Napraattopic 18
vrijdag 2 januari 2015 om 17:42
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 3 januari 2015 om 11:23
quote:StoraHuntur schreef op 03 januari 2015 @ 11:20:
Ahum
[img]http://img2.timeinc.net/people/i/2010/n ... -5-240.jpg[/img]Nou, daar is toch niks mis mee. Lekker ding, heur
Ahum
[img]http://img2.timeinc.net/people/i/2010/n ... -5-240.jpg[/img]Nou, daar is toch niks mis mee. Lekker ding, heur
zaterdag 3 januari 2015 om 11:24
quote:MissJodiF schreef op 03 januari 2015 @ 11:22:
[...]
Dat zegt ze zelf, dat zeg ik niet. Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen. Maar helemaal uitsluiten kun je het natuurlijk niet. Er gebeuren raardere dingenDat is zeker zo. Dit forum is vergeven van gekken en ik heb meerdere malen meegemaakt dat enge exen zich hier begeven en debiele dingen uitspoken.
[...]
Dat zegt ze zelf, dat zeg ik niet. Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen. Maar helemaal uitsluiten kun je het natuurlijk niet. Er gebeuren raardere dingenDat is zeker zo. Dit forum is vergeven van gekken en ik heb meerdere malen meegemaakt dat enge exen zich hier begeven en debiele dingen uitspoken.
zaterdag 3 januari 2015 om 11:24
zaterdag 3 januari 2015 om 11:25
quote:yasmijn schreef op 03 januari 2015 @ 11:19:
[...]
Dus ex heeft die nick 'misbruikt' in Bente's topic?
Dat zegt GG ja. Maar ik mag toch aannemen dat ze dat dan wel eerder had gemerkt, want ze las gewoon mee. Ik zou tenminste behoorlijk ontploffen als iemand anders onder mijn nick zo'n kutopmerking plaatste, daar zou ik geen paar weken mee wachten.
[...]
Dus ex heeft die nick 'misbruikt' in Bente's topic?
Dat zegt GG ja. Maar ik mag toch aannemen dat ze dat dan wel eerder had gemerkt, want ze las gewoon mee. Ik zou tenminste behoorlijk ontploffen als iemand anders onder mijn nick zo'n kutopmerking plaatste, daar zou ik geen paar weken mee wachten.
zaterdag 3 januari 2015 om 11:26
quote:Lady-Voldemort schreef op 03 januari 2015 @ 11:25:
[...]
Dat is ook wel weer waar.
Echter, wellicht heeft ze dat niet eens gezien. Zonder harde bewijzen geef ik iedereen het voordeel van de twijfel.
[...]
Dat is ook wel weer waar.
Echter, wellicht heeft ze dat niet eens gezien. Zonder harde bewijzen geef ik iedereen het voordeel van de twijfel.
zaterdag 3 januari 2015 om 11:29
zaterdag 3 januari 2015 om 11:31
zaterdag 3 januari 2015 om 11:33
quote:yasmijn schreef op 03 januari 2015 @ 11:25:
[...]
Ik doe niet aan pb'en.
Ik probeer even te begrijpen wat er gebeurd is.
Je kan ook teruglezen.
Het zijn maar 10 pagina's ofzo.
(eigenlijk meer, maar met de laatste 10 pagina's weet je ook genoeg)
[...]
Ik doe niet aan pb'en.
Ik probeer even te begrijpen wat er gebeurd is.
Je kan ook teruglezen.
Het zijn maar 10 pagina's ofzo.
(eigenlijk meer, maar met de laatste 10 pagina's weet je ook genoeg)
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zaterdag 3 januari 2015 om 11:33
quote:fluim schreef op 03 januari 2015 @ 11:24:
[...]
Even duidelijk, het is zijn nick volgens jou en dat stond vermeld in een sextopic en het is geen verrassing?Nee, dat zeg ik helemaal niet. Ik reageerde alleen op de opmerking dat ze nog een schop na gaf aan haar ex door hem slecht in bed te vinden. Maar dat, als hij meeleest, dat al geweten kon hebben, omdat ze dat met een van haar nicks (weet zo niet meer welke) al op de sexpijler had geschreven.
[...]
Even duidelijk, het is zijn nick volgens jou en dat stond vermeld in een sextopic en het is geen verrassing?Nee, dat zeg ik helemaal niet. Ik reageerde alleen op de opmerking dat ze nog een schop na gaf aan haar ex door hem slecht in bed te vinden. Maar dat, als hij meeleest, dat al geweten kon hebben, omdat ze dat met een van haar nicks (weet zo niet meer welke) al op de sexpijler had geschreven.