Entertainment alle pijlers

Ik vertrek

01-11-2014 21:09 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe afleveringen per 1 november. Wie kijkt ook?
Ik vind hier dingen van.
quote:StoraHuntur schreef op 03 januari 2015 @ 21:06:

Ieuw, gooit ze die dekbedden nou gewoon op de grond? Of is dat normaal?Hier thuis wel
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Als je voor de relaxedheid gaat, had je ook in Oost-Groningen kunnen gaan wonen. Zijn ook trekkers en kun je je kinderen wat vaker zien.
Goeie bellen wijn!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Rody vermaakt zichzelf: lees: mag achter een scherm zitten! Joepie!
Tja
Waarom denken mensen dat ze meer tijd zullen hebben? Das toch naief!
Volgens mij heb je dan dus de verkeerde keuze gemaakt als je tot de conclusie komt geen tijd voor de kids te hebben terwijl meer tijd krijgen je grootste motivatie was.
Wat een ongelooflijk dom koppel. Met een restaurant hebben we geen tijd voor de kinderen, dus gaan we een restaurant openen.

En dat je twee kinderen achterlaat zonder vader, ach.

Ergerlijk!
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Mahlzeit? Dat zeg je echt niet in een net restaurant, vinnik. Maar het restaurant ziet er superleuk uit, dat wel.
quote:ClaudeFiolle schreef op 03 januari 2015 @ 21:10:

Wat een ongelooflijk dom koppel. Met een restaurant hebben we geen tijd voor de kinderen, dus gaan we een restaurant openen.

En dat je twee kinderen achterlaat zonder vader, ach.

Ergerlijk!Inderdaad!
Prachtig daar hoor.
Pfff
Dat was het weer. Bis bald
quote:Nouschi schreef op 03 januari 2015 @ 21:12:

Prachtig daar hoor.Nou inderdaad. Dan vergeet je toch direct je ipadkind en twee jeugdzorgpubers in Nederland
De kinderen hebben in ieder geval wel kerst gevierd met familie........
quote:ClaudeFiolle schreef op 03 januari 2015 @ 21:15:

[...]

Nou inderdaad. Dan vergeet je toch direct je ipadkind en twee jeugdzorgpubers in Nederland Eg wel
Vooral na zo'n belletje wijn
quote:ClaudeFiolle schreef op 03 januari 2015 @ 21:20:

Vooral na zo'n belletje wijn Of 2
Inderdaad bizar om naar het buitenland te gaan terwijl je ook kinderen uit een vorig huwelijk hebt. Volgens mij is die vrouw echt heel afhankelijk van haar ouders, moeder die zeven dagen in de week oppaste, zij een baan in het bedrijf van haar vader. Ik vind haar heel irritant aanwezig en een beetje dommig.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Pfew. Net uitzending gemist teruggekeken.

Hier werd ik niet vrolijk van... Mijn analyse: haar ouders hebben het geld niet zomaar geleend. Die zien het als investering en blijven er echt wel op toezien dat het goed gaat lopen. Op papier is de onderneming van de 2e generatie, maar papa en mama willen hun investering eruit. Ze blijven dus met handen en voeten gebonden aan papa en mama.

Denk zelfs dat er contractueel wel het een en ander is vastgelegd.

Dochter, die ik inderdaad niet zo ondernemend vond, mocht niet eens zelf beslissen over de schilderijtjes. Dat was natuurlijk omdat ze zonder coaching zwaar over budget zouden gaan, maar leer ze dan om zélf te budgetteren.

Wat een nachtmerrie zou ik deze constructie vinden!

En dan hij met de kinderen uit eerste huwelijk waarbij jeugdzorg was betrokken.

Dan ga je toch niet weg als vader, als dat meisje zo aan je hangt? Dat meisje had echt prio 1 moeten zijn. In hoeverre hebben haar ouders (die met die krullen zeg maar ) er de hand in gehad om hen naar Oostenrijk te krijgen? Die mensen hebben gewoon geld teveel en zochten een goede investering. Wat is nu beter dan je kind en schoonzoon die kant op te halen en hen de uitbaters van jouw investering te laten zijn?

Goed bekeken hoor...

Dat één keer in de maand naar Oostenrijk gaan is ook niet voor niets.

Ik kan wel door blijven ratelen over deze aflevering, maar laat het hier bij.

Mijn ding zou het in elk geval zeker niet zijn!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht
Ik vond het zo zielig voor de kinderen van de 1e leg dat paps zomaar naar Oostenrijk vertrekt. Dat kun je toch echt niet maken.

Maar Rody vind ik echt een lief schatje. Wat een leuk knulletje. Gelukkig ging het goed met hem daar maar ik vond het vooraf wel een hele gok. Eigenlijk een te grote gok.

En ook idioot om een restaurant te beginnen terwijl ze juist meer tijd voor de kinderen wilden hebben.
Ik verbaas me er ook altijd over, dat (met name) mannen zo makkelijk met de tweede leg naar het buitenland vertrekken.

Je zal maar een kind uit de eerste leg zijn, dan hoor je je vader op de televisie vertellen dat hij emigreert om meer tijd voor zijn kinderen te hebben, dan weet je meteen waar je staat t.o.v. de tweede leg...... Lekker dan!
Net bekeken op uitzending gemist. Niets toe te voegen.
Mooie uitzending de mensen hadden het ook goed voor elkaar.

Mijn hart huilden alleen voor de kinderen. Ze gingen er heen voor meer tijd met de kinderen door te kunnen brengen. En de kinderen gaan met kerst naar opa en oma wat de ouders hadden het te druk. Erg sneu.
quote:sassafras schreef op 04 januari 2015 @ 14:42:

Ik verbaas me er ook altijd over, dat (met name) mannen zo makkelijk met de tweede leg naar het buitenland vertrekken.

Je zal maar een kind uit de eerste leg zijn, dan hoor je je vader op de televisie vertellen dat hij emigreert om meer tijd voor zijn kinderen te hebben, dan weet je meteen waar je staat t.o.v. de tweede leg...... Lekker dan!Zoveel tijd was er niet voor de tweede leg. Want met kerst ging de tweede leg kinderen ook naar opa en oma.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven