Napraattopic 18
vrijdag 2 januari 2015 om 17:42
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 3 januari 2015 om 11:50
quote:Lady-Voldemort schreef op 03 januari 2015 @ 11:48:
[...]
Ja maar ik sliep vannacht, dus moest ik er nog hoognodig even mijn plasje over doen.Prima hoor, door steeds een paar berichten terug te lezen heb ik nu toch een aardig beeld van wat er gebeurd is.
[...]
Ja maar ik sliep vannacht, dus moest ik er nog hoognodig even mijn plasje over doen.Prima hoor, door steeds een paar berichten terug te lezen heb ik nu toch een aardig beeld van wat er gebeurd is.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 3 januari 2015 om 11:51
zaterdag 3 januari 2015 om 11:51
quote:Miss.Innuendo schreef op 03 januari 2015 @ 11:49:
[...]
Fang, die post van Snarfie is al weken geleden en is hier uitgebreid besproken in Napraat.
Toen is ze ook niet begonnen over dat haar ex haar Snarfie-account had gehackt en dat hij de opmerking had geplaatst.
Ze heeft haar mond gehouden en nu het uitkomt is de post ineens door haar ex geplaatst? Kom op zeg....
En die bewuste opmerking in Bente's topic was niet óp het randje, die was echt ver óver het randje.
Oh een opmerking kan wel te ver gaan hoor. Ik snap gewoon niet dat iemand zich verder druk maakt over de intenties/redenen weet ik wat. Ik las ook ergens dat het 'natuurlijk niet werkt om je te laten anonimiseren en met een nieuwe nick vrolijk te forummen.' Why not?
Ergens begrijp ik het wel, maar snappen doe ik het niet, of andersom natuurlijk.
[...]
Fang, die post van Snarfie is al weken geleden en is hier uitgebreid besproken in Napraat.
Toen is ze ook niet begonnen over dat haar ex haar Snarfie-account had gehackt en dat hij de opmerking had geplaatst.
Ze heeft haar mond gehouden en nu het uitkomt is de post ineens door haar ex geplaatst? Kom op zeg....
En die bewuste opmerking in Bente's topic was niet óp het randje, die was echt ver óver het randje.
Oh een opmerking kan wel te ver gaan hoor. Ik snap gewoon niet dat iemand zich verder druk maakt over de intenties/redenen weet ik wat. Ik las ook ergens dat het 'natuurlijk niet werkt om je te laten anonimiseren en met een nieuwe nick vrolijk te forummen.' Why not?
Ergens begrijp ik het wel, maar snappen doe ik het niet, of andersom natuurlijk.
zaterdag 3 januari 2015 om 11:52
quote:Amaqanda schreef op 03 januari 2015 @ 11:50:
Weken geleden is wel wat overdreven toch?
Volgens mij was het vorige week.
Je hebt gelijk, ik heb het even nagezocht. Het was op 28 december.
Afgestoft, want de nick was niet meer gebruikt sinds 2011.
Weken geleden is wel wat overdreven toch?
Volgens mij was het vorige week.
Je hebt gelijk, ik heb het even nagezocht. Het was op 28 december.
Afgestoft, want de nick was niet meer gebruikt sinds 2011.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zaterdag 3 januari 2015 om 11:54
zaterdag 3 januari 2015 om 12:01
quote:ThunderassMan schreef op 03 januari 2015 @ 11:55:
[...]
Dat verklaart wáárom hij niet aan Stora's fritatta's zit. Hij is gewoon heaumeau.
Of bedoelde je nu weer stofzuigen?Damn wat ben jij wakker zeg. Weer een nachtmerriebeeld in mijn hoofd, brrrrrrr. Ik ga nog maar even een sexy plaatje van mezelf posten
[...]
Dat verklaart wáárom hij niet aan Stora's fritatta's zit. Hij is gewoon heaumeau.
Of bedoelde je nu weer stofzuigen?Damn wat ben jij wakker zeg. Weer een nachtmerriebeeld in mijn hoofd, brrrrrrr. Ik ga nog maar even een sexy plaatje van mezelf posten
zaterdag 3 januari 2015 om 12:02
zaterdag 3 januari 2015 om 12:02
zaterdag 3 januari 2015 om 12:05
Het was voor mij al duidelijk bij die bewuste posting.
En als je dan even later een beetje terug gaat kijken en ziet dat er postings worden gewist vanwege mogelijke loepers dan ben ik uitgerekend.
Want waarom zou haar ex even wat postings editten om twee dagen later een trap te komen geven aan iemand waar hij niks mee heeft.
Kan je zeggen, ja maar juist op die manier wordt er vals spel met mij gespeeld. Die vlieger zie ik niet opgaan.
En als je dan even later een beetje terug gaat kijken en ziet dat er postings worden gewist vanwege mogelijke loepers dan ben ik uitgerekend.
Want waarom zou haar ex even wat postings editten om twee dagen later een trap te komen geven aan iemand waar hij niks mee heeft.
Kan je zeggen, ja maar juist op die manier wordt er vals spel met mij gespeeld. Die vlieger zie ik niet opgaan.
zaterdag 3 januari 2015 om 12:07