Napraattopic 17
dinsdag 30 december 2014 om 16:39
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 2 januari 2015 om 09:01
Goedemorgen.
Co, sterkte, depressief zijn is kut! Hier nog een ervaringsdeskundige.
Istar, wat een klootviool die vader. Ik meld mij ook aan voor morgen. Ik heb geen goede rechtse of linkse, maar ik kan wel geweldige knietjes geven.
Daten, geen ervaring mee. Ben aan mijn eerste vriendje blijven hangen.
Co, sterkte, depressief zijn is kut! Hier nog een ervaringsdeskundige.
Istar, wat een klootviool die vader. Ik meld mij ook aan voor morgen. Ik heb geen goede rechtse of linkse, maar ik kan wel geweldige knietjes geven.
Daten, geen ervaring mee. Ben aan mijn eerste vriendje blijven hangen.
vrijdag 2 januari 2015 om 10:07
quote:StoraHuntur schreef op 02 januari 2015 @ 09:58:
AnnaP gefeliciteerd
*administratie*
-JodiF present = knietjes
-Elfje present = bijten
Fijn dat jij dat even bijhoudt, administratie is nou weer niet mijn sterkste kant.
Anna, gefeliciteerd.
AnnaP gefeliciteerd
*administratie*
-Elfje present = bijten
Fijn dat jij dat even bijhoudt, administratie is nou weer niet mijn sterkste kant.
Anna, gefeliciteerd.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 2 januari 2015 om 10:19
quote:StoraHuntur schreef op 02 januari 2015 @ 09:58:
AnnaP gefeliciteerd
*administratie*
-Elfje present = bijtenIk zou graag meegaan maar zit met visite. Ik meld me aan als toekomstig lid van deze knokpartij voor andere kutjanussen die een van de dames of hun kinderen hier dwarszit.
AnnaP gefeliciteerd
*administratie*
-Elfje present = bijtenIk zou graag meegaan maar zit met visite. Ik meld me aan als toekomstig lid van deze knokpartij voor andere kutjanussen die een van de dames of hun kinderen hier dwarszit.
vrijdag 2 januari 2015 om 10:25
quote:Amaqanda schreef op 02 januari 2015 @ 01:12:
In het hoogbegaafd topic rolt iedereen over elkaar heen, gaat het over het hoogste IQ hebben en of heb wel bestaat.. en dan staat er ineens heel droog: ik ben zwakbegaafd en het grootste deel van de tijd dronken
Wat een onverwacht moment van zelfinzicht.
In het hoogbegaafd topic rolt iedereen over elkaar heen, gaat het over het hoogste IQ hebben en of heb wel bestaat.. en dan staat er ineens heel droog: ik ben zwakbegaafd en het grootste deel van de tijd dronken
Wat een onverwacht moment van zelfinzicht.
vrijdag 2 januari 2015 om 10:34
vrijdag 2 januari 2015 om 10:45
quote:Amaqanda schreef op 02 januari 2015 @ 01:12:
Ja!
En dat schoot me dus enorm in het lachen maar ik wil die zeikmuis niet stimuleren dus ik heb maar niets geschreven. Maar jij dus ook niet, je vond het stom? Ik vond het echt grappig.
Ja!
En dat schoot me dus enorm in het lachen maar ik wil die zeikmuis niet stimuleren dus ik heb maar niets geschreven. Maar jij dus ook niet, je vond het stom? Ik vond het echt grappig.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 2 januari 2015 om 10:50