Napraattopic 18
vrijdag 2 januari 2015 om 17:42
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 3 januari 2015 om 01:29
zaterdag 3 januari 2015 om 01:29
quote:Dana schreef op 03 januari 2015 @ 01:26:
Ik ben niet zo van het pb'en, dus ik doe het maar gewoon even in dit topic.
Fluim, ik ben blij dat jij niet op je handen bleef zitten.
MrsSW, bedankt dat je me vaak aan het danken zet met je posts. Feow ook trouwens.
Conny, jou hoef ik niks meer te zeggen want je weet allang dat ik je een tof wijf vind.
En ieder die ik niet rechtstreeks aanspreek: sorry, dat wil niet zeggen dat ik je niet lees of waardeer.
Lief dat en je dat zegt, en je weet niet half hoe hard ik vandaag een complimentje kan gebruiken dus Thanks.
Ik gooi het compliment weer terug naar je!
Ik ben niet zo van het pb'en, dus ik doe het maar gewoon even in dit topic.
Fluim, ik ben blij dat jij niet op je handen bleef zitten.
MrsSW, bedankt dat je me vaak aan het danken zet met je posts. Feow ook trouwens.
Conny, jou hoef ik niks meer te zeggen want je weet allang dat ik je een tof wijf vind.
En ieder die ik niet rechtstreeks aanspreek: sorry, dat wil niet zeggen dat ik je niet lees of waardeer.
Lief dat en je dat zegt, en je weet niet half hoe hard ik vandaag een complimentje kan gebruiken dus Thanks.
Ik gooi het compliment weer terug naar je!
zaterdag 3 januari 2015 om 01:31
quote:Dana schreef op 03 januari 2015 @ 01:29:
[...]
Ja, zo voelt het wel een beetje. Ik ben gewoon heel erg slecht in small talk, kennelijk.
Och nee, geen probleem hier hoor! Ik vond het gewoon een leuke opsomming en jij kan prima smal talken.
[...]
Ja, zo voelt het wel een beetje. Ik ben gewoon heel erg slecht in small talk, kennelijk.
Och nee, geen probleem hier hoor! Ik vond het gewoon een leuke opsomming en jij kan prima smal talken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 3 januari 2015 om 01:34
quote:Enn schreef op 03 januari 2015 @ 01:31:
[...]
Oh nou wil ik jou ook knuffelen. En ik heb niet eens gedronken.
Truste!
[...]
Oh nou wil ik jou ook knuffelen. En ik heb niet eens gedronken.
Truste!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
zaterdag 3 januari 2015 om 01:35
zaterdag 3 januari 2015 om 01:37
zaterdag 3 januari 2015 om 01:38
quote:Amaqanda schreef op 03 januari 2015 @ 01:25:
Solo is nog steeds op zoek naar mijn updates?
Sorry, gevonden inmiddels, maar ik probeer ook nog te begrijpen waar het schijnheilig werd, maar dat lukt me niet.
Ik moet trouwens naar bed.
Eigenlijk.
Solo is nog steeds op zoek naar mijn updates?
Sorry, gevonden inmiddels, maar ik probeer ook nog te begrijpen waar het schijnheilig werd, maar dat lukt me niet.
Ik moet trouwens naar bed.
Eigenlijk.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 3 januari 2015 om 01:41
zaterdag 3 januari 2015 om 01:42
quote:Istar_ schreef op 03 januari 2015 @ 01:28:
hint terug!
Waar denk je over na Suus?
Het onderbuikgevoel over een/de poster nav iets anders wat hier terugkomt.
Ik heb nooit door dat iemand terugkomt na een nickchange, sommige trollen mis ik ( of zijn Misschien geen trollen in de letterlijke zin) maar over de poster waar 'we' het nu al bladzijdes hebben frons ik al lang. Herkende haar vorige nick zowaar en direct.
Niet omdat ik weet heb van andere nicks, dat soort zaken mis ik, maar over de posts. Gepiep en gemiep etc en dat te vaak.
Het gevoel dat ik had over deze poster komt dan samen met de posts nu over haar, met oa een filmpje dat ze postte van zichzelf.
Hard gezegd: hoe dom kun je zijn om zo'n intiem filmpje te plaatsen, mee te posten in sommige topics, doen alsof jij ook jij bent en dan harde posts te plaatsen onder een andere nick en dan ook nog dat min of meer te bekennen.
Dat begrijp ik oprecht niet, gewoon niet.
Zou ze het hele internet- en forumleven niet begrijpen?
hint terug!
Waar denk je over na Suus?
Het onderbuikgevoel over een/de poster nav iets anders wat hier terugkomt.
Ik heb nooit door dat iemand terugkomt na een nickchange, sommige trollen mis ik ( of zijn Misschien geen trollen in de letterlijke zin) maar over de poster waar 'we' het nu al bladzijdes hebben frons ik al lang. Herkende haar vorige nick zowaar en direct.
Niet omdat ik weet heb van andere nicks, dat soort zaken mis ik, maar over de posts. Gepiep en gemiep etc en dat te vaak.
Het gevoel dat ik had over deze poster komt dan samen met de posts nu over haar, met oa een filmpje dat ze postte van zichzelf.
Hard gezegd: hoe dom kun je zijn om zo'n intiem filmpje te plaatsen, mee te posten in sommige topics, doen alsof jij ook jij bent en dan harde posts te plaatsen onder een andere nick en dan ook nog dat min of meer te bekennen.
Dat begrijp ik oprecht niet, gewoon niet.
Zou ze het hele internet- en forumleven niet begrijpen?
Je bent zelf een theepot