Napraattopic 16

28-12-2014 15:36 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:watzalhetnuweereenszijn schreef op 30 december 2014 @ 14:37:

[...]

Vertel, vertel!Nee, daar ga ik mijn vingers niet aan branden vandaag. Maar die discussie wordt regelmatig gevoerd, dus die kom je nog wel tegen binnenkort.
quote:Steinbeck schreef op 30 december 2014 @ 14:38:

[...]

Elninjo heeft een ban van een maand, maar het is niet duidelijk waarom precies.

Er is een nieuw smiley topic geopend waarop je smileys die je graag in het smiley overzicht opgenomen wil zien kunt plaatsen. En kunt aangeven welke smileys van jou wel weg mogen.En de humor is ver te zoeken soms
Maar goed, ik heb de discussie wsl gemist, en ga niet mobiel terugbladeren door het geleuter, maar waarom worden bij Bente en Elnienjoo geen redenen vermeld? Daarmee werk je speculatie in de hand.

En ja, dit zal vast al uitentreuren (dictee) besproken zijn.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 30 december 2014 @ 14:38:

[...]

Neuh. Geen klap aan vandaag.Nou, nou, het forum maken wel met z'n állen hoor
quote:ClaudeFiolle schreef op 30 december 2014 @ 14:40:

Maar goed, ik heb de discussie wsl gemist, en ga niet mobiel terugbladeren door het geleuter, maar waarom worden bij Bente en Elnienjoo geen redenen vermeld? Daarmee werk je speculatie in de hand.

En ja, dit zal vast al uitentreuren (dictee) besproken zijn.

Volgens mij had Bente een ban zodat de CM haar topic kon beoordelen. Dat schreef de CM, het topic is ook weer teruggeplaatst.

EN weet ik ook niet.
quote:AnnaP1977 schreef op 30 december 2014 @ 14:39:

[...]

En de humor is ver te zoeken soms Wat schrijf je dat leuk
quote:ClaudeFiolle schreef op 30 december 2014 @ 14:40:

En ja, dit zal vast al uitentreuren (dictee) besproken zijn.Volgens mij is het zelfs gevraagd in het Modtopic bij Bente in ieder geval wel, ik zou daar kijken of ze er al antwoord op hadden gegeven, mij staat bij van wel.
quote:StoraHuntur schreef op 30 december 2014 @ 14:41:

[...]

Nou, nou, het forum maken wel met z'n állen hoor [afbeelding]Die is leuk!
En had een rascistische post. ( er stond nog lang een quote ).
Je bent zelf een theepot
quote:StoraHuntur schreef op 30 december 2014 @ 14:41:

[...]

Nou, nou, het forum maken wel met z'n állen hoor [img]http://media.ign.com/boardfaces/28.gif[/img]Is het nu mijn schuld dat het hier zo gezapig is?
You know how I know? Because I reeaally think so!
Nou ja, EN is met grote regelmaat zeer grievend aan het posten. Ik snap die grote afkeer jegens de wereld niet zo. Maar misschien moet ik mezelf gelukkig prijzen dat ik daar geen last van heb.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 30 december 2014 @ 14:38:

[...]

Neuh. Geen klap aan vandaag.Ah ik heb mijn kletsgroepje gevonden!
quote:MrsStanleyWalker schreef op 30 december 2014 @ 14:45:

[...]

Is het nu mijn schuld dat het hier zo gezapig is?

Ja, ligt allemaal aan jou!

(grapje MrsStan, grapje)
quote:Steinbeck schreef op 30 december 2014 @ 14:43:

[...]

Wat schrijf je dat leuk

Ik voel mij ook leuk.. al denk ik dat sommige andere mensen dat niet zo leuk vinden.

Ik blijf trouwens ook maar gek uit relaties, wat een triestheid. En ik snap er ook niks van, leren hun ouders ze niet dat ze meer waard zijn?
quote:Steinbeck schreef op 30 december 2014 @ 14:19:

Oh dear, post ik ook een keer iets in een sekstopic, krijg ik gelijk een pb van een man dat ik zo'n leuke reactie had gepost. Maar wel een man die alleen in de sekspijler post.

Waar is die hengel smiley als je hem nodig hebt
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:ClaudeFiolle schreef op 30 december 2014 @ 14:45:

Nou ja, EN is met grote regelmaat zeer grievend aan het posten. Ik snap die grote afkeer jegens de wereld niet zo. Maar misschien moet ik mezelf gelukkig prijzen dat ik daar geen last van heb.Ja, dat denk ik wel, het lijkt me niet fijn als je op zo'n manier naar de wereld en andere mensen kijkt.
Ik denk dat Elninjo een ban heeft omdat ze zwanger is.

Speculeren, mag dat wel?
quote:AnnaP1977 schreef op 30 december 2014 @ 14:44:

[...]

Volgens mij is het zelfs gevraagd in het Modtopic bij Bente in ieder geval wel, ik zou daar kijken of ze er al antwoord op hadden gegeven, mij staat bij van wel.Het lijkt mij een stuk handiger als mods de reden van een ban erbij schrijven in het bantopic. Zoals altijd gebeurde, tot Bente en EN. Dan hoeven mensen geen vragen te stellen of elders antwoorden te zoeken.
quote:AnnaP1977 schreef op 30 december 2014 @ 14:46:

[...]

Ik voel mij ook leuk.. al denk ik dat sommige andere mensen dat niet zo leuk vinden.

Ik blijf trouwens ook maar gek uit relaties, wat een triestheid. En ik snap er ook niks van, leren hun ouders ze niet dat ze meer waard zijn?Dat vraag ik me ook af. Maar ja, ik was tiener en zeer maatschappijbewust in de jaren 80, toen feminisme nog geen vies woord was. Dus dat gaat me boven de pet.
quote:Enn schreef op 30 december 2014 @ 14:47:

[...]

[afbeelding]Dank je Enn, die ga ik bewaren
quote:ClaudeFiolle schreef op 30 december 2014 @ 14:47:

[...]

Het lijkt mij een stuk handiger als mods de reden van een ban erbij schrijven in het bantopic. Zoals altijd gebeurde, tot Bente en EN. Dan hoeven mensen geen vragen te stellen of elders antwoorden te zoeken.Precies. Daar werd ook om gevraagd in het modtopic.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Steinbeck schreef op 30 december 2014 @ 14:49:

[...]

Dank je Enn, die ga ik bewaren Die is perfect!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Enn schreef op 30 december 2014 @ 14:47:

[...]

[afbeelding]

Pleurt die vent nou van die boot af?
quote:watzalhetnuweereenszijn schreef op 30 december 2014 @ 14:47:

Ik denk dat Elninjo een ban heeft omdat ze zwanger is.

Speculeren, mag dat wel?Zolang je niet speculeert over vorige nicks van forummers want dat is verboden.
quote:StoraHuntur schreef op 30 december 2014 @ 14:50:

[...]

Pleurt die vent nou van die boot af?Yep!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven