Napraattopic 17
dinsdag 30 december 2014 om 16:39
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 31 december 2014 om 17:30
quote:Thordis2.0 schreef op 31 december 2014 @ 17:28:
Blegh. Ik ben ziekig en verkouden
En ik weet dat niets helpt, maar ik probeer toch te stomen, snuiven met zout water, grog (want whisky is altijd goed) en...
Het erge is dat ik wel door mijn neus kan ademen, maar ik nog steeds niets ruik. Ik verdenk de otrivin neusspray ( vermoedelijk met zoutzuur, ook te gebruiken als gootsteenontstopper) daarvan, ik heb een flesje gekocht om mijn laatste werkdagen voor vakantie door te komen en sindsdien is mijn smaak en reuk weg
Ik heb ooit die Otrivin Duo gehad. Daar ging ik als een gek van niesen.
Werd dus alleen maar erger ipv minder.
En ik weet dat niets helpt, maar ik probeer toch te stomen, snuiven met zout water, grog (want whisky is altijd goed) en...
Het erge is dat ik wel door mijn neus kan ademen, maar ik nog steeds niets ruik. Ik verdenk de otrivin neusspray ( vermoedelijk met zoutzuur, ook te gebruiken als gootsteenontstopper) daarvan, ik heb een flesje gekocht om mijn laatste werkdagen voor vakantie door te komen en sindsdien is mijn smaak en reuk weg
Werd dus alleen maar erger ipv minder.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
woensdag 31 december 2014 om 17:30
quote:Miss.Innuendo schreef op 31 december 2014 @ 17:27:
[...]
Nou vinden mannen nogal snel dat ze dat wel goed kunnen.Mijn huidige liefje zei eens, toen we elkaar net kenden en op de bank lagen te .. eh ... nouja, hij zei: 'je moet wel zeggen wat lekker is hoor, ik wil hier héél goed in worden'. Fijn wel, zo eentje.
[...]
Nou vinden mannen nogal snel dat ze dat wel goed kunnen.Mijn huidige liefje zei eens, toen we elkaar net kenden en op de bank lagen te .. eh ... nouja, hij zei: 'je moet wel zeggen wat lekker is hoor, ik wil hier héél goed in worden'. Fijn wel, zo eentje.
woensdag 31 december 2014 om 17:31
quote:Miss.Innuendo schreef op 31 december 2014 @ 17:30:
[...]
Werd dus alleen maar erger ipv minder.Die dus. Het spul 2x gebruikt, maar ik vond het troep! Enorm droge neus en mond, deed haske pijn ook nog en nu proef ik niets meer! En ik heb heerlijk gekookt voor vanavond (denk ik, ik proef niets meer)
[...]
Werd dus alleen maar erger ipv minder.Die dus. Het spul 2x gebruikt, maar ik vond het troep! Enorm droge neus en mond, deed haske pijn ook nog en nu proef ik niets meer! En ik heb heerlijk gekookt voor vanavond (denk ik, ik proef niets meer)
Irritant hè.
Ik ben ook snipverkouden en dan is altijd mijn geur en smaak weg. Dat laatste vooral is zo vervelend.
Irritant hè.
Ik ben ook snipverkouden en dan is altijd mijn geur en smaak weg. Dat laatste vooral is zo vervelend.
Life is short. Eat dessert first.
quote:misspoez schreef op 31 december 2014 @ 17:30:
[...]
Mijn huidige liefje zei eens, toen we elkaar net kenden en op de bank lagen te .. eh ... nouja, hij zei: 'je moet wel zeggen wat lekker is hoor, ik wil hier héél goed in worden'. Fijn wel, zo eentje.Ja, de mijne doet het ook zoals ik het lekker vind. Na 11 jaar
[...]
Mijn huidige liefje zei eens, toen we elkaar net kenden en op de bank lagen te .. eh ... nouja, hij zei: 'je moet wel zeggen wat lekker is hoor, ik wil hier héél goed in worden'. Fijn wel, zo eentje.Ja, de mijne doet het ook zoals ik het lekker vind. Na 11 jaar
woensdag 31 december 2014 om 17:32
Sterkte!
Als je de otrivin niet te lang hebt gebruikt komt het wel weer goed hoor
Sterkte!
Als je de otrivin niet te lang hebt gebruikt komt het wel weer goed hoor
Je bent zelf een theepot
woensdag 31 december 2014 om 17:33
quote:Thordis2.0 schreef op 31 december 2014 @ 17:31:
[...]
Die dus. Het spul 2x gebruikt, maar ik vond het troep! Enorm droge neus en mond, deed haske pijn ook nog en nu proef ik niets meer! En ik heb heerlijk gekookt voor vanavond (denk ik, ik proef niets meer)
Ach, arme stakker
Yep, nooit meer die Duo. De gewone, simpele Otrivin werkt wel goed voor het 'openhouden'.
Maar eigenlijk probeer ik het gewoon maar niet meer te gebruiken.
[...]
Die dus. Het spul 2x gebruikt, maar ik vond het troep! Enorm droge neus en mond, deed haske pijn ook nog en nu proef ik niets meer! En ik heb heerlijk gekookt voor vanavond (denk ik, ik proef niets meer)
Ach, arme stakker
Yep, nooit meer die Duo. De gewone, simpele Otrivin werkt wel goed voor het 'openhouden'.
Maar eigenlijk probeer ik het gewoon maar niet meer te gebruiken.
woensdag 31 december 2014 om 17:33