Napraattopic 17

30-12-2014 16:39 3144 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Zoon is weggegaan naar vrienden en heeft ongeveer de helft van alle baksels meegenomen. Dochter zit met vriendje op haar kamer. Als man geen vuurwerk had gekocht gingen we lekker naar bed. Het is zo saaaaai.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
quote:Amaqanda schreef op 31 december 2014 @ 21:05:

Waarom staan de dire straits zo vaak in de top2000?Omdat er heel veel mensen van de DS houden. Ik niet.
quote:Solomio schreef op 31 december 2014 @ 21:06:

[...]

Omdat ze goed zijn? Die mening deel ik niet.
quote:tbl1966 schreef op 31 december 2014 @ 21:07:

Zoon is weggegaan naar vrienden en heeft ongeveer de helft van alle baksels meegenomen. Dochter zit met vriendje op haar kamer. Als man geen vuurwerk had gekocht gingen we lekker naar bed. Het is zo saaaaai.Niet saaier dan andere avonden toch?
Waarom komen dochter en vriendje er niet gezellig bij zitten?
quote:cochise schreef op 31 december 2014 @ 21:07:

[...]

Omdat er heel veel mensen van de DS houden. Ik niet.Ik duidelijk ook niet
quote:Istar_ schreef op 31 december 2014 @ 21:08:

[...]

Niet saaier dan andere avonden toch?Jawel, er is geen criminal minds op tv. Man zit op Eurosport of zo van die sportbloopers te kijken en ik zwerf een beetje over het forum.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
quote:Amaqanda schreef op 31 december 2014 @ 21:09:

Waarom komen dochter en vriendje er niet gezellig bij zitten?Die hebben wsl. hun eigen feestje
quote:Amaqanda schreef op 31 december 2014 @ 21:09:

Waarom komen dochter en vriendje er niet gezellig bij zitten?Die gaan neukend vrijend het jaar uit en het jaar in natuurlijk.
Verdorie, ik weet nog steeds niet waar de poes is.
quote:Istar_ schreef op 31 december 2014 @ 21:11:

[...]

Die gaan neukend vrijend het jaar uit en het jaar in natuurlijk.
Man vindt Guido wel leuk.

Maar ik heb nu een tweede toepassing voor het woord sneuleuter gevonden.
Waarom noemen mensen kinderen met bijvoorbeeld autisme kinderen met een 'vlekje'? Ik vind dat zo stom klinken.
quote:*Ginger* schreef op 31 december 2014 @ 21:12:

Man vindt Guido wel leuk.

Maar ik heb nu een tweede toepassing voor het woord sneuleuter gevonden.Voor je man? Das wel erg drastisch
Tjezus, wat vals
quote:Amaqanda schreef op 31 december 2014 @ 21:13:

Waarom noemen mensen kinderen met bijvoorbeeld autisme kinderen met een 'vlekje'? Ik vind dat zo stom klinken.Nog nooit gelezen.
quote:Istar_ schreef op 31 december 2014 @ 21:12:

Verdorie, ik weet nog steeds niet waar de poes is. hopelijk op een schuilplekje.
quote:Istar_ schreef op 31 december 2014 @ 21:13:

[...]

Nog nooit gelezen.Ik nu een paar keer op het forum. Ik irriteer me er aan.
quote:Amaqanda schreef op 31 december 2014 @ 21:13:

Waarom noemen mensen kinderen met bijvoorbeeld autisme kinderen met een 'vlekje'? Ik vind dat zo stom klinken.Nog nooit gehoord. Wie zegt dat?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik hoop dat ze ergens in huis ligt. Ze heeft geen vaste plekjes, dus is lastig zoeken. Wat ik weet heb ik al gezocht.

Verdorie, ik weet nog steeds niet waar de poes is.Balen! Die van mij zijn gelukkig binnen, want het klinkt hier als een oorlogsgebied. Maar die van jou zit waarschijnlijk ergens op een lekker veilig plekje te wachten tot het over is.
Tjezus, wat vals

Verdorie, ik weet nog steeds niet waar de poes is.He bah. Hopelijk zit ie gewoon binnen verstopt.
quote:Amaqanda schreef op 31 december 2014 @ 21:14:

[...]

Ik nu een paar keer op het forum. Ik irriteer me er aan.Ik vind het echt een stomme uitdrukking.
quote:Amaqanda schreef op 31 december 2014 @ 21:14:

[...]

Ik nu een paar keer op het forum. Ik irriteer me er aan.Erger. Ik vind het ook nergens naar klinken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 31 december 2014 @ 21:14:

[...]

Nog nooit gehoord. Wie zegt dat?Ik zeg het wel eens. Maar ik bedoel er verder niks mee hoor .
quote:MevrouwJack schreef op 31 december 2014 @ 21:13:

[...]

Voor je man? Das wel erg drastisch

....*poef*.....

(Dat kan ik mss zo beter weer weghalen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven