uitgerekend begin september 2015 !

26-12-2014 20:10 1008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik heb vandaag getest en het is positief!!!! 3 dgn voor me nod! Die is maandag...heel spannend..dit is dan ons 3de wonder....wie is er nog meer begin sept uitgerekend? Bij mij zou het 7 sept zijn

NaamLeeftijd+partnerKindje #voorlopig UDBijzonderhedenangenieta28 3e5 september MissFine 3e5 september HOERA THOMAS IS GEBOREN!! Pien6 1e 8 september Swift 2e 4 september Tibi 1e 3 september Princess84 1e 7 september HOERA EEN ZOON GEBOREN!! Zonnestraaltje87 27+28 1e 7 september HOERA er IS EEN MEISJE GEBOREN! lwalg 35 +30 1e 8 september landleven 27+ 30 1e 8 september pip36 36 + 41 3e 20 septemer Love2wait 21 + 251e 3 september Lavender1977 1e 7 september Jetje92 3e 10 september bloempje1920 1e 9 september happ0915 28 1e 7 september Qnubian 36 1e 31 augustus HOERA EEN DOCHTER GEBOREN Bloempje-1990 24 + 27 1e Flea 33 3e 4 september Bosschebolleke 30 + 34 1ste 8 September HOERA EEn DOCHTER GEBOREN
Dan krijg je een Maagd baby, leuk! van harte gefeliciteerd !
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Gefeliciteerd Angenieta! Ook ik heb vandaag positief getest, op m'n nod.. dus ik zou ongeveer 4 september uitgerekend zijn.. heel spannend allemaal weer, voor ons ook ons derde kindje.. we hebben al een dochter van 5 en een zoon van 3. Het lijkt me leuk om op deze manier mee te lezen/ervaringen uit te wisselen :)!
Leuk ! Ook gefeliciteerd elly...wij hebben 2 dochters 5 en 7 jaar!
Hoi,

Ik ook! Woensdag ochtend getest en het tweede streepje was wat flauw, hierom een 2e test gedaan dit streepje was al een stuk beter..

Meteen naar de stad gegaan om een clearblue test te halen, deze gaf 1-2 weken aan..

Wanneer ik precies uitgerekend ben weet ik nog niet maar ik gok wel ergens in september.. ik heb jaren aan de prikpil gezeten, in mei ermee gestopt en halverwege november kreeg ik mijn eerste ongesteldheid, hierna niet meer maar nu dus zwanger!

Had al ruim een week last van mijn buik vooral savonds een erg vol gevoel en steken in mijn liezen. Sinds ik weet dat ik zwanger ben voel ik dit de hele dag Door.. nog iemand bekend hiermee? Maandag ga ik mijn huisarts bellen!
Gefeliciteerd! Mijn oudste (dochter, nu 11) was ook de 7e uitgerekend. Het werd de 24e!!

Geniet van je zwangerschap.
Gefeliciteerd kenzin leuk!!! Mijn man was net terug van 4 mnd weg te zijn geweest en is meteen raak....ik heb wel steeds een ongie gevoel en zeurende buik....hoop dat het goed blijft gaan...ik test morgen ochtend nog een keer voor de zekerheid ;)....en dan maar hopen dat het blijft zitten! Dan van de week een belletje naar de verloskundige!
Hoe gaat het bij jullie? Hier goed....toch elke keer bang ongesteld te worden....heb wel wat symptomen...veel last van me buik soort ongi gevoel en met vlagge misselijk...had ik bij de andere niet al zo vroeg....spannend hoor!
Fijn dat het goed gaat Angenieta, hier gaat het ook goed. Alleen veel last van lage rugpijn (had ik bij de andere 2 ook niet..) en nu al last van brandend maagzuur. Het voordeel van deze kwaaltjes is toch wel dat ik me écht zwanger voel.

Zondag hebben we het nieuws aan onze ouders verteld, die alle 4 erg blij waren dus dat is ook fijn!

Eind van deze week maar eens de verloskundige bellen..
Ik moet het nog aan me ouders en schoonouders vertellen....maar mijn kids waren er nu steeds bij...en wil niet dat die het al weten...pas na de echo.

hier veel oprispingen...en slecht slapen...maar voel me wel echt zwanger!
Hier ook! Vandaag positief getest met clearblue. De afgelopen 2 dagen hele vage lijntjes met kruidvat test. Vandaag dus ff wat spanning eraf. Ik ben nietgek met alles wat ik voel :-)

T is onze eerste en gelijk de 1e ronde raak. Ik ben begin 30 en er heel blij mee. Mijn familie ook :-)

Nu uitzoeken wat je wel en niet mag enzovoort. En snel de verzekering upppen :-)
Alles komt goed aan 't eind, zo niet, dan is dat 't einde niet.
Gefeliciteerd Wammez!
Thanks! Gaan we n tabelletje maken mede zwangeren?
Angenieta, mijn dochter weet het per ongeluk al, dat had ik liever ook niet gehad maar ze hebben soms sneller iets door dan je denkt (ze is 5).. Nou ja, we hopen dat het allemaal goed blijft gaan.

Vervelend he, die oprispingen?
Van harte Elly29, Kenzin en Angenieta!
hoi dames ook ik ben zwanger van de derde (waarvan er een grote kans is dat het een tweeling is!)

mijn eerste twee zwangerschappen zijn ook niet vanzelf gegaan maar na heel veel hormoonspuiten en lang wachten lopen er hier al 2 spookjes rond.... na nu weer een jaar MMM ben ik zwanger! in dat jaar hebben we maar 2 pogingen gehad en de tweede is raak!

als het goed is ben ik 5 sept uitgerekend! vanmiddag snel de gyn bellen voor.een afspraak voor een echo! het lijkt me leuk om me bij jullie aan te mogen sluiten!
Van harte!!! Hier ook de 5e!
Hoi!

Gefeliciteerd allemaal! Ik zou graag mee praten!

Ook ik ben zwanger en volgens internet rond 8 sept uitgerekend.

Eerste kind, eerste poging. Mijn vriend is aan het werk, ik kon niet wachten met testen..

Dus vanmiddag groot nieuws....

Hebben jullie al veel klachten?
Wat super!!! Wammez,missfine en pien6 gefeliciteerd!!!!

Ik weet niet hoe een tabel werkt om te maken? Iemand anders wel?

Klachten...wat last van me buik soms wel soms niet...oprispingen...en met vlagge misselijk gevoel! Spannend pien om het te vertellen vanmiddag
Ik schrijf ook graag mee. Zondag eindelijk een overtuigende positieve test. Vanaf eerste kerstdag had ik al vage streepjes, maar was bang dat dat nog van de hormoonspuiten was. Het is nl. Een IVF zwangerschap. De 5e terugplaatsing was eindelijk raak! Het is ons tweede kindje. Vorige zwangerschap is ook via IVF tot stand gekomen. Toen was het meteen de eerste keer raak. 16 januari de eerste echo. Volgens mijn berekening 4/9 uitgerekend.
Oh ja gefeliciteerd allemaal!
gefeliciteerd Swift!!

@elly mijn kids hebben nog geen idee:) half jaar terug waren ze wel bezig met een zusje of broertje, maar ja toen zou papa weg gaan voor 4 mnd dus zeiden wij....dat dat niet kon.

Nu liep ik vanmiddag met de meiden de prenataL in en zegt me dochter we gaan toch niet weer wat voor een ander kopen he!?

ben benieuwd hoe ze zullen reageren als ze het horen
Ze moesten eens weten he Angenieta?! Mijn zoontje heeft de zwangerschapstest als " kadootje" gegeven aan de oma's. Dat vond hij prachtig om te doen, maar had met zijn 2 jaar natuurlijk geen idee. Denk dat we pas iets gaan zeggen als ik een dikke buik krijg!
hahah ja ik ben zo benieuwd...bij mij zijn ze 5 en 7 dus ja....vertel het morgen me ouders en schoonouders....als de kids het ff niet door hebben....je weet maar nooit, en wil ze ook niet terleurstellen mocht het toch niet goed gaan....lastig hoor want vind het wel moeilijk om niks te zegge!!
Gefeliciteerd alle 'nieuwe' dames die erbij zijn gekomen! Leuk dat we allemaal rond dezelfde datum uitgerekend zijn!

Dat is het he Angenieta, mocht het mis gaan.. maar daar we maar niet vanuit. Verder is het voor kinderen wel heel lang wachten voor de baby er is.. maar ja ze weet het nu en ze leeft al helemaal mee! Ze zegt steeds: "Mam ik vind het zo leuk dat jij een baby in je buik hebt". Toch ook wel weer schattig. M'n zoontje van 3 jaar weet het nog niet.. en ik denk ook niet dat hij er al echt wat mee zou kunnen zeg maar..

Spannend om het morgen te gaan vertellen!

Wat zullen de meiden blij zijn als ze het horen, papa weer thuis en als het allemaal goed gaat straks ook nog een broertje of zusje

Voor allemaal alvast een fijne jaarwisseling!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven