Napraattopic 17
dinsdag 30 december 2014 om 16:39
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 31 december 2014 om 17:21
woensdag 31 december 2014 om 17:22
quote:fluim schreef op 31 december 2014 @ 17:17:
iemand anders bakt ze en ben bang dat ik 2 liter van die olie naar binnen ga krijgen
Ik heb ze net gebakken in de frituurpan, met 3,5 liter verse olie. En de pan zit nog steeds vol, dus het is nou niet alsof die oliebollen al het vet opzuigen of zo. De olie moet natuurlijk wel goed heet zijn.
*sprak de oliebollenbakdeskundoloog*
iemand anders bakt ze en ben bang dat ik 2 liter van die olie naar binnen ga krijgen
Ik heb ze net gebakken in de frituurpan, met 3,5 liter verse olie. En de pan zit nog steeds vol, dus het is nou niet alsof die oliebollen al het vet opzuigen of zo. De olie moet natuurlijk wel goed heet zijn.
*sprak de oliebollenbakdeskundoloog*
woensdag 31 december 2014 om 17:25
woensdag 31 december 2014 om 17:26
quote:Lady-Voldemort schreef op 31 december 2014 @ 17:22:
[...]
*sprak de kippenpootjesoliebollenbakdeskundoloog**kuch*
[...]
*sprak de kippenpootjesoliebollenbakdeskundoloog**kuch*
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
woensdag 31 december 2014 om 17:27
woensdag 31 december 2014 om 17:28
Blegh. Ik ben ziekig en verkouden
En ik weet dat niets helpt, maar ik probeer toch te stomen, snuiven met zout water, grog (want whisky is altijd goed) en...
Het erge is dat ik wel door mijn neus kan ademen, maar ik nog steeds niets ruik. Ik verdenk de otrivin neusspray ( vermoedelijk met zoutzuur, ook te gebruiken als gootsteenontstopper) daarvan, ik heb een flesje gekocht om mijn laatste werkdagen voor vakantie door te komen en sindsdien is mijn smaak en reuk weg
En ik weet dat niets helpt, maar ik probeer toch te stomen, snuiven met zout water, grog (want whisky is altijd goed) en...
Het erge is dat ik wel door mijn neus kan ademen, maar ik nog steeds niets ruik. Ik verdenk de otrivin neusspray ( vermoedelijk met zoutzuur, ook te gebruiken als gootsteenontstopper) daarvan, ik heb een flesje gekocht om mijn laatste werkdagen voor vakantie door te komen en sindsdien is mijn smaak en reuk weg
woensdag 31 december 2014 om 17:28
quote:Thordis2.0 schreef op 31 december 2014 @ 17:28:
Ahh balen!
Al arseen geprobeerd?
Ahh balen!
Al arseen geprobeerd?