Napraattopic 18
vrijdag 2 januari 2015 om 17:42
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 3 januari 2015 om 11:15
quote:Lady-Voldemort schreef op 03 januari 2015 @ 11:06:
[...]
Galaxy (haar voorlaatste nick kan ik niet noemen). Zij was snarfie, die een nogal lage opmerking plaatste in het topic van Bente. En nu beweert Galaxy dat zij dat niet was, maar haar ex die slecht was in bed.Dat hij dat was, had ze al een keer op de sexpijler laten weten. Dus als ex hier idd meeleest, was dat niet echt een verrassing.
[...]
Galaxy (haar voorlaatste nick kan ik niet noemen). Zij was snarfie, die een nogal lage opmerking plaatste in het topic van Bente. En nu beweert Galaxy dat zij dat niet was, maar haar ex die slecht was in bed.Dat hij dat was, had ze al een keer op de sexpijler laten weten. Dus als ex hier idd meeleest, was dat niet echt een verrassing.
zaterdag 3 januari 2015 om 11:16
quote:Lady-Voldemort schreef op 03 januari 2015 @ 11:14:
[...]
Die opmerking over dat misbruik stond gewoon in het Bente-topic. En GG heeft zelf een paar pagina's geleden aangegeven dat ze snarfie was, door haar ex de schuld te geven van die opmerking. Snarfie was overigens een ouwe, bestaande nick, geen nieuwe.Oh aha! Nou die opmerking was inderdaad buiten alle perken en dan moet je ook 'vrouws' genoeg zijn om het aan te gaan. Afijn, ik ben er nu wel klaar mee.
[...]
Die opmerking over dat misbruik stond gewoon in het Bente-topic. En GG heeft zelf een paar pagina's geleden aangegeven dat ze snarfie was, door haar ex de schuld te geven van die opmerking. Snarfie was overigens een ouwe, bestaande nick, geen nieuwe.Oh aha! Nou die opmerking was inderdaad buiten alle perken en dan moet je ook 'vrouws' genoeg zijn om het aan te gaan. Afijn, ik ben er nu wel klaar mee.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 3 januari 2015 om 11:17
quote:Miss.Innuendo schreef op 03 januari 2015 @ 11:13:
[...]
Omdat in één van de topics van Christine Snarfie zelf destijds heeft aangegeven dat ze Christine is. Daar is een linkje van geplaatst.
En GG heeft als Christine gepost voordat ze de nick GG aanmaakte. Daar heeft ze geen geheim van gemaakt.
Maar ze ontkent dus wel dat ze Snarfie is en de vervelende post in Bente's topic heeft geplaatst.
Dat is zij niet geweest, zegt ze.
Waarom liegen en niet gewoon eerlijk zijn. Dat zou slimmer zijn.
Dat GG Christine was, daar heeft ze toch nooit een geheim van gemaakt?
Ik snap alle commotie niet.
Dus zij zou ook Snarfie zijn? En wat dan nog? Ik durf met zekerheid te stellen dat er vele, vele forummers zijn die dubbelnicken of zelfs triplenicken.
Ik ken trouwens de hele Snarfie nooit, is me nooit opgevallen. Die zou dan wat raars hebben gepost in Bente's topic?
[...]
Omdat in één van de topics van Christine Snarfie zelf destijds heeft aangegeven dat ze Christine is. Daar is een linkje van geplaatst.
En GG heeft als Christine gepost voordat ze de nick GG aanmaakte. Daar heeft ze geen geheim van gemaakt.
Maar ze ontkent dus wel dat ze Snarfie is en de vervelende post in Bente's topic heeft geplaatst.
Dat is zij niet geweest, zegt ze.
Waarom liegen en niet gewoon eerlijk zijn. Dat zou slimmer zijn.
Dus zij zou ook Snarfie zijn? En wat dan nog? Ik durf met zekerheid te stellen dat er vele, vele forummers zijn die dubbelnicken of zelfs triplenicken.
Ik ken trouwens de hele Snarfie nooit, is me nooit opgevallen. Die zou dan wat raars hebben gepost in Bente's topic?
zaterdag 3 januari 2015 om 11:18
quote:MissJodiF schreef op 03 januari 2015 @ 11:15:
[...]
Dat hij dat was, had ze al een keer op de sexpijler laten weten. Dus als ex hier idd meeleest, was dat niet echt een verrassing.
Ja hoor, d'r ex heeft onder haar nick ingelogd. Tuurlijk.
Zoals ik het zie: nadat ze haar vorige nick had laten anonimiseren (vanwege de commotie om haar manier van posten in o.a. Bente's topic) kon ze zich niet bedwingen en heeft ze een oude nick genomen om tóch een sneer te plaatsen in het topic van Bente.
Als dat dan uitkomt moet je dat niet gaan ontkennen, maar wees dan eerlijk en zeg hoe het zit.
[...]
Dat hij dat was, had ze al een keer op de sexpijler laten weten. Dus als ex hier idd meeleest, was dat niet echt een verrassing.
Ja hoor, d'r ex heeft onder haar nick ingelogd. Tuurlijk.
Zoals ik het zie: nadat ze haar vorige nick had laten anonimiseren (vanwege de commotie om haar manier van posten in o.a. Bente's topic) kon ze zich niet bedwingen en heeft ze een oude nick genomen om tóch een sneer te plaatsen in het topic van Bente.
Als dat dan uitkomt moet je dat niet gaan ontkennen, maar wees dan eerlijk en zeg hoe het zit.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zaterdag 3 januari 2015 om 11:18
zaterdag 3 januari 2015 om 11:19
quote:yasmijn schreef op 03 januari 2015 @ 11:17:
[...]
Ik ken trouwens de hele Snarfie nooit, is me nooit opgevallen. Die zou dan wat raars hebben gepost in Bente's topic?Dat is een understatement.
[...]
Ik ken trouwens de hele Snarfie nooit, is me nooit opgevallen. Die zou dan wat raars hebben gepost in Bente's topic?Dat is een understatement.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 3 januari 2015 om 11:21
quote:Thordis2.0 schreef op 03 januari 2015 @ 11:18:
[...]
Ach, ik had een Deef Roelvink momentje laatst.
Nou inderdaad, die is leuk opgedroogd. Mooi ventje.
Jammer dat ie zoveel rare dingen doet waardoor hij negatief in de publiciteit komt.
Maar ja, álle publiciteit is publiciteit, dat heeft hij geleerd van zijn vader.
[...]
Ach, ik had een Deef Roelvink momentje laatst.
Nou inderdaad, die is leuk opgedroogd. Mooi ventje.
Jammer dat ie zoveel rare dingen doet waardoor hij negatief in de publiciteit komt.
Maar ja, álle publiciteit is publiciteit, dat heeft hij geleerd van zijn vader.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zaterdag 3 januari 2015 om 11:21
zaterdag 3 januari 2015 om 11:22
quote:yasmijn schreef op 03 januari 2015 @ 11:19:
[...]
Dus ex heeft die nick 'misbruikt' in Bente's topic?
Waarom is GG dan opeens persona non grata?Dat zegt ze zelf, dat zeg ik niet. Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen. Maar helemaal uitsluiten kun je het natuurlijk niet. Er gebeuren raardere dingen
[...]
Dus ex heeft die nick 'misbruikt' in Bente's topic?
Waarom is GG dan opeens persona non grata?Dat zegt ze zelf, dat zeg ik niet. Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen. Maar helemaal uitsluiten kun je het natuurlijk niet. Er gebeuren raardere dingen