Napraattopic 18

02-01-2015 17:42 3210 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
MissI, hoe is het bij jou? Al zicht op iets anders, of wil je eerst je laatste dagen achter de rug hebben?
quote:MrsStanleyWalker schreef op 04 januari 2015 @ 10:57:

Ik ga zo al wat mails wegwerken want mijn mailbox loopt over. Als ik tot morgen ermee wacht, heb ik morgen geeneens zin meer om er aan te beginnen, vrees ik.

Aan de andere kant, ik moet blij zijn dat ik zoveel werk heb liggen, andersom zou me helemaal veel stress opleveren. Jakkes, ik verwacht morgen een stressklus. Iets wat is blijven liggen voor de vakantie doordat anderen hun afspraken niet nakomen. Geen enkele zin in om weer met die ellende (dit speelt al langere tijd) geconfronteerd te worden. Dus vandaag ga ik mijn mail niet openen! Morgen is snel zat om weer te moeten stressen en regelen en trouble shooten.
quote:Amaqanda schreef op 04 januari 2015 @ 10:56:

[...]

Ik heb erg om je reactie van vannacht gelachen.'Zelfloep' ... Oeps!
quote:misspoez schreef op 04 januari 2015 @ 11:05:

[...]

'Zelfloep' ... Oeps!

Het was komisch

Hebbie een kater?
Twee. En een poes.
quote:Steinbeck2 schreef op 04 januari 2015 @ 11:02:

[...]

Jakkes, ik verwacht morgen een stressklus. Iets wat is blijven liggen voor de vakantie doordat anderen hun afspraken niet nakomen. Geen enkele zin in om weer met die ellende (dit speelt al langere tijd) geconfronteerd te worden. Dus vandaag ga ik mijn mail niet openen! Morgen is snel zat om weer te moeten stressen en regelen en trouble shooten.

Da's lekker als anderen hun afspraken niet nakomen. Gelukkig durven ze dat bij mij niet omdat ik er meteen consequenties eraan kan verbinden.

Ik begin er vandaag wel aan, ik kan niet ontspannen als ik weet dat er een berg werk ligt die alleen maar groeit en groeit.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:misspoez schreef op 04 januari 2015 @ 11:05:

[...]

'Zelfloep' ... Oeps!

Ik dacht gisteren echt:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Goedemorgen iedereen

Nog twee weken en dan een week vakantie. We gaan naar Center Parcs.
Mogguh! Lekker nog één dag en dan zijn mijn twee weken vakantie weer op.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 04 januari 2015 @ 11:16:

Mogguh! Lekker nog één dag en dan zijn mijn twee weken vakantie weer op.

Ik heb morgen nog, dinsdag begin ik weer.

Zo geen zin in.
Steinbeck, ik werk momenteel ook in een situatie ongeveer zoals jij net beschreef en bij mij is drang om te gaan werken ook niet erg groot. Maar afijn, hup maar weer.

Vandaag nog even rennen, wat schoonmaken etc.
quote:diamond-gloss schreef op 04 januari 2015 @ 09:52:

[...]

Jaja trainen dat zal wel met zo'n jonge god naast je was het maar zo'n feest. Binnen drie minuten een bezweette rode plofkop met vies nat haar en dat was alleen maar de warming up.... En dat is heel wat anders dan voorspel believe me....
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 04 januari 2015 @ 11:21:

[...]

was het maar zo'n feest. Binnen drie minuten een bezweette rode plofkop met vies nat haar en dat was alleen maar de warming up.... En dat is heel wat anders dan voorspel believe me....
Ik heb wel weer zin om morgen aan de slag te gaan!
Ik ga morgen ook weer aan de slag; gelukkig is januari hier erg rustig. Blugh, lijkt me niet, lekker een poosje vrij en dan gelijk vol de drukte weer in.

Ginger, snurkende mannen hè;
Sorry had een heel beeld voor me.
Lekker Elfje! Welke, of wil je dat niet zeggen?
Ginger, waarom ben je niet leker terug je bed in gegaan dan? Ik ga zo nog ff lekker een tukkie doen op de bank.,
quote:elfje12 schreef op 04 januari 2015 @ 11:27:

Sorry had een heel beeld voor me.Ik ook. Elke keer als ik die man zie hahahahaah
Hier ook een flutsituatie op het werk. Collega's die weg zijn, nog geen nieuwe terug, wel bezig met sollicitatieprocedure. Al komt er nu maar iemand voor 28-32 uur, snel, kan ik tenminste normaal het rooster rondkrijgen...

Dit is nu de derde keer dat ik dit meemaak. Het is ongeveer 1x per 2 jaar raak
Haha zo lekker was dat beeld niet, Stora. Ik zag voor me wat hats beschreef en dan met zo'n knappe, gespierde vent ernaast die er heel relaxed bij staat. Onbezweet enzo.
Haha en ik maar denken dat ik abnormaal was met mijn fysiotherapeut (gedachten)
Hij lijkt een beetje op deze meneer. Iets kleiner en minder haar.

quote:Enn schreef op 04 januari 2015 @ 11:13:

[...]

Ik dacht gisteren echt: [afbeelding]Sorry als ik tenen stond enzo. Vandaag ben ik weer lief.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven