Napraattopic 17
dinsdag 30 december 2014 om 16:39
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 31 december 2014 om 17:37
woensdag 31 december 2014 om 17:37
quote:Thordis2.0 schreef op 31 december 2014 @ 17:35:
[...]
ik wil bést pijpen, maar hij vond het niet cheyl dat ik ondertussen steeds snotterde en met zakdoekjes in de weer was. Dat ik ietwat blauw aanliep was nog niet zo'n punt,Wat een eisen. Ik zou je vluchtkoffer maar vast klaarzetten. En de kopieën van je paspoort.
[...]
ik wil bést pijpen, maar hij vond het niet cheyl dat ik ondertussen steeds snotterde en met zakdoekjes in de weer was. Dat ik ietwat blauw aanliep was nog niet zo'n punt,Wat een eisen. Ik zou je vluchtkoffer maar vast klaarzetten. En de kopieën van je paspoort.
woensdag 31 december 2014 om 17:38
woensdag 31 december 2014 om 17:39
quote:Star schreef op 31 december 2014 @ 17:38:
[...]
Doe eens een hint welke pijler.
Ik zei het vanmiddag uit de gein op een post en ik loep diegene net en ja hoor kan niet missen
Zal even checken welke pijler.
[...]
Doe eens een hint welke pijler.
Ik zei het vanmiddag uit de gein op een post en ik loep diegene net en ja hoor kan niet missen
Zal even checken welke pijler.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!