Napraattopic 18
vrijdag 2 januari 2015 om 17:42
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 4 januari 2015 om 09:50
zondag 4 januari 2015 om 09:51
quote:*Ginger* schreef op 04 januari 2015 @ 09:48:
Morgen. Ben pischagrijnig. Man maakte me wakker daarnet. Vast heel lief bedacht en zo, maar ik heb tot zeker vier uur wakker gelegen van zijn gesnurk. I was not amused. En in the mood al helemaal niet.
Dus. Kan iemand me aan het lachen krijgen?
Mijn jongste loopt te stampvoeten omdat hij niet met een dekentje op de bank mag. Ivm ritme en morgen weer naar school. "Ik kan heel snel veranderen mama"
Dus. Ik lach mee als het iemand lukt.
Morgen. Ben pischagrijnig. Man maakte me wakker daarnet. Vast heel lief bedacht en zo, maar ik heb tot zeker vier uur wakker gelegen van zijn gesnurk. I was not amused. En in the mood al helemaal niet.
Dus. Kan iemand me aan het lachen krijgen?
Mijn jongste loopt te stampvoeten omdat hij niet met een dekentje op de bank mag. Ivm ritme en morgen weer naar school. "Ik kan heel snel veranderen mama"
Dus. Ik lach mee als het iemand lukt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 4 januari 2015 om 09:52
quote:hatsetats schreef op 04 januari 2015 @ 09:26:
Whahahah wat is het hier opeens weer stil
Ik ga trainen. En hoewel mijn trainer het nog niet haalt bij Joe (want nog wel erg jong) is ie toch ook een genot om naar te kijken. Dat maakt een hoop goed!Jaja trainen dat zal wel met zo'n jonge god naast je
Whahahah wat is het hier opeens weer stil
Ik ga trainen. En hoewel mijn trainer het nog niet haalt bij Joe (want nog wel erg jong) is ie toch ook een genot om naar te kijken. Dat maakt een hoop goed!Jaja trainen dat zal wel met zo'n jonge god naast je
zondag 4 januari 2015 om 09:53
zondag 4 januari 2015 om 09:58
quote:tbl1966 schreef op 04 januari 2015 @ 09:42:
Ik wil die laarzen eerst even zien voordat ik mijn mening geef.Plaatje plakken lukt niet, dus ik heb maar aangenomen dat je ze mooi vindt.
Ik wil die laarzen eerst even zien voordat ik mijn mening geef.Plaatje plakken lukt niet, dus ik heb maar aangenomen dat je ze mooi vindt.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 4 januari 2015 om 10:04
Dat morgen weer naar school, lag ik ook aan te denken. Pubers hier nog helemaal stil. Ik ben al zeker anderhalf uur wakker, en lag er het laatst in! Moest mijn ouders van een feestje halen Vader had pas één van onze kinderen opgehaald en toen riep ik: 'Dank je wel! Als ik jullie een keer moet halen dan roep je maar.' Dat was dus gisteren, en net als pubers wijzigen de plannen dan weer, ze belden tegen twaalven dat ze met tante X meereden.
zondag 4 januari 2015 om 10:04
Ik hou zo van de vroege ochtend, helemaal alleen met een kopje koffie. Langzaam wakker worden. Maar nu is het al 10.00 uur en het huis ontwaakt, helaas. Zoon loopt heen en weer, want moet werken. Man zit op de bank want is na 1,5 week vrij wel uitgerust en ik, ik erger me dood. Weg rust
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
zondag 4 januari 2015 om 10:06
quote:tbl1966 schreef op 04 januari 2015 @ 10:04:
Ik hou zo van de vroege ochtend, helemaal alleen met een kopje koffie. Langzaam wakker worden. Maar nu is het al 10.00 uur en het huis ontwaakt, helaas. Zoon loopt heen en weer, want moet werken. Man zit op de bank want is na 1,5 week vrij wel uitgerust en ik, ik erger me dood. Weg rust Lekker dan! Daarom twijfel ik ook, of ik ze ga wakker maken.
Ik hou zo van de vroege ochtend, helemaal alleen met een kopje koffie. Langzaam wakker worden. Maar nu is het al 10.00 uur en het huis ontwaakt, helaas. Zoon loopt heen en weer, want moet werken. Man zit op de bank want is na 1,5 week vrij wel uitgerust en ik, ik erger me dood. Weg rust Lekker dan! Daarom twijfel ik ook, of ik ze ga wakker maken.
zondag 4 januari 2015 om 10:06
Oh ik heb ook wat last van eindevakantiekriebels. Iedereen is uitgerust, feestdagen achter de rug en dan worden we wat lamlendig. Kinderen slapen elke dag tot half 9 of later, ik zet al een paar dagen de wekker om half 9 om een beetje op tijd wakker te worden, en de verveling slaat wat toe overdag.
Ben blij dat het morgen weer schooltijd is
Ben blij dat het morgen weer schooltijd is
zondag 4 januari 2015 om 10:07
zondag 4 januari 2015 om 10:09
quote:Thordis2.0 schreef op 04 januari 2015 @ 10:06:
Oh ik heb ook wat last van eindevakantiekriebels. Iedereen is uitgerust, feestdagen achter de rug en dan worden we wat lamlendig. Kinderen slapen elke dag tot half 9 of later, ik zet al een paar dagen de wekker om half 9 om een beetje op tijd wakker te worden, en de verveling slaat wat toe overdag.
Ben blij dat het morgen weer schooltijd is Dat heb ik ook altijd, en dan gelijk even goed de slaapkamers doen! Maar dat gaat niet door, want ik ga per morgen voortaan op maandag werken en dat zit zó niet in mijn systeem
Ben blij dat het morgen weer schooltijd is Dat heb ik ook altijd, en dan gelijk even goed de slaapkamers doen! Maar dat gaat niet door, want ik ga per morgen voortaan op maandag werken en dat zit zó niet in mijn systeem
quote:Thordis2.0 schreef op 04 januari 2015 @ 10:06:
Ben blij dat het morgen weer schooltijd is Morgen loopt de wekker weer om 6 uur af, zal je zien dat ik mijn bed niet kan uitkomen
Ben blij dat het morgen weer schooltijd is Morgen loopt de wekker weer om 6 uur af, zal je zien dat ik mijn bed niet kan uitkomen
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Oudste komt net uit bed, dus aardig op weg naar morgen weer om 7 uur op.
Jongste breng ik vanavond naar de plek waar hij door de week woont, dat is morgenochtend dus niet mijn probleem.
Jongste breng ik vanavond naar de plek waar hij door de week woont, dat is morgenochtend dus niet mijn probleem.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
zondag 4 januari 2015 om 10:12
zondag 4 januari 2015 om 10:13