Napraattopic 17

30-12-2014 16:39 3144 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Goedemorgen.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Morgen
Goedemorgen iedereen
Goedemorgen.

Co, sterkte, depressief zijn is kut! Hier nog een ervaringsdeskundige.

Istar, wat een klootviool die vader. Ik meld mij ook aan voor morgen. Ik heb geen goede rechtse of linkse, maar ik kan wel geweldige knietjes geven.

Daten, geen ervaring mee. Ben aan mijn eerste vriendje blijven hangen.
Istar, als je nog meer hulp kunt gebruiken zaterdag, dan meld ik me ook aan. Ik kan heel goed bijten
Mijn jongste is 2 vandaag.
Gefeliciteerd AnnaP!
Gefeliciteerd annap! Drukke dag met veel bezoek?
Goedemorgen iedereen!

Anna gefeliciteerd met je kleine grote meid. Fijne dag
quote:ketller schreef op 02 januari 2015 @ 09:53:

Gefeliciteerd annap! Drukke dag met veel bezoek?Nee morgenmiddag pas gelukkig
Gefeliciteerd AnnaP
AnnaP gefeliciteerd

*administratie*

-JodiF present = knietjes

-Elfje present = bijten
Dank jullie wel!

Dit kan toch wel als taart morgen? Zo geen zin in van die vieze cake met slagroom taart..

quote:StoraHuntur schreef op 02 januari 2015 @ 09:58:

AnnaP gefeliciteerd

*administratie*

-Elfje present = bijten

Fijn dat jij dat even bijhoudt, administratie is nou weer niet mijn sterkste kant.

Anna, gefeliciteerd.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:StoraHuntur schreef op 02 januari 2015 @ 09:58:

AnnaP gefeliciteerd

*administratie*

-Elfje present = bijtenIk zou graag meegaan maar zit met visite. Ik meld me aan als toekomstig lid van deze knokpartij voor andere kutjanussen die een van de dames of hun kinderen hier dwarszit.
quote:SuzanneSuus schreef op 02 januari 2015 @ 00:39:

Thordis, er is nog een 4de zus. violet

" Er is zelfs nog een vierde zus: Violet! 'The one with a Mercedes, swimming pool, sauna and room for a pony.'Oh ja! Maar die komt nooit in beeld! MEt d'r homoseksuele zoon.
quote:Amaqanda schreef op 02 januari 2015 @ 01:12:

In het hoogbegaafd topic rolt iedereen over elkaar heen, gaat het over het hoogste IQ hebben en of heb wel bestaat.. en dan staat er ineens heel droog: ik ben zwakbegaafd en het grootste deel van de tijd dronken

Wat een onverwacht moment van zelfinzicht.
Jaaa leuk die taart!! Veel leuker dan een gewone!
Ik zag hier over die oogdruppels,

Mijn partner gebruikte die ook vaak maar toen zagen we op een nieuwsitem dat die druppels echt slecht voor je ogen zijn (het ging erover dat presentatoren ed die zo vaak gebruikte maar dat bij gebruik oogbeschadiging kon optreden).

Ik probeer het even te vinden
Goedemorgen!

@co,

@knokploeg, ik ben morgen vrij, kind is logeren, en ik ben bizar goed in kopstoten!

@Anna, gefeliciteerd! Zo'n soesjestoren met allerlei lekkers is echt zóveel beter dan slagroomtaart. Doen.
Leuke taart AnnaP!
quote:Amaqanda schreef op 02 januari 2015 @ 01:12:

In het hoogbegaafd topic rolt iedereen over elkaar heen, gaat het over het hoogste IQ hebben en of heb wel bestaat.. en dan staat er ineens heel droog: ik ben zwakbegaafd en het grootste deel van de tijd dronken

Ja!

En dat schoot me dus enorm in het lachen maar ik wil die zeikmuis niet stimuleren dus ik heb maar niets geschreven. Maar jij dus ook niet, je vond het stom? Ik vond het echt grappig.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nou kan het artikel niet vinden maar het googlenen op " visine oogdruppels schadelijk" laat al wat zien.
Wat heb ik toch een ontzettend hekel aan mensen die zich wanhopig vastklampen aan hun eigen veiligheid door alle pech en ongeluk als iemands eigen verantwoordelijkheid te zien.
quote:Thordis2.0 schreef op 02 januari 2015 @ 10:24:

[...]

Oh ja! Maar die komt nooit in beeld! MEt d'r homoseksuele zoon.Ze hebben zelf toch een homo zoon? Hoe heet ie nog maar weer?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven