Napraattopic 18
vrijdag 2 januari 2015 om 17:42
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 4 januari 2015 om 11:02
quote:MrsStanleyWalker schreef op 04 januari 2015 @ 10:57:
Ik ga zo al wat mails wegwerken want mijn mailbox loopt over. Als ik tot morgen ermee wacht, heb ik morgen geeneens zin meer om er aan te beginnen, vrees ik.
Aan de andere kant, ik moet blij zijn dat ik zoveel werk heb liggen, andersom zou me helemaal veel stress opleveren. Jakkes, ik verwacht morgen een stressklus. Iets wat is blijven liggen voor de vakantie doordat anderen hun afspraken niet nakomen. Geen enkele zin in om weer met die ellende (dit speelt al langere tijd) geconfronteerd te worden. Dus vandaag ga ik mijn mail niet openen! Morgen is snel zat om weer te moeten stressen en regelen en trouble shooten.
Ik ga zo al wat mails wegwerken want mijn mailbox loopt over. Als ik tot morgen ermee wacht, heb ik morgen geeneens zin meer om er aan te beginnen, vrees ik.
Aan de andere kant, ik moet blij zijn dat ik zoveel werk heb liggen, andersom zou me helemaal veel stress opleveren. Jakkes, ik verwacht morgen een stressklus. Iets wat is blijven liggen voor de vakantie doordat anderen hun afspraken niet nakomen. Geen enkele zin in om weer met die ellende (dit speelt al langere tijd) geconfronteerd te worden. Dus vandaag ga ik mijn mail niet openen! Morgen is snel zat om weer te moeten stressen en regelen en trouble shooten.
zondag 4 januari 2015 om 11:11
quote:Steinbeck2 schreef op 04 januari 2015 @ 11:02:
[...]
Jakkes, ik verwacht morgen een stressklus. Iets wat is blijven liggen voor de vakantie doordat anderen hun afspraken niet nakomen. Geen enkele zin in om weer met die ellende (dit speelt al langere tijd) geconfronteerd te worden. Dus vandaag ga ik mijn mail niet openen! Morgen is snel zat om weer te moeten stressen en regelen en trouble shooten.
Da's lekker als anderen hun afspraken niet nakomen. Gelukkig durven ze dat bij mij niet omdat ik er meteen consequenties eraan kan verbinden.
Ik begin er vandaag wel aan, ik kan niet ontspannen als ik weet dat er een berg werk ligt die alleen maar groeit en groeit.
[...]
Jakkes, ik verwacht morgen een stressklus. Iets wat is blijven liggen voor de vakantie doordat anderen hun afspraken niet nakomen. Geen enkele zin in om weer met die ellende (dit speelt al langere tijd) geconfronteerd te worden. Dus vandaag ga ik mijn mail niet openen! Morgen is snel zat om weer te moeten stressen en regelen en trouble shooten.
Da's lekker als anderen hun afspraken niet nakomen. Gelukkig durven ze dat bij mij niet omdat ik er meteen consequenties eraan kan verbinden.
Ik begin er vandaag wel aan, ik kan niet ontspannen als ik weet dat er een berg werk ligt die alleen maar groeit en groeit.
You know how I know? Because I reeaally think so!
zondag 4 januari 2015 om 11:13
zondag 4 januari 2015 om 11:20
Steinbeck, ik werk momenteel ook in een situatie ongeveer zoals jij net beschreef en bij mij is drang om te gaan werken ook niet erg groot. Maar afijn, hup maar weer.
Vandaag nog even rennen, wat schoonmaken etc.
Vandaag nog even rennen, wat schoonmaken etc.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 4 januari 2015 om 11:21
quote:diamond-gloss schreef op 04 januari 2015 @ 09:52:
[...]
Jaja trainen dat zal wel met zo'n jonge god naast je was het maar zo'n feest. Binnen drie minuten een bezweette rode plofkop met vies nat haar en dat was alleen maar de warming up.... En dat is heel wat anders dan voorspel believe me....
[...]
Jaja trainen dat zal wel met zo'n jonge god naast je was het maar zo'n feest. Binnen drie minuten een bezweette rode plofkop met vies nat haar en dat was alleen maar de warming up.... En dat is heel wat anders dan voorspel believe me....
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zondag 4 januari 2015 om 11:28
Hier ook een flutsituatie op het werk. Collega's die weg zijn, nog geen nieuwe terug, wel bezig met sollicitatieprocedure. Al komt er nu maar iemand voor 28-32 uur, snel, kan ik tenminste normaal het rooster rondkrijgen...
Dit is nu de derde keer dat ik dit meemaak. Het is ongeveer 1x per 2 jaar raak
Dit is nu de derde keer dat ik dit meemaak. Het is ongeveer 1x per 2 jaar raak