Napraattopic 17

30-12-2014 16:39 3144 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Istar_ schreef op 31 december 2014 @ 21:49:

[...]

Ban van een maand.Wow, da's lang!
quote:Istar_ schreef op 31 december 2014 @ 21:33:

[...]

Ja, is echt zoek.Ik open ook expres het kat vermist topic niet. Ik kan zo slecht tegen leed bij katten. Het liefst neem ik alle katten in huis, maar niet elke kat die je op straat tegenkomt is ongelukkig en mag je zomaar meenemen is mij verteld.
Amaqanda: "Zien wij er uit als een zwangerschapstest?"
Ik zit ook net aan een glaasje sauvignon
quote:MrsStanleyWalker schreef op 31 december 2014 @ 21:49:

[...]

[afbeelding]
quote:BrutusExemplaar schreef op 31 december 2014 @ 21:50:

[...]

Ik open ook expres het kat vermist topic niet. Ik kan zo slecht tegen leed bij katten. Het liefst neem ik alle katten in huis, maar niet elke kat die je op straat tegenkomt is ongelukkig en mag je zomaar meenemen is mij verteld.

Beste vent die mijn kat meekrijgt

Nous, even een update, ze is er nog steeds niet.
Ze blijft leuk, Karen.
quote:Amaqanda schreef op 31 december 2014 @ 21:51:

Ze blijft leuk, Karen.Lijkt me heerlijk, zo ongegeneerd hatelijk doen.
Ik mag, vanwege maagverkleining, geen priklimonade meer. Ik snak af en toe naar een glaasje cola, dus dat staat nu op het aanrecht te ontprikken, straks wat ijsklontjes erin en dan proost ik o. 12 uur met een glaasje dooie cola, yummie
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
quote:*Ginger* schreef op 31 december 2014 @ 21:49:

EN heeft een ban. Maar zou die echt terugkomen onder een andere nick dan? Dan moet ze zich wel erg vervelen.Als ik haar andere postingen bekijk, dan weet ik het wel zeker eigenlijk
quote:tbl1966 schreef op 31 december 2014 @ 21:53:

Ik mag, vanwege maagverkleining, geen priklimonade meer. Ik snak af en toe naar een glaasje cola, dus dat staat nu op het aanrecht te ontprikken, straks wat ijsklontjes erin en dan proost ik o. 12 uur met een glaasje dooie cola, yummie Et bestaat colasiroop.
Waarom mag dat niet TBL? Blaast je maag dan teveel op of zo? En bier, en bubbelwijn? Mag dat dan ook niet?
quote:ainne schreef op 31 december 2014 @ 21:53:

[...]

Als ik haar andere postingen bekijk, dan weet ik het wel zeker eigenlijkWij ook.
quote:Istar_ schreef op 31 december 2014 @ 21:54:

[...]

Et bestaat colasiroop.Smaakt dat een beetje?
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
quote:tbl1966 schreef op 31 december 2014 @ 21:55:

[...]

Smaakt dat een beetje?Kind vind het lekker (lust geen prik).
quote:Istar_ schreef op 31 december 2014 @ 21:51:

[...]

Beste vent die mijn kat meekrijgt

Nous, even een update, ze is er nog steeds niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:ainne schreef op 31 december 2014 @ 21:54:

Waarom mag dat niet TBL? Blaast je maag dan teveel op of zo? En bier, en bubbelwijn? Mag dat dan ook niet? Mij is verteld dat de maag door het koolzuur weer kan oprekken. Maar ik ken mensen met een gastric bypass die wel koolzuurhoudende dranken mogen. Het verschilt per ziekenhuis, maar ik neem het risico maar niet, zijn genoeg andere drankjes. Alcohol vond ik niet lekker dus dat mis ik niet, maar im was een echte colajunk, dus af en toe een glaasje zonder prik.
quote:Istar_ schreef op 31 december 2014 @ 21:57:

[...]

Kind vind het lekker (lust geen prik).Waar kun je dat kopen en van welk merk is dat?
quote:tbl1966 schreef op 31 december 2014 @ 22:00:

[...]

Waar kun je dat kopen en van welk merk is dat?Van Raak. Volgens mij heb ik het nij de Dirk vandaan.
Oh, die hebben wij hier nier, wel de deka. Zal daar eens kijken. Dank voor de tip.
quote:Istar_ schreef op 31 december 2014 @ 21:34:

[img]http://jimhansen6.files.wordpress.com/2 ... rtini.jpeg[/img]Ik dacht even dat je een plaatje van ogen had gepost.
quote:Dystania schreef op 31 december 2014 @ 22:04:

[...]

Ik dacht even dat je een plaatje van ogen had gepost. Ja, ik heb ogen in mijn Martini drijven. Lekker pittig.
quote:Istar_ schreef op 31 december 2014 @ 21:55:

[...]

Wij ook.En de nick is Kroatisch voor kind valt gelukkig niet op
Jezus, mijn spullen vallen net uit de vensterbank door een klap
quote:Istar_ schreef op 31 december 2014 @ 22:06:

[...]

Ja, ik heb ogen in mijn Martini drijven. Lekker pittig.Aaaah, jij hebt een derde oog
quote:Istar_ schreef op 31 december 2014 @ 22:07:

Jezus, mijn spullen vallen net uit de vensterbank door een klap Zat de poes er niet achter?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven