Napraattopic 18

02-01-2015 17:42 3210 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:eldorado schreef op 03 januari 2015 @ 15:46:

[...]

lijkt me een goede vakantiebesteding, ik kijk er al naar uitGewoon aanbellen en een kop koffie krijgen is misschien een betere optie. Comfortabeler ook, daarbij stikt het al van de stalkers voor mijn huis, dus binnen is het minder druk.
quote:eldorado schreef op 03 januari 2015 @ 15:47:

[...]

Ehhh, ik?Je herinnert het je niet meer. Geen probleem
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:yasmijn schreef op 03 januari 2015 @ 15:40:

[...]

Zal inderdaad wel. Bij mijn werkgever is privacy helemaal een hot item en een must. Ook dat kan natuurlijk gehackt worden. Als het Pentagon gehackt kan worden door een 15 jarige nerd, dan moet dat bij ons ook kunnen.Mijn zoon heeft plannen geuit in die richting, maar dan in dienst bij jouw werkgever, bij wijze van tester zeg maar .
quote:Thordis2.0 schreef op 03 januari 2015 @ 15:49:

[...]

Gewoon aanbellen en een kop koffie krijgen is misschien een betere optie. Comfortabeler ook, daarbij stikt het al van de stalkers voor mijn huis, dus binnen is het minder druk.Heb je ook thee?
quote:Amaqanda schreef op 03 januari 2015 @ 15:44:

Maar dat komt misschien omdat ik niet kan voorstellen dat iemand van hier dat doet. Dat is misschien wel zo, ik weet het niet...

Ik wil er eigenlijk niet over nadenken.

O, dat denk ik wel, dat iemand dat zou doen. Hier lezen heel veel mensen mee, hoeft niet iemand te zijn die meeschrijft.

Ik wist zelfs wie GG in real life was/is, dus kan ik me voorstellen dat heel veel mensen dat wisten. Want voordat ik zoiets doorheb, moet het al heel duidelijk zijn.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Miss.Innuendo schreef op 03 januari 2015 @ 15:50:

[...]

Je herinnert het je niet meer. Geen probleem Teveel Evian gezopen met oud en nieuw. Sorry.
quote:eldorado schreef op 03 januari 2015 @ 15:50:

[...]

Heb je ook thee?En dan neem jij de suiker mee. Andersom wordt ook zo afgezaagd.
quote:Thordis2.0 schreef op 03 januari 2015 @ 15:49:

[...]

Gewoon aanbellen en een kop koffie krijgen is misschien een betere optie. Comfortabeler ook, daarbij stikt het al van de stalkers voor mijn huis, dus binnen is het minder druk.

Dus je doet tóch aan fitties en rellen enzo?
quote:doornroosje9 schreef op 03 januari 2015 @ 15:51:

[...]

O, dat denk ik wel, dat iemand dat zou doen. Hier lezen heel veel mensen mee, hoeft niet iemand te zijn die meeschrijft.

Ik wist zelfs wie GG in real life was/is, dus kan ik me voorstellen dat heel veel mensen dat wisten. Want voordat ik zoiets doorheb, moet het al heel duidelijk zijn.Ik ben extreem naief in die dingen. Ik kijk in de efteling altijd in het kasteel van doornroosje waar jij je laptop nou verstopt hebt
quote:eldorado schreef op 03 januari 2015 @ 15:51:

[...]

Teveel Evian gezopen met oud en nieuw. Sorry.Hoe is het je eigenlijk vergaan met al die mensen die je gelukkig nieuwjaar wilden wensen dmv een ferme handruk of (the horror) zoenen?
quote:Amaqanda schreef op 03 januari 2015 @ 15:44:

Zo, dat was me het middagje wel weer lees ik.

Als het allemaal waar is Galaxy, is het best kut voor je.

Helaas, geloof ik het niet zo erg. Ik denk dat je wanhopig op zoek bent naar een uitweg, met telefoontjes die er bij gepleegd worden en al.

Maar dat komt misschien omdat ik niet kan voorstellen dat iemand van hier dat doet. Dat is misschien wel zo, ik weet het niet...

Ik wil er eigenlijk niet over nadenken.Ik zat nog even de berichten van Snarfie te bekijken, maar het verhaal klopt echt niet. Op de 24e zijn er, 3,5 jaar na plaatsing, berichten verwijderd, i.v.m. 'geen zin in geloep'. En drie dagen later zou haar ex heeeeeel toevallig dat account gebruikt hebben om los te gaan in een topic waar GC zelf ook al behoorlijk kritisch was geweest? Als het echt zo gegaan zou zijn zou je toch de mods inseinen dat er iemand misbruik maakt van je account? En als je toch weet dat je ex zo geobsedeerd is door jou, dan plaats je toch geen foto's of andere herkenbare informatie waaruit hij kan afleiden wie je bent? Of ben ik nou gek?
quote:Lady-Voldemort schreef op 03 januari 2015 @ 15:50:

[...]

Mijn zoon heeft plannen geuit in die richting, maar dan in dienst bij jouw werkgever, bij wijze van tester zeg maar .T arme schaap!
@Prik.

Spuit 11

en

quote:ThunderassMan schreef op 03 januari 2015 @ 15:52:

[...]

Dus je doet tóch aan fitties en rellen enzo?

Ik krijg ervoor betaald

In mijn werk is het niet eens zo'n uitzondering dat mensen je proberen op te zoeken op internet, je auto beschadigen op de werkparkeerplaats, of dat al veroordeelde en opgesloten stalkers alsnog een poging gaan doen om te stalken : )

Ook daar heb ik tot nu toe mazzel gehad, maar meerdere collega's die wel thuis last hadden, van de parkeerplaats reden met losgedraaide wielen, of zonder nummerbord, autoradio enz.

Vandaar dat ik de hysterie soms hier niet begrijp over praaivusie.
quote:eldorado schreef op 03 januari 2015 @ 15:50:

[...]

Heb je ook thee?Jazeker.
quote:ThunderassMan schreef op 03 januari 2015 @ 15:53:

[...]

Hoe is het je eigenlijk vergaan met al die mensen die je gelukkig nieuwjaar wilden wensen dmv een ferme handruk of (the horror) zoenen?Ik heb nog een weekend om me moed in te drinken. Maandag begint de jaarlijkse nachtmerrie
quote:yasmijn schreef op 03 januari 2015 @ 15:55:

[...]

T arme schaap! Is het zo erg bij jullie? Als peuter wilde hij trouwens vuilnisman worden, dus we gaan vooruit .
quote:eldorado schreef op 03 januari 2015 @ 15:56:

[...]

Ik heb nog een weekend om me moed in te drinken. Maandag begint de jaarlijkse nachtmerrieNou. Ik hoop dat ik het heb kunnen ontlopen, maar volgens mij waren heel veel mensen afgelopen vrijdag vrij

[...]

Ik heb nog een weekend om me moed in te drinken. Maandag begint de jaarlijkse nachtmerrie

Gestrekte arm bij het schudden van de hand, en afstand houden

Zo doe ik het altijd.

[...]

Ik heb nog een weekend om me moed in te drinken. Maandag begint de jaarlijkse nachtmerrie

Oh nee, sorry.
quote:Thordis2.0 schreef op 03 januari 2015 @ 15:56:

[...]

Jazeker.Cool. Als je in februari geen takkewijf blijkt, neem ik je uitnodiging graag aan
Nu ben ik gewoon werkloos geworden, dat helpt ook
Is 6 maanden te jong voor een houten loopfiets (drie wielen)?

Ik ben verliefd en mijn bankpas ligt nu toch naast me in bed enzo.
Amaqanda: "Zien wij er uit als een zwangerschapstest?"

[...]

Ik heb nog een weekend om me moed in te drinken. Maandag begint de jaarlijkse nachtmerrieMet thee en Evian. Dat wordt een wild weekend
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:eldorado schreef op 03 januari 2015 @ 15:59:

[...]

Cool. Als je in februari geen takkewijf blijkt, neem ik je uitnodiging graag aan Ah balen, dat ben ik wél

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven