uitgerekend begin september 2015 !

26-12-2014 20:10 1008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik heb vandaag getest en het is positief!!!! 3 dgn voor me nod! Die is maandag...heel spannend..dit is dan ons 3de wonder....wie is er nog meer begin sept uitgerekend? Bij mij zou het 7 sept zijn

NaamLeeftijd+partnerKindje #voorlopig UDBijzonderhedenangenieta28 3e5 september MissFine 3e5 september HOERA THOMAS IS GEBOREN!! Pien6 1e 8 september Swift 2e 4 september Tibi 1e 3 september Princess84 1e 7 september HOERA EEN ZOON GEBOREN!! Zonnestraaltje87 27+28 1e 7 september HOERA er IS EEN MEISJE GEBOREN! lwalg 35 +30 1e 8 september landleven 27+ 30 1e 8 september pip36 36 + 41 3e 20 septemer Love2wait 21 + 251e 3 september Lavender1977 1e 7 september Jetje92 3e 10 september bloempje1920 1e 9 september happ0915 28 1e 7 september Qnubian 36 1e 31 augustus HOERA EEN DOCHTER GEBOREN Bloempje-1990 24 + 27 1e Flea 33 3e 4 september Bosschebolleke 30 + 34 1ste 8 September HOERA EEn DOCHTER GEBOREN
Ook ik mag mee schrijven op deze topic! Was gisteren 3 dagen overtijd mijn vriend vond het eigenlijk nog niet nodig om een test te doen. Hij wilde liever wachten tot ik een week overtijd was! Toen hij naar zijn werk was stiekem een test gedaan en ja hoor ZWANGER! Later op de avond voor de zekerheid nog maar een test gedaan en die gaf ook positief aan! Het word ons eerste kindje na ruim een jaar er mee bezig te zijn geweest en ziekenhuis in en uit! We zijn rond 6 september uitgerekend!

Maak mij alleen een beetje zorge omdat ik bijna geen klachten heb behalve soms licht misselijk en van die ongesteldheids krampen. Iemand hier ervaring mee?
Gefeliciteerd Diane!! Hoe reageerde je vriend?

Ik zou me niet zoveel zorgen maken over de hoeveelheid kwaaltjes.. Het is nog pril, wie weet wat er nog allemaal komen gaat maar het is natuurlijk wel prettig om nu het nog zo spannend is, bevestiging te voelen...

Ik heb al meer last van m'n borsten, ze voelen ook voller maar nog niet echt zichtbaar groter.. Verder 's morgens een beetje misselijk en snel moe. Verder voel ik nog niets!
Gefeliciteerd diane leuk!! Hier ook weinig klachten....wel vaak in de middag/ avond ongi krampen. En toevallig vanavond wat misselijk maar verder ook niks
Mijn borsten zijn sinds mij ei groter en vooral s ochtends gevoelig. Ik was een week voor mijn nod al paar x keer misselijk. Vandaag weer even misselijk maar afgelopen 2 dgn weer niet.

Ik had van de zomer een 9 mnd dagboek gekocht, helaas nooit in begonnen... Ik ben er zojuist in begonnen, ook al is het nog zo pril..moet positief blijven denken!
Gefeliciteerd allemaal,

Ik heb ook positief getest, ik ben dan tussen de 4 en 5 weken zwanger van mijn tweede.

Maar het blijft heeeeeel spannend.

Overigens wist mijn eerste het denk ik onbewust eerder dan ik, op het moment dat ik stopte met borstvoeding was ik denk ik net zwanger. Want hij vond het helemaaaal niet erg dat ik hem borstvoeding weigerde haha.

Er zijn een aantal dingentjes die ik anders wil doen dit keer, maar verder hoop ik op dezelfde zwangerschap als de vorige keer. Die was zo mooi.Nergens last van gehad ;)

Ik en 8 september uitgerekend, volgens internet...is dat betrouwbaar?(al weet je dat natuurlijk nooit, vorige keer was ik bijna 2 weken overtijd)
Gefeliciteerd newmamma!

Ik ben volgens de internetberekeningen de 9e uitgerekend.

Ik heb trouwens wel af en toe van die steken als ik een bepaalde beweging maak, bijv. uitrekken. Alsof er wat zit..dat zit er natuurlijk ook. Dit had ik al voor mijn nod en bij mijn vorige te korte zwangerschap ook. Herkenbaar?
Gefeliciteerd newmamma! Merk je nu iets aan je borsten, als je net gestopt bent met borstvoeding? Is het je 2e kindje?

Princess, ik heb dat ook, ook bij bepaalde bewegingen. Zal er wel bij horen denk ik. Had ik overigens bij mn miskraam niet.

Weet iemand hoe je een tabel moet maken? Of doen we zonder
Hoi meiden. Ik ben op dit moment erg onzeker of alles wel goed zal gaan. Heb gespannen borsten maar verder eigenlijk nergens last van. Vorige week en vandaag wat bruinverlies. Wat zijn jullie kwaaltjes? De dagen gaan ook zoo langzaam. Blij dat ik dinsdag weer aan het werk kan

Ik wil wel poging tot tabel doen. Kan ik die jou dan in pb sturen angenieta?
Hallo,

Ten eerste gefeliciteerd allemaal hier.

Het nieuwe jaar is goed begonnen, op nieuwjaarsdag een eerste test nadat ik eind oktober met de pil was gestopt. De test gaf al snel een positief resultaat en voor de zekerheid de dag daarna een tweede test gedaan. Gisteren gaf ook de derde test met weken indicator een positief resultaat en langzaamaan begin het dan toch te geloven. De uitgerekende datum is 8 september dus nu bijna 5 weken zwanger. De eerste keer voor mij en echt ontzettend spannend. Ook elk toiletbezoek blijft spannend. Naast wat buikpijn heb ik eigenlijk nog nergens last van.

Hopen dat alles goed blijft gaan !!!
Even kijken of hij het doet

NaamLeeftijd+partnerKindje #voorlopig UDBijzonderhedenangenieta28 3e7 september 2 dochters, 5 en 7 jaar, 30 januari 1e echoElly29 3e4 september dochter van 5, zoon van 3 Kenzin 1e ergens in september MissFine 3e5 september kans op tweeling, 12 januari 1e echo, 23 januari echo Pien6 1e 8 september19 januari VK Swift 2e 4 september 16 januari 1e echo yelaa 2e 5 september 27 januari VK Tibi 1e 3 september na 5 jaar zwanger Princess84 1e 9 september al 3x een mk gehad :( Zonnestraaltje87 27+28 1e 11 september Diane92 1e 6 september 22 januari VK newmamma 2e 8 september lwalg 35 +30 1e 8 september mamavanzusjes 33+33 3e 3 september 05-01 , 4 februari echo, pcos Aimee83 2e 7 september 22 januari VK, dochter van 1 jaar landleven 27+ 30 1e 8 september 14 januari 1e echo jope 32+ 42 september Love2wait 26 januari VK
Ha Zonnestraaltje, supergoed dat je een tabel hebt gemaakt! Mijn voorlopig uitgerekende datum is 3 sept.

Sporten jullie trouwens gewoon door of denk je dat dat niet goed is? Ik doe aan hardlopen en yoga en had bedacht dat ik evenvaak wil sporten, maar dan rustiger aan en goed luisterend naar mn lichaam. Heb vanmorgen 8km hardgelopen.

Zit ook steeds aan mn borsten te voelen of ze nog gespannen zijn, haha! Verder af en toe wat steekjes onderin mn buik en ook het gevoel dat er wat zit. Ben aan de andere evengoed nog steeds bang dat ik ieder moment ongesteld ga worden en het mis gaat. Dagen duren inderdaad langggggg!
Tibi,

Hier gemengde gevoelens over sporten. Ik doe een balsport en wil graag nog even doorgaan maar mijn partner denkt dat het gevaarlijk kan zijn. Op internet lees ik dat je, mits rustig aan, kunt sporten zolang je je er goed bij voelt maar beter niet in wedstrijdverband....

Morgen een afspraak maken met de huisarts en dan vraag ik het voor de zekerheid maar even. Hebben jullie ook eerst de huisarts bezocht of gelijk een verloskundige gebeld voor een afspraak ?

En inderdaad de dagen duren lang maar heb ook nog eens dat ik 's nachts moeilijk in slaap kom blijf.................

O en voor de tabel (leuk en overzichtelijk trouwens) mijn leeftijd is 35 en partner is 30.
Ik ga ook proberen om zo lang mogelijk door te sporten. Gewoon om fit te blijven. Maar inderdaad wel naar mijn lichaam luisteren.

Over het 's nachts slecht slapen. Dat doe ik ook. Ook droom ik erg veel en levendig. En 's ochtends weet ik het ook nog allemaal. Zijn vaak niet de leukste dromen.. Dromen jullie ook meer?

Ik ga de huisarts niet bellen. Als alles eind deze week nog goed gaat, ga ik de vk bellen. Ben benieuwd wanneer ik dan voor de eerste keer langs mag komen

Wijzigingen heb ik al in de tabel gezet. Ik kan angenieta nog niet pb'en (staat nog niet aan) Maar dan kan hij straks hopelijk mooi boven het topic staan.
Wat goed die tabel zonnestraal! Kan ik die dan boven aan zetten? En hoe? Ik zal morgen even op me laptope kijken ipv op me foon.

ik heb hier de laatste maanden weinig gesport ivm man weg kids werk etc....dys om nu opeens te beginnen wat in de planning zat is niet slim denk ik.

maar ga wel proberen in de avond elke keer op de hometrainer te gaan.
Thx voor het maken van de tabel!

Dat levendig dromen, heel herkenbaar. Ik slaap heel onrustig, ook niet echt leuke dromen. Zal er ook wel bijhoren.

Sporten is juist goed, alleen moet je nu niet tot het gaatje gaan of zomaar met iets nieuws beginnen, maar het schijnt juist goed te zijn!
Angenieta als jij bij instellingen je pb functie aanzet, kan ik je de codes sturen. Die moet jij dan knippen en plakken in de openingspost.
Oke ga ik morgen even doen...ga nu zo naar bed...moe lastige dag...hond van 11 jaar kon vanavond opeens niet meer goed opstaan....hopelijk morgen beter...anders zal het naar de dierenarts gaan zijn....en ja dan weet ik niet of het goed afloopt....
Hoop dat mijn huisarts dat ook aan mijn man kan uitleggen over dat sporten :-) De levendige dromen heb ik ook inderdaad maar tot nu toe gelukkig geen vervelende dromen.

@ Angenieta Succes en beterschap met de hond !!!
Heb 22 januari mijn eerste afspraak bij de verloskundige! Super spannend maar het lijkt nog zo ver weg! Kan eigenlijk niet wachten! Haha
Het begint lekker te lopen hier! Had aardig wat bij te lezen. Als je hier nog leest; sterkte Wammez. Het is vreselijk als dat je overkomt.

Met mij gaat alles goed. Zal blij zijn als ik volgende week vrijdag een hartje zie kloppen. Vind dit een rare periode hoor. Je voelt en ziet nog niets. Je bent blij, maar wel voorzichtig. Stel dat het nog misgaat?? Ik wou dat ik de tijd een beetje vooruit kon spoelen!
Heb net gebeld met de VK en 27-1 een afspraak. Nog 3 weken wachten dus. Voel het net als jij Swift. Voorzichtig blij en de tijd vooruit willen spoelen !
Hoi aanstaande mama's,

Ook ik kom graag meeschrijven hier.

Op kerstavond hebben we positief getest. Omdat ik pcos syndroom heb mochten we al snel voor een echo. Wij zijn vandaag bij de vk geweest en op de echo was te zien dat ik ongeveer 5,4 wkn zwanger ben!! En we zagen een knipperend iniemini hartje!! Het is nog heel vroeg en totaal niet verwacht dus mijn hoop blijft voorzichtig. Op4 februari hebben we de volgende afspraak staan en dan hopen we iets meer op de echo te kunnen zien

Ik wens jullie allemaal een heel fijne zwangerschap alvast!

Groetjes, mama van zusjes
Afgezien van soms wat gerommel in mijn onderbuik heb ik ook nog nergens last van.

De vorige keer ook niet. Als mijn menstruatie niet zou zijn uitgebleven, mijn buik niet groeide en de baby niet schopte zou ik niet eens weten dat ik zwanger zou zijn. Dus je hoeft je niet ongerust te maken zonnestraaltje.

Ik heb dit keer wel twee keer wat levendiger gedroomd. ;)
Agneta@ wat vervelend van je hond, sterkte

Mamavanzusjes@ gefeliciteerd! Wow zo vroeg al een kloppend hartje!!

Ik kan ook een vroege echo krijgen als ik wil, maar durf echt nog niet....
Angenieta ik hoop dat alles goed is met je hond

Welkom mamavanzusjes! Wat fijn dat jij al een kloppend hartje hebt gezien! Oh ik leef daar ook zo naartoe.

Hier de boel nog steeds onzeker. Wat newmamma zegt je hoeft niets te voelen natuurlijk. Maar elke keer als ik naar de wc ga vrees ik het ergste. Vorige week wat bruinverlies gehad (innesteling?). En nu gisteren en vandaag zie ik elke keer wat bruinige afscheiding in mijn onderbroek. Maar bij het vegen zie ik niets. Word er wel een beetje gek van. Mijn zusje heeft net nog 2 miskramen gehad. Daarom ergens in mijn hoofd dat het bij ons vast ook nog wel mis zal gaan. Wat onzin is natuurlijk. Zou erg graag willen dat die eerste weken voorbij zijn

Haha sorry voor dit drama verhaal. Het zal er allemaal wel bijhoren.. Ik weet dat veel van jullie ook onzeker zijn. Maar kunnen jullie al wel een beetje genieten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven