Entertainment alle pijlers

Ik vertrek

01-11-2014 21:09 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe afleveringen per 1 november. Wie kijkt ook?
Ik vind hier dingen van.
quote:Susan schreef op 03 januari 2015 @ 22:14:

Inderdaad bizar om naar het buitenland te gaan terwijl je ook kinderen uit een vorig huwelijk hebt. Volgens mij is die vrouw echt heel afhankelijk van haar ouders, moeder die zeven dagen in de week oppaste, zij een baan in het bedrijf van haar vader. Ik vind haar heel irritant aanwezig en een beetje dommig.

Het is wel goed voor mij schuldgevoel als ik een dag mijn moeder hier oppast. En verder bijspringt soms.

Als ik hier lees dat oma hier in deze uitzending zeven dagen oppast. Heb je als oma dan niet een beetje een eigen leven? En wil je als gezin het ook niet enigszins zelfstandig aanpakken.?
Ik denk dat die vader voor zijn tweede leg ook niet zoveel tijd heeft. Dat had hij al niet toen hij een restaurant runde, nu runt hij een restaurant plus appartementencomplex. Ik geloof ook niet zo dat hij dit doet om meer tijd met die kinderen door te brengen. Hij wil gewoon weer een eigen zaak en het liefst in het buitenland, en hij probeert het te brengen als een keuze die hij voor zijn kinderen maakt, terwijl hij er twee van de vier nu alleen nog in vakanties ziet en de andere twee ook niet zo heel veel, lijkt mij.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Nee ze blijven in Oostenrijk want natuurlijk is daar alles beter dan in Nederland... en over 20 jaar Rody en Bo of hoe hij ook heet in de keuken. Over de oudste 2 hebben we het maar niet. Bah
je vader zal maar met zijn nieuwe vrouw en hun twee kinderen naar Oostenrijk vertrekken. En dat je hem hoort vertellen dat hij Oostenrijk nooit zal verlaten, dat hij het daar zo naar zijn zin heeft.

Lijkt me zo pijnlijk voor de eerste leg...
Ozo.
Ik vond haar zo schreeuwerig.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Ik ben het met jullie allen eens

Wat ik in het begin heb gemist was het kostenplaatje.

Of ze hun huis hebben verkocht, en voor hoeveel, wat de nieuwe toko kost ?

We zijn er toch niet alleen bij voor het mooie plaatjes kijken.

Kom nou, er was niet eens een afscheidsfeest
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ben benieuwd. Staat weinig in de gids.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Oeh, ik ook! Ik moet altijd wachten tot het op uitzending gemist staat, maar ik lees graag mee, ben ik alvast op de hoogte
Hai, ik ga ook kijken
quote:rozehanddoek schreef op 10 januari 2015 @ 20:31:

Oeh, ik ook! Ik moet altijd wachten tot het op uitzending gemist staat, maar ik lees graag mee, ben ik alvast op de hoogte Heb je geen tv?
Meh, het allerdeprimerendste stukje Harz. Heel mooi, maar het regent er zo.

Volgens mij is niet alleen de keuken gedateerd!
Oh vreselijk die inrichting met al dat hout. En die muziek
quote:NummerZoveel schreef op 10 januari 2015 @ 20:37:

Volgens mij is niet alleen de keuken gedateerd!Haha nee!
Phoolan, Nee, ik ben zelf ook vertrokken Kijk vanuit het buitenland.
quote:rozehanddoek schreef op 10 januari 2015 @ 20:38:

Nee, ik ben zelf ook vertrokken :D Kijk vanuit het buitenland.Toch niet naar zo'n jaren '60 pensionnetje, he?
quote:rozehanddoek schreef op 10 januari 2015 @ 20:38:

Phoolan, Nee, ik ben zelf ook vertrokken Kijk vanuit het buitenland.Aha. Waar zit je, als je dat wil zeggen?
Flauw zeg, geen speech van mij! En dan zo'n hoofd er bij brrr.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
O jee de eerste barstjes
Ze gaan van LATten naar samen een hotel runnen... Dit belooft sappig te worden
Daar gaan Du en Do
Zijn dit nieuwe afleveringen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Oh neeeee
quote:Kokette_Suzette schreef op 10 januari 2015 @ 20:42:

Ze gaan van LATten naar samen een hotel runnen... Dit belooft sappig te worden Nee het wordt langeafstandlatten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven