Lijf & Lijn alle pijlers

25 kilo afvallen- deel 3

22-09-2014 21:04 2888 berichten
2016 we gaan met goede moed weer verder!

Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal

Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG

Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:

Afgevallen deze week

Huidige gewicht

Totaal afgevallen

Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.

NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
Alle reacties Link kopieren
Zo ik heb gisteren een gezond dagje gehad en vandaag weer. Komt een vriendin eten maar heb recepten met lekker veel groente (uit kookboek van Ottolenghi voor wie het kent), zij neemt alleen het nagerecht mee dus dat kan van alles zijn! Wel veel lekkere dingen in huis gehaald voor morgenavond. Ik vier Oud en Nieuw niet echt, ben ook gewoon alleen, maar maak er altijd wel 'mijn avondje' van, met zelfgemaakte hapjes e.d. Hebben jullie plannen voor morgen?
Tjezus, wat vals
Wij zijn ook gewoon thuis morgen, zoals altijd eigenlijk met oud en nieuw. Ik vind dat echt wel het gezelligst. Ik ga zelf oliebollen en appelbeignets bakken en lekkere hapjes maken, lekker met de top2000 hard aan op de radio. Ik hou van deze tijd van het jaar.
Ik ben deze ochtend weer een kilo lichter tegenover gisterochtend, altijd goed. Ben nu dus nog maar een halve kilo zwaarder dan voor de kerst. Erg fijn.

Ik ga morgen eten en films kijken met mijn moeder en dan rond 11en ofzo even de stad in samen en na het vuurwerk weer naar huis.
Don't know, don't care
ik heb morgen een feest, maar sta achter de bar. Errug gezellig
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Hier opruim en kookdag. Oliebollen en appelbeignets . Misshien nog loempia's. Hopelijk ergens ook nog rust want dochter gaat spelen bij vriendinnetje en dat is best fijn

Vananvond ook eindelijk naar de hobbit . Heb ik erg zin in

Morgen ook voor het eerst thuis vieren. Normaal gaan we altijd ergens heen. Meestal familie. Mijn moeder komt wel eten maar wil de rest van de avond liever thuis zijn.

Mevrouwjack : nagerecht is niet erg. Doe ik ook vaker en kom daar niet van aan. Als maar niet en en en is .
Ik was na de Kerst 2 kilo zwaarder. Die ben ik nu al weer kwijt. Ik denk dat wegen soms toch een momentopname is.
World of Warcraft: Legion
quote:liara schreef op 30 december 2014 @ 12:11:

Wij zijn ook gewoon thuis morgen, zoals altijd eigenlijk met oud en nieuw. Ik vind dat echt wel het gezelligst. Ik ga zelf oliebollen en appelbeignets bakken en lekkere hapjes maken, lekker met de top2000 hard aan op de radio. Ik hou van deze tijd van het jaar.Ik zou zeggen: Geniet ervan!
quote:hans66 schreef op 30 december 2014 @ 15:14:

[...]

Ik zou zeggen: Geniet ervan!

Doe ik zeker

Ga jij nog wat leuks doen?

Schorpioen: ik ben gisteren naar de Hobbit geweest, mooie film. Veel plezier.
Vanavond kijk ik naar de TV. Morgenavond vier ik Oud en Nieuw bij mijn ouders. Op Nieuwjaarsdag ga ik ook naar een verjaardag. Op 2 januari ga ik weer naar huis.
Zo eten was lekker! Nagerecht was panna cotta, erg lekker.

Ik wil ook naar de Hobbit! Maar niemand wil mee Ik wacht denk ik even tot ik hem online kan zien, 1 en 2 heb ik ook niet in de bios gezien.
Tjezus, wat vals
O en meer eetnieuws, heb mezelf op een nieuwe hakmachine getrakteerd, aangezien mijn trouwe Hemahakkertje het aan het opgeven is. Nu een mooie moulinex en hij blendt als een zonnetje! Ben wel benieuwd hoe het gaat als ik iets niet geblend wil hebben maar alleen in stukjes, want volgens mij moet ik dan heel snel zijn
Tjezus, wat vals
misschien alleen pulse gebruiken dan MvrJ?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ja dat hoop ik. Hij heeft twee standen: heel snel en de turbo
Tjezus, wat vals
Bedankt voor het bijwerken Hans!
Tjezus, wat vals
Mijn eetlijstje van vandaag:

O: Kop koffie, boterham met kruidkaas;

T: Banaan;

L: Boterham met witte vlokken;

T: Kop koffie;

A: 2 boerenkarbonades, worteltjes, pesto-aardappelpartjes;

T: Kop koffie.

Beweging:

- 10 min. wandelen;

- Schoonmaken.

Normaal is 3 karbonades kopen voor één persoon geen probleem. Dan eet ik er 2 dezelfde dag op dat ik ook kook, en de andere op de volgende dag. Maar volgende dag en de dag daarna eet ik bij mijn ouders, en op 2 januari vertrouw ik de karbonade niet meer, al bewaar ik dat in de koelkast. Ik vind het jammer dat weg te gooien, dus ik eet dat morgenmiddag op.
Hans: is de vriezer geen optie?

Net terug van de bios en is toch wel leuk zo 3D weer een keer. Hobbit 1 ook in bios en 2 op de tv gezien . Nieuw voornemen is volgend jaar vaker naar bios met mijn man.

Wat eten betreft. Niet echt goed maar qua kcal valt mee denk ik.

O: 3 boterhammen met muisjes

T: 2 stukjes bon bon bloc, 2 kleine oliebollen ( hb geen grote gemaakt), een hap appelbol om te proeven.

D: lasagna ( een blok van 15 bij 15 cm) Zat al vol met die 2 oliebollen en denk ook door hele middag in de vet lucht te staan.

T: zakje m&m's ( 220 gram zakje en zitten nog 10 in 😝) en 5 naturel chipjes

Veel ongezonds

Morgen nog een avondje genieten want overdag hou ik me weer in en dan er weer volop tegenaan.

Nog andere voornemens buiten het doorgaan met afvallen/sporten?
Ook hierbij 1 dag ongezonder eten en dan er terug tegenaan.

Ik blijf maar hangen rond de 88 à 87,6...

Hoop dit snel achter me te laten...
quote:schorpioen36 schreef op 31 december 2014 @ 00:59:

Hans: is de vriezer geen optie?Had gekund. Dan had ik het vrijdag kunnen opeten. Vandaag (intussen) en morgen eet ik bij mijn ouders.
Fijne jaarwisseling allemaal!

Ik eet vandaag gewoon de oliebollen en hapjes en ga er overmorgen weer hard tegenaan!

Heb veel motivatie voor het nieuwe jaar!
Hier ook lekker aan oliebollen , appelbollen en loempia's. Straks lekker guacemole met Chippie dus ff lekker nergens op letten

Vrijdag weer gezond verder

Fijne jaarwisseling
Allemaal hapjes gemaakt: geen honger

Schiet lekker op zo, maar de avond duurt nog even. Anders houd ik het bij oliebollen en appelflappen, daar heb ik wel zin in.

Fijne jaarwisseling!
Tjezus, wat vals
Mevrouwjack: dat heb ik ook wel eens maar vandaag niet 😃
Gelukkig nieuwjaar en mag iedereen zijn streef maar mag halen en slank in bikini in de zomer

Pfff alweer wakker en zit nog vol!
Op Oudejaarsavond:

O: Boterham met witte vlokken, kop koffie;

T: Boerenkarbonade;

L: Boterham met kruidkaas, kop koffie;

T: Boterham met witte vlokken, 2 koppen koffie, oliebol;

A: Gourmetten;

T: Glas champagne, hapjes, appelgebak met slagroom, 2 glazen cola.

Beweging:

- 15 min. fietsen;

- 10 min. wandelen.
Oja eetlijstje

O: 3 oliebollen

D : tomatensoep , appelbol ,3 oliebollen, 1 loempia

T: nog meer oliebollen en 1 appelbol, bak guacemole met zak chips

Geen beweging.

Nu lekker tosti's aan het maken want die mag ik vanaf morgen ook niet meer dus vandaag nog ff wat dingen eten die ik moet missen en morgen weer normaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven