Napraattopic 17

30-12-2014 16:39 3144 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Lady-Voldemort schreef op 31 december 2014 @ 17:08:

[...]

...en met het stinken valt het me ook alles mee.Dat denk je maar! Ruik morgen maar opnieuw.
quote:cochise schreef op 31 december 2014 @ 17:07:

[...]

Ik las ergens dat je beslag dan te dun is. Maar ach, wat maakt het uit. Nee, ik werk met twee eetlepels en dan is het best lastig om ze mooi rond te krijgen. En ik heb er ook zo veel geduld niet meer voor na verloop van tijd
quote:Istar_ schreef op 31 december 2014 @ 17:09:

[...]

Ik zou forummen als enige optie geven.Dat idd. Het is geen dag om te koken toch?
Oliebollen horen juist allerlei figuurtjes te hebben.
quote:BrutusExemplaar schreef op 31 december 2014 @ 17:08:

[...]

Man stelt voor dat hij het zelf allemaal wel installeert en kopieert voor me, dan kan ik ondertussen koken

Wat moet je daar nou mee, een behulpzame man??!
*ondertussen bij LV op tafel*

quote:cochise schreef op 31 december 2014 @ 17:10:

[...]

Dat idd. Het is geen dag om te koken toch?Nee, daarom eet ik kant en klaar sla van de Appie
hoeveel flessen zonneblolie heb je nodig als je voor 7 man oliebollen en appelbeignets gaat bakken
Stuk of 100?
quote:valentinamaria schreef op 31 december 2014 @ 17:05:

daar ben ik nu wel mooi te laat mee, misspoez.

maar is ook beter, ik had me voorgenomen om niet meer te gaan daten met knappe, kinderloze, bruinogige mannen....

Nee joh, dat werkt na een paar minuten.. Paar druppels aan elke kant en je kan gewoon de stad in, zonder ogen die verraden dat je al een aantal nachten aan de boemel bent.

En als jij hem toch niet wil, stuur hem dan maar door :-D
nee serieus, toch geen 10 he
quote:Lady-Voldemort schreef op 31 december 2014 @ 17:10:

[...]

Nee, ik werk met twee eetlepels en dan is het best lastig om ze mooi rond te krijgen. En ik heb er ook zo veel geduld niet meer voor na verloop van tijd Dan misschien eens proberen met een soep-opscheplepel (als je die hebt) en een gewone lepel.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Ik zou het niet weten fluim, een liter of 5?
quote:fluim schreef op 31 december 2014 @ 17:12:

hoeveel flessen zonneblolie heb je nodig als je voor 7 man oliebollen en appelbeignets gaat bakkenMoet je dat nu nog doen?

hoeveel flessen zonneblolie heb je nodig als je voor 7 man oliebollen en appelbeignets gaat bakken3 a 4 liter ofzo, in een grote pan, maar wel zo ondiep dat je oliebollen niet de bodem raken als je het beslag erin doet
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:misspoez schreef op 31 december 2014 @ 17:13[/message]:

[...]

Nee joh, dat werkt na een paar minuten.. Paar druppels aan elke kant en je kan gewoon de stad in, zonder ogen die verraden dat je al een aantal nachten aan de boemel bent.

En als jij hem toch niet wil, stuur hem dan maar door :-D

ik heb dat spul niet in huis, zo belabberd als nu heb ik er nog nooit uitgezien!

mocht ik hem irl niks vinden mag jij hem.
wij slapen nooit.

hoeveel flessen zonneblolie heb je nodig als je voor 7 man oliebollen en appelbeignets gaat bakkenMwah, met een traytje moet je het wel kunnen redden.
iemand anders bakt ze en ben bang dat ik 2 liter van die olie naar binnen ga krijgen
ivm privacie heb ik er 2 mensen extra bij opgeteld
Ik heb het standaard in huis, werkt namelijk ook supergoed voor stofallergie-en-in-een-oud-huis-wonen-ogen.

Hoe oud is ie?
Ik vind jouw ava zo fantastisch hè Fluim.
quote:Miss.Innuendo schreef op 31 december 2014 @ 17:15:

[...]

Dan misschien eens proberen met een soep-opscheplepel (als je die hebt) en een gewone lepel.Dat heb ik geprobeerd en dat werd helemaal niks. De laatste zijn trouwens weer keurig, en mijn zoon heeft juist een voorkeur voor de kippenpootjes .
quote:fluim schreef op 31 december 2014 @ 17:17:

ivm privacie heb ik er 2 mensen extra bij opgeteld Heerlijk
quote:misspoez schreef op 31 december 2014 @ 17:18[/message]:

Ik heb het standaard in huis, werkt namelijk ook supergoed voor stofallergie-en-in-een-oud-huis-wonen-ogen.

Hoe oud is ie?45 jr, geen kinderen, geldzorgen of vervelende exen.
wij slapen nooit.
quote:fluim schreef op 31 december 2014 @ 17:17:

ivm privacie heb ik er 2 mensen extra bij opgeteld
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven