Napraattopic 18

02-01-2015 17:42 3210 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Steinbeck2 schreef op 04 januari 2015 @ 19:16:

[...]

Ja of zoiets:

Mod: bah die XX hangt met echt mijlenver de keel uit. Wat en zuigende, rellende tuthola is dat.

Juun: En dan die arrogantie van haar. Jammer dat ze telkens net niet over het randje van de regels gaat. Als er iemand nou een ban verdient dan is zij dat.

Mod: ja, inderdaad. Ik denk dat ik mijn viva nick maar eens ga afstoffen.

Juun: huh, hoe bedoel je?

Mod: nou, dan ga ik meeposten en net zolang zuigen tot XX wel over het randje gaat. Dan staf ik haar en zorg er zo voor dat ze een ban krijgt.

Juun: Echt waar! Doe je dat wel eens? Maar mag dat dan?

Mod: *knipoogt* nou mogen..... Ach het is voor het goede doel zullen we maar zeggen.Geweldig.
quote:Micchan schreef op 04 januari 2015 @ 19:14:

[...]

Op die ander heb ik ook nog nooit een PB gehad. Er loopt een muisje door je kamer!
Micchan het gras is gemaaid. ik herhaal: het gras is gemaaid.
quote:Steinbeck2 schreef op 04 januari 2015 @ 19:17:

[...]

Hoeveel uur werk je nu?

18. Voor de structuur, regelmaat, ww en pensioen zou het goed zijn.

Aan de andere kant werk ik niet prettig samen met mijn duo. Maaaar, als ik er vaker ben, kan ik weer meer mijn eigen stempel er op drukken.

Mijn werkgever is waardeloos, maar echt kans op een andere baan zit er momenteel niet in.

En als ik echt in salaris terugga, zijn meer uren natuurlijk alleen maar prettig.
quote:Istar_ schreef op 04 januari 2015 @ 19:14:

[...]

Daarom vind ik het ook zo'n moeilijke beslissing. Ik ben al weken aan het wikken en wegen en ik moet voor donderdag een beslissing genomen hebben.Mag je niet een maand proberen?
Er is bij jullie allebei een vlieger opgestegen.
quote:Istar_ schreef op 04 januari 2015 @ 19:19:

[...]

18. Voor de structuur, regelmaat, ww en pensioen zou het goed zijn.

Aan de andere kant werk ik niet prettig samen met mijn duo. Maaaar, als ik er vaker ben, kan ik weer meer mijn eigen stempel er op drukken.

Mijn werkgever is waardeloos, maar echt kans op een andere baan zit er momenteel niet in.

En als ik echt in salaris terugga, zijn meer uren natuurlijk alleen maar prettig.

Lastig. Met een duo werken daar heb ik ooit een klein beetje ervaring mee opgedaan, vond het ook niet echt fijn.

Kun je meer uren goed aan? Want meer je eigen stempel op dingen drukken is misschien wel fijn, je kunt de taken dan wellicht ook beter verdelen?
Wow, zeg maar nee, dan krijg je er twee
quote:Micchan schreef op 04 januari 2015 @ 19:21:

Er is bij jullie allebei een vlieger opgestegen. Ook al weer geland.
Ik verveel me!
Als er ooit weer een normale melding komt als je een pb hebt ontvangen zal het wel een stuk minder hard gaan in deze topics.
quote:Steinbeck2 schreef op 04 januari 2015 @ 19:23:

Wow, zeg maar nee, dan krijg je er twee

Blij als een kind ben ik.

quote:Bieb2.0 schreef op 04 januari 2015 @ 19:24:

[...]

Ook al weer geland.Ik heb 'm nog maar een keer de lucht in gegooid.
Kan iemand even melden wie wie is? Qua nieuwe mensen? Dan snap ik het ook weer.

Ik moet ook kotsen van trainen trouwens, vooraf meestal
quote:Steinbeck2 schreef op 04 januari 2015 @ 19:22:

[...]

Lastig. Met een duo werken daar heb ik ooit een klein beetje ervaring mee opgedaan, vond het ook niet echt fijn.

Kun je meer uren goed aan? Want meer je eigen stempel op dingen drukken is misschien wel fijn, je kunt de taken dan wellicht ook beter verdelen?

Ja, ik denk wel dat ik meer uren aan zou kunnen. En ik merk gewoon dat nu kind groter wordt, ik minder te doen heb.

Het wordt zo leven in het luchtledige. Ik denk dat ik dus wel toe ben aan meer uren.

Ik heb wel aangegeven dat de samenwerking niet lekker loopt bij mijn lg. Alleen denk ik dat er, gezien het karakter en de cultuur van mijn dus niet veel verandering in zal komen.

Alleen ga ik meer werken en hij minder, waardoor de klas meer mijn klas wordt dan nu en ik dus ook veel meer mijn eigen ding kan doen.
quote:StoraHuntur schreef op 04 januari 2015 @ 19:25:

Als er ooit weer een normale melding komt als je een pb hebt ontvangen zal het wel een stuk minder hard gaan in deze topics.
quote:Thordis2.0 schreef op 04 januari 2015 @ 19:26:

Ik moet ook kotsen van trainen trouwens, vooraf meestal Ik weet het alleen van mezelf dus aan de rest kan ik je niet helpen.
quote:Istar_ schreef op 04 januari 2015 @ 19:26:

[...]

Ja, ik denk wel dat ik meer uren aan zou kunnen. En ik merk gewoon dat nu kind groter wordt, ik minder te doen heb.

Het wordt zo leven in het luchtledige. Ik denk dat ik dus wel toe ben aan meer uren.

Ik heb wel aangegeven dat de samenwerking niet lekker loopt bij mijn lg. Alleen denk ik dat er, gezien het karakter en de cultuur van mijn dus niet veel verandering in zal komen.

Alleen ga ik meer werken en hij minder, waardoor de klas meer mijn klas wordt dan nu en ik dus ook veel meer mijn eigen ding kan doen.

Dat laatste klinkt goed vind ik. De balans wordt dan meer in jouw voordeel.

En als je eraan toe bent en je gaat dan iets meer verdienen dan is dat ook fijn.

Kun je de uren handig verdelen in de week?
quote:Thordis2.0 schreef op 04 januari 2015 @ 19:26:

Ik moet ook kotsen van trainen trouwens, vooraf meestal Micchan was XX
quote:Steinbeck2 schreef op 04 januari 2015 @ 19:29:

[...]

Micchan was XX
Die pb melding mag van mij wel een keer gefixed worden, net als de tijdsaanduiding bij de topics. In je favorieten staat een heel andere aanduiding van wanneer iemand voor het laatst heeft gereageerd dan elders. Zo verwarrend.

[...]

Waarom solliciteer je niet bij mij?

No way dat ik kan verantwoorden een SPHer aan te nemen... Maar daar gaat het even niet om.

Ik zou het liefste wel hbo-ers hebben, op de hoog niveau groep hier. Maar ja, poen, poen, poen, poen......
quote:Steinbeck2 schreef op 04 januari 2015 @ 19:29:

[...]

Dat laatste klinkt goed vind ik. De balans wordt dan meer in jouw voordeel.

En als je eraan toe bent en je gaat dan iets meer verdienen dan is dat ook fijn.

Kun je de uren handig verdelen in de week?

Ik wil dan 1 dag meer gaan werken, tot half 4 ipv 5. En contractuitbreiding voor de overige dagen. Ik werk nl al 2 jaar 18 uur ipv 16 uur ontdekte ik laatst

Ik denk dat dat wel gaat lukken, want anders moeten ze voor 1 dag iemand aannemen.
quote:Amaqanda schreef op 04 januari 2015 @ 19:31:

[...]

Waarom solliciteer je niet bij mij?

No way dat ik kan verantwoorden een SPHer aan te nemen... Maar daar gaat het even niet om.

Ik zou het liefste wel hbo-ers hebben, op de hoog niveau groep hier. Maar ja, poen, poen, poen, poen......Mijn opleiding lijkt me er wel juist toe doen

[...]

Alleen ga ik meer werken en hij minder, waardoor de klas meer mijn klas wordt dan nu en ik dus ook veel meer mijn eigen ding kan doen.Werk jij dan meer in jullie klas dan hij? Dat lijkt me niet slecht. Ik heb ook 5 jaar samengewerkt en dat viel heel goed mee, maar daar moet je echt geluk mee hebben.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Istar_ schreef op 04 januari 2015 @ 19:33:

[...]

Mijn opleiding lijkt me er wel juist toe doen Ja zeker! Maar meer als een mbo-4 gaat er niet komen. Je bent te hoog opgeleid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven