Napraattopic 18

02-01-2015 17:42 3210 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Brex

Soms mag je even vakantie nemen van jezelf. Dat geeft dan weer net genoeg energie om de boel weer op te pakken. Ik hoop dat het bij jou ook zo werkt
Ik doe aan vakantie van bier.
Knuffel BrutusExemplaar.
Kolere, gezeik. Napraten heeft niks te maken met misbruik, anorexia, slechte jeugd of pestverleden. Hou eens op.
Ik doe ook aan vakantie van bier! zit nu aan de whisky.
En met pincetten heb ik ook iets!
Snap d'r niks van.
quote:misspoez schreef op 04 januari 2015 @ 01:41:

Kolere, gezeik. Napraten heeft niks te maken met misbruik, anorexia, slechte jeugd of pestverleden. Hou eens op.
Amaqanda: "Zien wij er uit als een zwangerschapstest?"
ik dacht even in te haken maar snap er (sind ik met andere dingen bezig ben en daarnaast ook nog eens traag typ EN traag ben uberhaubt, ook niks van). Waarvan akte.
Ik ben namelijk bezig met dinges. Avatars enzo.,
quote:misspoez schreef op 04 januari 2015 @ 01:14:

Ik ben niet nieuw maar gossssj wat veel bier.Ga dit anders ook even lekker ergens anders nabespreken
jeetje, ik heb het gevoel dat ik alles overal verpest. Maar wss ligt het gewoon aan de maan. die is aanstonds vol nm.
quote:lala66 schreef op 04 januari 2015 @ 02:52:

jeetje, ik heb het gevoel dat ik alles overal verpest. Maar wss ligt het gewoon aan de maan. die is aanstonds vol nm.Nee hoor, ik vind het wel gezellig hier zo.
quote:lala66 schreef op 04 januari 2015 @ 02:52:

jeetje, ik heb het gevoel dat ik alles overal verpest. Maar wss ligt het gewoon aan de maan. die is aanstonds vol nm.Wat ben je aan het verpesten?
Alles valt stil omdat iedereen.. denkt :wtf is dat voor mens?
Maar leuk dat iig Michan me gezellig vindt
quote:lala66 schreef op 04 januari 2015 @ 02:56:

Alles valt stil omdat iedereen.. denkt :wtf is dat voor mens?Als je het hebt over het Ava-topic: it was me. De topicjinx
quote:lala66 schreef op 04 januari 2015 @ 02:56:

Alles valt stil omdat iedereen.. denkt :wtf is dat voor mens?Nee joh! Het is gewoon laat.
quote:lala66 schreef op 04 januari 2015 @ 02:57:

Maar leuk dat iig Michan me gezellig vindt Bij mij doet iemand het niet zo snel fout.
was jij dat Lemoos? oh... nou. (Wat ook alweer?) maar toch: hoooi
quote:Micchan schreef op 04 januari 2015 @ 03:01:

[...]

Nee joh! Het is gewoon laat. het is idd laat en ik speldde je naam verkeerd! ik probeerde nog die c ertussen te proppen maar het wilde niet.
quote:lala66 schreef op 04 januari 2015 @ 03:05:

was jij dat Lemoos? oh... nou. (Wat ook alweer?) maar toch: hoooi Ook hallo .
Driewrf hoi terug. zijn wij nou de enige op het forum die het doen? of is verder idd iedereen afgehaakt? ik heb ook wel wat zielige verhalen hoor als dat zo hoort hier?
quote:lala66 schreef op 04 januari 2015 @ 03:08:

[...]

het is idd laat en ik speldde je naam verkeerd! ik probeerde nog die c ertussen te proppen maar het wilde niet.Oh dat geeft niets hoor. Ik heb ergere varianten van m'n naam gezien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven