Napraattopic 17
dinsdag 30 december 2014 om 16:39
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 31 december 2014 om 21:50
quote:Istar_ schreef op 31 december 2014 @ 21:33:
[...]
Ja, is echt zoek.Ik open ook expres het kat vermist topic niet. Ik kan zo slecht tegen leed bij katten. Het liefst neem ik alle katten in huis, maar niet elke kat die je op straat tegenkomt is ongelukkig en mag je zomaar meenemen is mij verteld.
[...]
Ja, is echt zoek.Ik open ook expres het kat vermist topic niet. Ik kan zo slecht tegen leed bij katten. Het liefst neem ik alle katten in huis, maar niet elke kat die je op straat tegenkomt is ongelukkig en mag je zomaar meenemen is mij verteld.
Amaqanda: "Zien wij er uit als een zwangerschapstest?"
woensdag 31 december 2014 om 21:51
quote:BrutusExemplaar schreef op 31 december 2014 @ 21:50:
[...]
Ik open ook expres het kat vermist topic niet. Ik kan zo slecht tegen leed bij katten. Het liefst neem ik alle katten in huis, maar niet elke kat die je op straat tegenkomt is ongelukkig en mag je zomaar meenemen is mij verteld.
Beste vent die mijn kat meekrijgt
Nous, even een update, ze is er nog steeds niet.
[...]
Ik open ook expres het kat vermist topic niet. Ik kan zo slecht tegen leed bij katten. Het liefst neem ik alle katten in huis, maar niet elke kat die je op straat tegenkomt is ongelukkig en mag je zomaar meenemen is mij verteld.
Beste vent die mijn kat meekrijgt
Nous, even een update, ze is er nog steeds niet.
woensdag 31 december 2014 om 21:53
Ik mag, vanwege maagverkleining, geen priklimonade meer. Ik snak af en toe naar een glaasje cola, dus dat staat nu op het aanrecht te ontprikken, straks wat ijsklontjes erin en dan proost ik o. 12 uur met een glaasje dooie cola, yummie
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
woensdag 31 december 2014 om 21:54
quote:tbl1966 schreef op 31 december 2014 @ 21:53:
Ik mag, vanwege maagverkleining, geen priklimonade meer. Ik snak af en toe naar een glaasje cola, dus dat staat nu op het aanrecht te ontprikken, straks wat ijsklontjes erin en dan proost ik o. 12 uur met een glaasje dooie cola, yummie Et bestaat colasiroop.
Ik mag, vanwege maagverkleining, geen priklimonade meer. Ik snak af en toe naar een glaasje cola, dus dat staat nu op het aanrecht te ontprikken, straks wat ijsklontjes erin en dan proost ik o. 12 uur met een glaasje dooie cola, yummie Et bestaat colasiroop.
woensdag 31 december 2014 om 21:58
woensdag 31 december 2014 om 21:59
quote:ainne schreef op 31 december 2014 @ 21:54:
Waarom mag dat niet TBL? Blaast je maag dan teveel op of zo? En bier, en bubbelwijn? Mag dat dan ook niet? Mij is verteld dat de maag door het koolzuur weer kan oprekken. Maar ik ken mensen met een gastric bypass die wel koolzuurhoudende dranken mogen. Het verschilt per ziekenhuis, maar ik neem het risico maar niet, zijn genoeg andere drankjes. Alcohol vond ik niet lekker dus dat mis ik niet, maar im was een echte colajunk, dus af en toe een glaasje zonder prik.
Waarom mag dat niet TBL? Blaast je maag dan teveel op of zo? En bier, en bubbelwijn? Mag dat dan ook niet? Mij is verteld dat de maag door het koolzuur weer kan oprekken. Maar ik ken mensen met een gastric bypass die wel koolzuurhoudende dranken mogen. Het verschilt per ziekenhuis, maar ik neem het risico maar niet, zijn genoeg andere drankjes. Alcohol vond ik niet lekker dus dat mis ik niet, maar im was een echte colajunk, dus af en toe een glaasje zonder prik.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
woensdag 31 december 2014 om 22:00
woensdag 31 december 2014 om 22:04
quote:Istar_ schreef op 31 december 2014 @ 21:34:
[img]http://jimhansen6.files.wordpress.com/2 ... rtini.jpeg[/img]Ik dacht even dat je een plaatje van ogen had gepost.
[img]http://jimhansen6.files.wordpress.com/2 ... rtini.jpeg[/img]Ik dacht even dat je een plaatje van ogen had gepost.
woensdag 31 december 2014 om 22:08
woensdag 31 december 2014 om 22:08