Napraattopic 18

02-01-2015 17:42 3210 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
En het gekke is dat iedereen hier dus iets moet doen morgen, maar ik niet. Nu had ik nog vakantie, morgen ben ik gewoon werkloos. Dat is wel gek.

Over een week of wat ben ik wel weer aan het werk, maar voelt toch gek.
Jongste hier doet 2 vakken op het Vavo, heeft zo'n tropenrooster. 2 uurtjes naar school per dag. De vroegste les is geloof ik om 12 uur. Ligt dus nog steeds te maffen. Die hoeft het ritme niet aan te passen.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Eindevakantiekriebels in huis; alles gewassen, bedden vandaag verschoond.

Alles lekker schoon de nieuwe werkweek in.

Op naar m'n laatste 2 werkweken....
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Thordis2.0 schreef op 04 januari 2015 @ 10:14:

En het gekke is dat iedereen hier dus iets moet doen morgen, maar ik niet. Nu had ik nog vakantie, morgen ben ik gewoon werkloos. Dat is wel gek.

Over een week of wat ben ik wel weer aan het werk, maar voelt toch gek.

Ik wist niet van je baan. Maar dus al weer iets nieuws in het vooruitzicht?

Dat is wel lekkerder 'thuis zitten', weet ik uit ervaring.
quote:Thordis2.0 schreef op 04 januari 2015 @ 10:14:

Over een week of wat ben ik wel weer aan het werk, maar voelt toch gek.Nou, dat is zeker niet leuk! De baan, van over een week of wat, is dat iets dat je wilt? Of een noodsprong?
quote:Solomio schreef op 04 januari 2015 @ 09:58:

[...]

Plaatje plakken lukt niet, dus ik heb maar aangenomen dat je ze mooi vindt.
quote:*Ginger* schreef op 04 januari 2015 @ 10:11:

Kind is logeren, die komt vandaag weer terug. Dit was de voorlopig weer laatste kans op een nacht waarin ik er niet een paar keer uit moet en om zeven uur wakker gemaakt wordt door een op bed springende kleuter. Krijg je dit. Owww dan zou ik ook shagerijnig zijn!
quote:Miss.Innuendo schreef op 04 januari 2015 @ 10:13:

Ginger

Ik ken het gevoel om van je slaap te worden beroofd door een snurkende man.

Waarom ben je niet in het bed van je kleine gaan liggen dan? Of is dat nog een peuterbedje?

Tx.

Ja, peuterbed idd, daar pas ik niet in. Heb de bank overwogen, maar die ligt ook voor geen meter. Ik heb het maar gehouden bij hem duwen iedere keer als ie weer begon, maar hij wordt daar niet wakker van. Blegh. Dat gechagrijn gaat wel over hoor, maar het is gewoon klote wakker worden.
quote:Miss.Innuendo schreef op 04 januari 2015 @ 10:15:

[...]

Ik wist niet van je baan. Maar dus al weer iets nieuws in het vooruitzicht?

Dat is wel lekkerder 'thuis zitten', weet ik uit ervaring.Ja en nee, ik kan wel iets werken, maar totaal onzeker, dus weken niet, dan weer even wel. Kan 32 uur zijn een week lang en dan weer weken niets. En dan weer wekenlang 8 uur per week. Ik blijf daardoor evengoed in de ww. Dus echt tellen doet het niet en lekker thuiszitten is het ook niet echt. Als dit te lang duurt moet ik de kinderopvang opzeggen enzo, dat soort grappen.
Thordis, gelukkig wel iets in het vooruitzicht, dat scheelt wel iets denk ik?

Oh wacht zie nu je andere post. Schiet niet echt op dus nee. En onzeker met uren, zou ik niet best trekken.
En nog iets idioters: ik had een paar weken een gesprek, en ik was aangenomen. Ik blij! Meneer die me aannam mega enthousiast.

Ik zou de maandag erop gebeld worden voor een arbeidsvoorwaardengesprek.

Nooit meer iets van gehoord. Gebeld, geen reactie. Gemaild, geen reactie.

Echt absurd.
quote:*Ginger* schreef op 04 januari 2015 @ 10:25:

Thordis, gelukkig wel iets in het vooruitzicht, dat scheelt wel iets denk ik?

Oh wacht zie nu je andere post. Schiet niet echt op dus nee. En onzeker met uren, zou ik niet best trekken.

Ik ook niet, maar ik zal wel moeten geen gat in mijn cv, blijf een beetje bij.

Ik maak me overigens geen zorgen hoor, ik vermoed dat ik binnen een maand of 3/4 wel weer een vastere baan heb, maar dat is toch onzeker. En ik zie er nu even tegenop.
quote:Thordis2.0 schreef op 04 januari 2015 @ 10:25:

En nog iets idioters: ik had een paar weken een gesprek, en ik was aangenomen. Ik blij! Meneer die me aannam mega enthousiast.

Echt absurd. wat idioot zeg..
Ik ben de enige die het morgen zwaar gaat krijgen om weer in het ritme te komen, dus ik breng ws de oudste in joggingbroek met de auto naar school. Misschien zelfs de hele week ipv lekker gewassen en gepolijst 1,5 km te lopen...Kan ik daarna thuis nog verder wakker worden

Echt absurd.

O, dat heb ik ook wel eens gehad. Helemaal niets meer, geen reacties op bellen en mailen.

Raar is dat he? Je vraagt je af hoe het mogelijk is.

Maar onzekerheid of onduidelijkheid over je uren is ook niets inderdaad zeg.

Wel nog aan het rondkijken naar iets met meer zekerheid dus?
Thordis, wat onbeschoft zeg!

Echt absurd.Wat asociaal van zo'n bedrijf.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
quote:Miss.Innuendo schreef op 04 januari 2015 @ 10:31:

[...]

O, dat heb ik ook wel eens gehad. Helemaal niets meer, geen reacties op bellen en mailen.

Raar is dat he? Je vraagt je af hoe het mogelijk is.

Maar onzekerheid of onduidelijkheid over je uren is ook niets inderdaad zeg.

Wel nog aan het rondkijken naar iets met meer zekerheid dus?

Ja. Er is een sollicitatie uit naar mijn droombaan, functie die ik al jaren wil. En waar ik nu eindelijk de ervaring en het diploma voor heb. Bij een werkgever die me kent, dus ik hoop heel hard dat dat wat wordt. Maar die kans is klein.

En verder zit ik gewoon in een kloterig vakgebied, weinig werk, veel veranderingen. Maar we zien wel. Ik probeer ondertussen bezig te blijven.

Bij jou nog uitzichten?
Hier morgen ook weer werken en de wekker heel erg vroeg. Maar ik heb helemaal nog geen tijd om weer te gaan werken, moet mijn boek nog uitlezen

Straks eerst een lekkere wandeling, het ziet er buiten erg fijn uit met dat zonnetje.
Ik moet dus vandaag gewoon werken

wel pas om half 3 dus dat scheelt.
Ja jeetje zeg. Word je een keer dronken, mis je gewoon zestig paginaas!
quote:misspoez schreef op 04 januari 2015 @ 10:55:

Ja jeetje zeg. Word je een keer dronken, mis je gewoon zestig paginaas!Ik heb erg om je reactie van vannacht gelachen.
Ik ga zo al wat mails wegwerken want mijn mailbox loopt over. Als ik tot morgen ermee wacht, heb ik morgen geeneens zin meer om er aan te beginnen, vrees ik.

Aan de andere kant, ik moet blij zijn dat ik zoveel werk heb liggen, andersom zou me helemaal veel stress opleveren.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Thordis2.0 schreef op 04 januari 2015 @ 10:34:

[...]

Ja. Er is een sollicitatie uit naar mijn droombaan, functie die ik al jaren wil. En waar ik nu eindelijk de ervaring en het diploma voor heb. Bij een werkgever die me kent, dus ik hoop heel hard dat dat wat wordt. Maar die kans is klein.

En verder zit ik gewoon in een kloterig vakgebied, weinig werk, veel veranderingen. Maar we zien wel. Ik probeer ondertussen bezig te blijven.

Bij jou nog uitzichten?

Succes Thordis, ik hoop dat het wat wordt.

Succes alle andere werkzoekenden!
quote:MrsStanleyWalker schreef op 04 januari 2015 @ 10:57:

Ik ga zo al wat mails wegwerken want mijn mailbox loopt over. Als ik tot morgen ermee wacht, heb ik morgen geeneens zin meer om er aan te beginnen, vrees ik.

Aan de andere kant, ik moet blij zijn dat ik zoveel werk heb liggen, andersom zou me helemaal veel stress opleveren. Dat bedenk ik me ook altijd maar als het werk weer tot boven mijn oren groeit ja

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven