Ik vertrek
zondag 4 januari 2015 om 15:31
quote:Susan schreef op 03 januari 2015 @ 22:14:
Inderdaad bizar om naar het buitenland te gaan terwijl je ook kinderen uit een vorig huwelijk hebt. Volgens mij is die vrouw echt heel afhankelijk van haar ouders, moeder die zeven dagen in de week oppaste, zij een baan in het bedrijf van haar vader. Ik vind haar heel irritant aanwezig en een beetje dommig.
Het is wel goed voor mij schuldgevoel als ik een dag mijn moeder hier oppast. En verder bijspringt soms.
Als ik hier lees dat oma hier in deze uitzending zeven dagen oppast. Heb je als oma dan niet een beetje een eigen leven? En wil je als gezin het ook niet enigszins zelfstandig aanpakken.?
Inderdaad bizar om naar het buitenland te gaan terwijl je ook kinderen uit een vorig huwelijk hebt. Volgens mij is die vrouw echt heel afhankelijk van haar ouders, moeder die zeven dagen in de week oppaste, zij een baan in het bedrijf van haar vader. Ik vind haar heel irritant aanwezig en een beetje dommig.
Het is wel goed voor mij schuldgevoel als ik een dag mijn moeder hier oppast. En verder bijspringt soms.
Als ik hier lees dat oma hier in deze uitzending zeven dagen oppast. Heb je als oma dan niet een beetje een eigen leven? En wil je als gezin het ook niet enigszins zelfstandig aanpakken.?
zondag 4 januari 2015 om 15:33
Ik denk dat die vader voor zijn tweede leg ook niet zoveel tijd heeft. Dat had hij al niet toen hij een restaurant runde, nu runt hij een restaurant plus appartementencomplex. Ik geloof ook niet zo dat hij dit doet om meer tijd met die kinderen door te brengen. Hij wil gewoon weer een eigen zaak en het liefst in het buitenland, en hij probeert het te brengen als een keuze die hij voor zijn kinderen maakt, terwijl hij er twee van de vier nu alleen nog in vakanties ziet en de andere twee ook niet zo heel veel, lijkt mij.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
zondag 4 januari 2015 om 17:09
zondag 4 januari 2015 om 20:03
Ik ben het met jullie allen eens
Wat ik in het begin heb gemist was het kostenplaatje.
Of ze hun huis hebben verkocht, en voor hoeveel, wat de nieuwe toko kost ?
We zijn er toch niet alleen bij voor het mooie plaatjes kijken.
Kom nou, er was niet eens een afscheidsfeest
Wat ik in het begin heb gemist was het kostenplaatje.
Of ze hun huis hebben verkocht, en voor hoeveel, wat de nieuwe toko kost ?
We zijn er toch niet alleen bij voor het mooie plaatjes kijken.
Kom nou, er was niet eens een afscheidsfeest
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zaterdag 10 januari 2015 om 20:44