Napraattopic 17

30-12-2014 16:39 3144 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Oliebollen zijn zó 2014.
Mijn moeder maakt zulke lekkere appelflappen *kwijl*

Gelukkig hebben we die nog te goed, ze zou volgende week een hele zooi maken als we daar heen gaan.
quote:Istar_ schreef op 01 januari 2015 @ 13:54:

Ik heb er nog 7 zonder krenten voor je Anna.Heerlijk! Maar ik heb nu 2 pasteitjes in de oven Ik ga pas weer op de lijn letten na verjaardag jongste as zaterdag.
Wil ik ook! Maar dan wel met beelden van Scandinavië. Slow TV
quote:StoraHuntur schreef op 01 januari 2015 @ 13:55:

Oliebollen zijn zó 2014.Geeft niks, ik ben niet zo trend gevoelig.
quote:Nouschi schreef op 01 januari 2015 @ 13:55:

[...]

Ik heb alleen maar krentenbollen en 2 appelflappen.Appelflappen zijn heerlijk, ik heb geen frituur maar zit toch te denken om er een te halen, vind verse flappen het lekkerst.
quote:Istar_ schreef op 01 januari 2015 @ 13:55:

[...]

Hoe warm jij ze op? Dan is het mss nog te doen.Oven voorverwarmen op 200 graden en dan 5 minuten ongeveer. De kraam had laatst trouwens een papieren zak meegegeven om ze daarin te doen maar dat doe ik nu niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:StoraHuntur schreef op 01 januari 2015 @ 13:55:

Oliebollen zijn zó 2014.Klopt. Wanneer laat jij je oor- en neusgat epileren?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Gedaan.
quote:Nouschi schreef op 01 januari 2015 @ 13:59:

[...]

Oven voorverwarmen op 200 graden en dan 5 minuten ongeveer. De kraam had laatst trouwens een papieren zak meegegeven om ze daarin te doen maar dat doe ik nu niet.

O thanks. Ga het proberen.

Zou het te doen zijn om alleen met kind door Scandinavië te reizen, met auto en tent?
quote:Istar_ schreef op 01 januari 2015 @ 14:02:

[...]

O thanks. Ga het proberen.

Zou het te doen zijn om alleen met kind door Scandinavië te reizen, met auto en tent?Ja waarom niet?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Niks leuker dan iemand van de spellingpolitie die een forummer op haar spelling aanspreekt en dan zelf een fout maakt
quote:Bieb2.0 schreef op 01 januari 2015 @ 14:03:

Niks leuker dan iemand van de spellingpolitie die een forummer op haar spelling aanspreekt en dan zelf een fout maakt Ik? Waar?
quote:Istar_ schreef op 01 januari 2015 @ 14:02:

[...]

Zou het te doen zijn om alleen met kind door Scandinavië te reizen, met auto en tent?Muggenspul mee.
Wat bevrijdend een normale ava.
quote:Nouschi schreef op 01 januari 2015 @ 14:03:

[...]

Ja waarom niet?Geen idee. Gevaarlijk? te grote afstanden? Ik denk dat ik met kind naar de poolcirkel wil deze zomer.
quote:StoraHuntur schreef op 01 januari 2015 @ 14:05:

Wat bevrijdend een normale ava.Ja hè? Voel me ook weer helemaal mezelf.
Gevaarlijk? Als het ergens veilig is is het wel Scandinavië.
quote:StoraHuntur schreef op 01 januari 2015 @ 14:05:

[...]

Muggenspul mee.Hebben jullie die daar ook? Zo ja, dan weet jij wat ik het beste kan kopen
quote:Nouschi schreef op 01 januari 2015 @ 14:04:

[...]

Ik? Waar?Nee joh, jij niet.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Nouschi schreef op 01 januari 2015 @ 14:04:

[...]

Ik? Waar?

Nee jij niet

http://forum.viva.nl/foru ... iv/list_messages/250571/8 cola light.
quote:Istar_ schreef op 01 januari 2015 @ 14:07:

[...]

Hebben jullie die daar ook? Zo ja, dan weet jij wat ik het beste kan kopen

Nee, die hebben wij niet

We hebben alleen wel "midges" weet eigenlijk niet hoe die in het NL's heten en mijn google kan pas volgende week gemaakt worden dus...

Je hebt een bijtende en niet-bijtende variant, maar beide zijn extreem irritant. Zoemen in groepjes rond je hoofd. Vooral bij water aanwezig.
quote:StoraHuntur schreef op 01 januari 2015 @ 14:15:

[...]

Nee, die hebben wij niet

We hebben alleen wel "midges" weet eigenlijk niet hoe die in het NL's heten en mijn google kan pas volgende week gemaakt worden dus...

Je hebt een bijtende en niet-bijtende variant, maar beide zijn extreem irritant. Zoemen in groepjes rond je hoofd. Vooral bij water aanwezig.

Kleine mugjes gewoon volgens mij

Hm, denk wel dat ik Scandinavië leuker ga vinden dan Frankrijk.

Bollen zijn uit de oven beter te doen Nous. bedankt voor het idee!
quote:Bieb2.0 schreef op 01 januari 2015 @ 14:09:

[...]

Nee jij niet

http://forum.viva.nl/foru ... iv/list_messages/250571/8 cola light.Wat een domme reactie. Van haar dus hè.
Onweersvliegjes noemen wij dat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven