Napraattopic 18
vrijdag 2 januari 2015 om 17:42
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 2 januari 2015 om 23:46
quote:linjmh schreef op 02 januari 2015 @ 23:36:
[...]
Ja dat heb ik dus echt. Ik trek dat dus niet. Moeten nu acuut zappen zodra t begint maar dan is het leed al geleden, hij staat op m'n netvlies
stomme reclame. Kan ik ergens trauma claimen Wij vooral uit nijd. En n beetje uit angst. Zus is overleden aan een hersentumor (uitzaaing van melanomen) Is een erfelijke mutatie, haar zoon had dit jaar uitzaaiingen in de lymfen in hals/hoofd streek. En dan horen dat er geen geld is... Niet fijn.
[...]
Ja dat heb ik dus echt. Ik trek dat dus niet. Moeten nu acuut zappen zodra t begint maar dan is het leed al geleden, hij staat op m'n netvlies
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
vrijdag 2 januari 2015 om 23:49
quote:fluim schreef op 02 januari 2015 @ 23:42:
[...]
Zo druk, moet al mijn vrienden af om kusjes te geven
Maar ik wil zo een lekkere nieuwjaarskoek van Tilburg!!
Die kreeg ik altijd van mijn oom toen hij nog in leven was.
Ik kan het hier niet meer bijhouden. Dan zie ik dat er 20 of 30 pages bij zijn gekomen en heb me voorgenomen die niet meer te scannen. Kan ik weer eens wat vaker de afwas doen ofzo
Ja, die nieuwjaarskoek heeft mijn schoonzus al opgevreten.
Maar verder heb je weinig gemist hier hoor. Beetje nieuwjaartralala. That's it. Geen rellen, je kan met een gerust hart afwassen.
[...]
Zo druk, moet al mijn vrienden af om kusjes te geven
Maar ik wil zo een lekkere nieuwjaarskoek van Tilburg!!
Die kreeg ik altijd van mijn oom toen hij nog in leven was.
Ik kan het hier niet meer bijhouden. Dan zie ik dat er 20 of 30 pages bij zijn gekomen en heb me voorgenomen die niet meer te scannen. Kan ik weer eens wat vaker de afwas doen ofzo
Ja, die nieuwjaarskoek heeft mijn schoonzus al opgevreten.
Maar verder heb je weinig gemist hier hoor. Beetje nieuwjaartralala. That's it. Geen rellen, je kan met een gerust hart afwassen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
vrijdag 2 januari 2015 om 23:50
vrijdag 2 januari 2015 om 23:51