Napraattopic 18

02-01-2015 17:42 3210 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:eldorado schreef op 03 januari 2015 @ 15:56:

[...]

Ik heb nog een weekend om me moed in te drinken. Maandag begint de jaarlijkse nachtmerrieMeteen een hand uitsteken, met gestrekte arm. Of gewoon in de kantine bij het binnenkomen meteen al roepen dat je niet gaat zoenen. En heel goed uitkijken, want soms hebben ze je onverhoeds toch nog te pakken. Is mij gisteren één keer gebeurd, maar dat was gelukkig een leuk wijf.
quote:Thordis2.0 schreef op 03 januari 2015 @ 15:58:

[...]

Gestrekte arm bij het schudden van de hand, en afstand houden

Zo doe ik het altijd.Voor dit jaar kweek ik etterende puswonden rond de mondhoeken. Eens zien of dat lukt
quote:BrutusExemplaar schreef op 03 januari 2015 @ 15:59:

Is 6 maanden te jong voor een houten loopfiets (drie wielen)?

Ik ben verliefd en mijn bankpas ligt nu toch naast me in bed enzo.Nee joh gewoon alvast kopen
quote:BrutusExemplaar schreef op 03 januari 2015 @ 15:59:

Is 6 maanden te jong voor een houten loopfiets (drie wielen)?

Ik ben verliefd en mijn bankpas ligt nu toch naast me in bed enzo.Groeit ze vanzelf naar toe
quote:eldorado schreef op 03 januari 2015 @ 16:00:

[...]

Voor dit jaar kweek ik etterende puswonden rond de mondhoeken. Eens zien of dat luktKlinkt helemaal jou
quote:*Ginger* schreef op 03 januari 2015 @ 15:45:

Yas, wat een lekker vooruitzicht!

Wij zitten nog in de waar zullen we eens heen gaan dit jaar fase. En dan komen er tig landen voorbij, denken we eruit te zijn maar veranderen nog tien keer van gedachten. Ik heb net voorgesteld een pijltje naar een wereldkaart te gooien. Als er geen negatief reisadvies opzit, en het niet middenin de oceaan ligt, gaan we ervoor

Nou ja, het plan is dat er geen plan is.

Ik heb de tickets naar Bangkok in de zak en verder zien we het wel. Doen we altijd. Even bijkomen van de jetlag in BKK en dan een binnenlandse vlucht en een boot naar de eerste bestemming oftewel een paradijselijk eilandje.

Vorig jaar zijn we ergens op een eiland een forummer tegengekomen met man en zoon. Heel raar, elkaar nooit gezien en je herkent elkaar direct. Leuke dagen gehad en een keer flink doorgezakt.
Ik heb het in de groepsapp van het werk gevraagd, om kwart over nieuwjaar; 'als ik nu hier iedereen gelukkig nieuwjaar typ, hoef ik dan niet te zoenen maandag?'
quote:Thordis2.0 schreef op 03 januari 2015 @ 15:58:

[...]

Gestrekte arm bij het schudden van de hand, en afstand houden

Zo doe ik het altijd.

Ik zoen gewoon iedereen. Heb er zelf geen moeite mee. Vind het ook wel leuk eigenlijk.

We roepen wel vaker dat we elkaar eigenlijk allemaal iedere dag zouden moeten zoenen

Maar inderdaad, sommigen houden er helemaal niet van en houden afstand, dat moet je respecteren.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Thordis2.0 schreef op 03 januari 2015 @ 15:59:

[...]

Ah balen, dat ben ik wél

Kut.

Nou ja, scheelt weer drie zoenen
Ginger! Is het raar een beetje room toe te voegen in een uiensoep?

[...]

Voor dit jaar kweek ik etterende puswonden rond de mondhoeken. Eens zien of dat lukt

Gewoon zeggen dat je een aankomende koortslip hebt.

En dan erachteraan zeggen: "Je weet wel, herpes".
quote:Lady-Voldemort schreef op 03 januari 2015 @ 15:59:

[...]

Meteen een hand uitsteken, met gestrekte arm. Of gewoon in de kantine bij het binnenkomen meteen al roepen dat je niet gaat zoenen. En heel goed uitkijken, want soms hebben ze je onverhoeds toch nog te pakken. Is mij gisteren één keer gebeurd, maar dat was gelukkig een leuk wijf.Ik wil ook geen zoenen van leuke wijven.

[...]

Voor dit jaar kweek ik etterende puswonden rond de mondhoeken. Eens zien of dat lukt

Je tanden een jaar niet poetsen wil ook wel eens helpen.
Was dit nou de eerste forumrel sinds het nieuwe forum?
quote:eldorado schreef op 03 januari 2015 @ 15:52:

[...]

Ik ben extreem naief in die dingen. Ik kijk in de efteling altijd in het kasteel van doornroosje waar jij je laptop nou verstopt hebt

Life is short. Eat dessert first.
LV, gaat ie zich echt aanmelden?
quote:StoraHuntur schreef op 03 januari 2015 @ 16:01:

Ginger! Is het raar een beetje room toe te voegen in een uiensoep?Gember zou ik niet doen, room is juist lekker!
quote:eldorado schreef op 03 januari 2015 @ 16:02:

[...]

Ik wil ook geen zoenen van leuke wijven.Dan geef ik je wel een hand
quote:Rasa* schreef op 03 januari 2015 @ 16:02:

Was dit nou de eerste forumrel sinds het nieuwe forum?Ech nie, dat was jouw muts.
quote:eldorado schreef op 03 januari 2015 @ 16:02:

[...]

Ik wil ook geen zoenen van leuke wijven.Ik liever ook niet (behalve dan op erotische basis), maar als er dan toch geluchtkust moet worden is het toch wel minder traumatisch dan wanneer je afgelebberd wordt door een trol.
quote:Miss.Innuendo schreef op 03 januari 2015 @ 16:02:

[...]

Gewoon zeggen dat je een aankomende koortslip hebt.

En dan erachteraan zeggen: "Je weet wel, herpes".dat zou wat ongeloofwaardig zijn. De meeste mensen die ik ken weten dat ik voorstander ben van standrechterlijke executie van mensen die met een koortslip binnen tien meter komen van mij.
Ik ga jou trouwens alsnog een bericht sturen over die ouderbetrokkenheid, hoor ladyV.
quote:misspoez schreef op 03 januari 2015 @ 16:03:

[...]

Gember zou ik niet doen, room is juist lekker!*pulkt de gember er weer uit*
Groepsapp van het werk?

Kansloos 😆
quote:yasmijn schreef op 03 januari 2015 @ 16:03:

LV, gaat ie zich echt aanmelden?Ik denk dat ie nog even moet wachten, hij is pas tien .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven