandag 29 december 2014 om 10:52
quote:Fangtasia schreef op 29 december 2014 @ 10:49:
Wow.
Ik maak wel eens hele actiefilms mee 's nachts, maar jij kunt er ook wat van
Normaal onthield ik ze niet, maar sinds een tijdje wel. Heel apart.
Wow.
Ik maak wel eens hele actiefilms mee 's nachts, maar jij kunt er ook wat van
Normaal onthield ik ze niet, maar sinds een tijdje wel. Heel apart.
maandag 29 december 2014 om 10:54
quote:StoraHuntur schreef op 29 december 2014 @ 10:40:
Thanx fang. Wat was dat met de geloofwaardigheid?Nou, Con en ik hebben in dit topic verteld dat Bente een ban heeft en dat werd niet aangenomen. Zelfverzonnen verklaringen van velen waren geloofwaardiger dan onze boodschap. Uiteindelijk kwam dan toch in het bantopic te staan wat wij al eerder gezegd hadden, maar nog was de zelfverzonnen verklaring veel logischer dan ons op ons woord te geloven. En ja, daar ben ik een beetje pissig over dat wij zogenaamd bewijs hadden moeten leveren. Terwijl de info van die mail die Bente heeft ontvangen gewoon persoonlijk info was die wij niet wensten te delen op het forum. Blijkbaar moet je dan allerlei verdachtmakingen aan ons adres en aan dat van Bente maar slikken als zoete koek. Nou, dat doe ik niet. Wijvengezeik was het, niks anders.
Thanx fang. Wat was dat met de geloofwaardigheid?Nou, Con en ik hebben in dit topic verteld dat Bente een ban heeft en dat werd niet aangenomen. Zelfverzonnen verklaringen van velen waren geloofwaardiger dan onze boodschap. Uiteindelijk kwam dan toch in het bantopic te staan wat wij al eerder gezegd hadden, maar nog was de zelfverzonnen verklaring veel logischer dan ons op ons woord te geloven. En ja, daar ben ik een beetje pissig over dat wij zogenaamd bewijs hadden moeten leveren. Terwijl de info van die mail die Bente heeft ontvangen gewoon persoonlijk info was die wij niet wensten te delen op het forum. Blijkbaar moet je dan allerlei verdachtmakingen aan ons adres en aan dat van Bente maar slikken als zoete koek. Nou, dat doe ik niet. Wijvengezeik was het, niks anders.
You know how I know? Because I reeaally think so!
maandag 29 december 2014 om 10:54
quote:Amaqanda schreef op 29 december 2014 @ 10:51:
[...]
Zou je dat niet willen zeggen. Ik mis de mijne en het is nog vers. De hulp dan.
Helpt het als ik zeg dat ik haar over 3 weken niet meer heb?
Dan ga ik de WW in en het leek me iets te luxe om dan nog een hulp te hebben.
(had dit vorig jaar ook al en was zó blij toen ik me haar weer kon veroorloven en godzijdank wilde ze ook weer komen en dan nu verdikkeme weer afscheid nemen )
[...]
Zou je dat niet willen zeggen. Ik mis de mijne en het is nog vers. De hulp dan.
Helpt het als ik zeg dat ik haar over 3 weken niet meer heb?
Dan ga ik de WW in en het leek me iets te luxe om dan nog een hulp te hebben.
(had dit vorig jaar ook al en was zó blij toen ik me haar weer kon veroorloven en godzijdank wilde ze ook weer komen en dan nu verdikkeme weer afscheid nemen )